"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Taun ostos lista

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
O'snobba

Taun ostos lista

Viesti Kirjoittaja O'snobba »

Eli kysyisin että pitääkö minun enää ostaa taun jalkaväkeä ja suitteja kun itselläni on 45 palomiestä, 1 patfinder, 1 piranha, 1 commander, 3 battlesuittia, 1 ethereal ja 2 gun dronea?

Ja mitä minun pitäisi lisätä sillä aion tehdä armeijastani semmoisen että palomiehet ampuvat kaikki jotka uhkaa tullä lähelle ja suitit deep strikettää yksittäisten ukkojen luokese?

Kannattaisiko minun ostaa 3 patfinderin pakkaus fantsusta jotta saisin 4 patfinderin joukon joka on minimi patfhfinder joukko vai laittaa sille erit jalat ja tehdä 1 uusi palomies ja voiko patfinderit deep strikettää ilman että niillä on devil fishiä?
Oletko ajatellut ajattelevasi, että voisit ajatella niin, että ajattelisit miten muut ajattelevat ajattelevan sinua?!
Azured

Re: Taun ostos lista

Viesti Kirjoittaja Azured »

Antti_94 kirjoitti:Eli kysyisin että pitääkö minun enää ostaa taun jalkaväkeä ja suitteja kun itselläni on 45 palomiestä, 1 patfinder, 1 piranha, 1 commander, 3 battlesuittia, 1 ethereal ja 2 gun dronea?
Fire Warriorit riittävät melko varmasti jo. Lisää voit hankkia sitten kun armeijalistasi kokonaispistemäärä alkaa kasvaa, jos katsot sen pelityylillesi tarpeelliseksi. Pathfindereita tarvitset lisää saadaksesi laillisen ryhmäkokoonpanon.
Antti_94 kirjoitti:Ja mitä minun pitäisi lisätä sillä aion tehdä armeijastani semmoisen että palomiehet ampuvat kaikki jotka uhkaa tullä lähelle ja suitit deep strikettää yksittäisten ukkojen luokese?
Vaikka Fire Warrioreiden aseistus onkin huippuluokkaa, ei niillä silti ihan kaikkea saa tuhottua. Suosittelen ottamaan sekaan vaikkapa Broadside-taistelupukuja, tai liikkuvuutta parantaaksesi Hammerhead- tai Sky Ray-tankkeja. Joka tapauksessa siis raskasta tulivoimaa lisää. Taun raidetykki on varsin ainutlaatuinen ja tehokas kapistus, joten niiden määrän lisääminen armeijalistassa on hyvä idea.
Antti_94 kirjoitti:Kannattaisiko minun ostaa 3 patfinderin pakkaus fantsusta jotta saisin 4 patfinderin joukon joka on minimi patfhfinder joukko vai laittaa sille erit jalat ja tehdä 1 uusi palomies ja voiko patfinderit deep strikettää ilman että niillä on devil fishiä?
Pathfinderit ovat erittäin hyödyllisiä ja tehokkaita, joten suosittelen ehdottomasti sisällyttämään ryhmällisen niitä armeijaasi. Tarvitset siis ainakin kolme lisää, suosittelisin tosin tekemään niistä isomman ryhmän, jolloin pysyvät pidempään kentällä ja saat enemmän hittejä Markerlighteilla. Kannattaa huomioida, että Devilfish on ryhmälle pakollinen valinta - joskin ajoneuvon erikoissääntö on sinun ajattelemassasi taktiikassa varsin hyödyllinen.
Parhfinderit eivät saa koskaan tehdä Deep Strikea, heidän erikoissääntönsä on Scouts. Kannattaa tarkistaa sääntökirjasta tuo ero, se on varsin oleellinen. Muista myös, että Scout-erikoisliike ei koske ryhmällä pakollisena varusteena olevaa Devilfishiä. Jos ryhmä siis aloittaa pelin sisällä Devilfishissään, he eivät saa hyödyntää Scout-erikoissäännön liikettä.
"Where is this Emperor now, when you have need of him, human?"
-Shas'la T'au Kais, Fire Warrior
O'snobba

Mutta jos nuo pathfinderit eivät ole scoutteja eli tulevat alussa devilfishillä niin saavatko ne deeep strikettää ja mihin niiden markerlightiä käyttäisin kun ei ole sky ray:tä?
Oletko ajatellut ajattelevasi, että voisit ajatella niin, että ajattelisit miten muut ajattelevat ajattelevan sinua?!
Half-breed

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

Pathfinderit, tai Devilfish eivät voi kummatkaan Deep strikettää.
Markerlighteilla on muutakin käyttöä, kuin Sky Rayn ohjusten ammuskelu. Codexissa on helposti selitetty mitä kaikkea Markerlighteillä voi tehdä, mutta sanotaan näin, ettet halua lähteä Taulla tappeluun ilman merkkejä.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
O'snobba

Millä sivulla ne on?

EDIT. No nyt löysin sen sivun.
Viimeksi muokannut O'snobba, Ma 02.07.2007 12:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Half-breed

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

Tarkkaa sivunumeroa en voi antaa, kun firmassa taas vaihteeksi olen, mutta katso Infantryn armorystä, joka on siinä hieman ennen armeijalistaa.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Armeijalistat”