Samalla kun tässä maalailin wienerin Gorbadia, päätin kokeilla huvikseni maalata jotain paperille noilla GW:n ja Vallejon akryyleilla. Se olikin ihan mielenkiintoista, vaikka minulla ei ole oikeastaan mitään tietoa siitä, että onko niillä varsinaisesti tarkoitus maalailla paperille. Toisaalta miksipä niillä ei voisi, ja ihan hyvin tuo minusta onnistui. Muutamaa freehand -kuvaa lukuunottamatta (tarkalleen kaksi) en ole oikeastaan maalannut mitään 2-ulotteisia kuvia sitten lukion kuviksen. Siitä onkin jo joku 7-8 vuotta. Olen lähinnä töhrinyt lyijärillä paperille, jos olen jotain piirtänyt. Värillisten kuvien tuottaminen on kuitenkin minusta hauskempaa.
Kuva:
http://koti.mbnet.fi/isosika/kuvia/fiku ... /naama.jpg
Norse Marauder (kasvokuva, maalaus)
- Gorkiporki
- Sotavasaran Maalaajamestari 2008
Norse Marauder (kasvokuva, maalaus)
Modern cars - they all look like electric shavers.
- TeleMakkara
Re: Norse Marauder (kasvokuva, maalaus)
Oikein nättiä jälkeä. Värien ja varjostuksien käyttö on erittäin onnistunnutta, mutta en oikein pidä tuon toisen silmän oudosta vinkkelistä toiseen silmään nähden. Oletkos muuten käyttänyt tuossa pelkkiä akryylivärejä?
-
EvilArchitect
Heheeeh tosi makea
mutta se silmä kyllä häiritsee siis oikeanpuoleinene kun katsoja kattoo kuvaa.. se on tavallaan suhteessa liian pieni ja jotenkin vino mutta kerta on free handillä tehty niin sovitaan että se tirkistää sillä toisella silmällä vähäsen enemmän ja että se rutistaa hiukan kulmaakin
... noita voisit kyllä jatkossakin tehdä... jotain tohon tyyliin siis.
Sitä saa mitä tilaa..
- Gorkiporki
- Sotavasaran Maalaajamestari 2008
Juu, pelkkiä akryyleja olen käyttänyt. No toinen silmä on hieman eri vinkkelissä, mutta se onkin se vammautunut silmä
. Huomasin saman kuvatessani maalausta. Mutta eikös esim. Shannen Dohertylläkin ole silmät eri korkeudella, niin että ei se ole niin justiinsa
. Ihmisissä on vähän eroja jne. tai sitten olen vaan p4sk4 maalari.
Modern cars - they all look like electric shavers.
Enpä sanoisi, että voisit tuon teoksen jälkeen sanoa itseäsi "p4sk4ksi" maalariksi
Ihmisissä toki on eroja, mutta niitä on hankala selittää pelkän kuvan avulla.
Ex-Arathon, hän joka ei enää koskaan onnistunut kirjautumaan sisään.