"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Glade guardit pakolisia?

Miten eri armeijat poikkeavat toisistaan tyyliltään ja pelitavoiltaan. Keskustelua eri yksiköiden käytöstä tilanteiden mukaan.
Ax

Glade guardit pakolisia?

Viesti Kirjoittaja Ax »

Niin että onko glade guardeja pakko olla welffi armeijassa? Tarkoitan että, onko mahdollista saada hyvää listaa ilman niitä? En itse haluaisi niitä listaani lainkaan, mutta en ole varma, tuleeko siitä lainkaan peli kelpoinen armeija ilman niitä? Eikö sitä ampuvaa massaa voisi korvata glade ridereilla ja waywachereilla?
...örkkien ihon väri johtuu fotosynteesistä.

Jakezuku
Executioner

Re: Glade guardit pakolisia?

Viesti Kirjoittaja Executioner »

Ei niitä ole pakko ottaa, ja hyvän listan saa silti. Nimimerkillä tytölläni oli tapana pelata Dryadihordea. On ehkä yksi parhaista lähistelevistä armeijoista tuo FSWE. Core täynnä nopeita, skirmaavia, lujaa lyöviä ja kohtalaisen kestäviä Dryadeja, Speciaalina Tree-Kinejä ja päälle vielä Treemanit, Glamourweavet ja Branchwraithit.. Jos siis haluat todellisen juustolistan, suosittelen lämpimästi Forest Spiritejä.

Ei tuon Eternal Guardinkaan pitäisi, ainakaan paperilla, olla hassumpaa. Kyllähän Gladet ovat paljon kustannustehokkaampia, mutta ei EG pelin huonoimmaista päästä ole, häviävät vain jousimiesserkuilleen.
Ax

Viesti Kirjoittaja Ax »

Onks se nyt niin juusto? Jousiampujat puuttuu ja unitti valikoima on kerrassaan köyhä. En kuitenkaan tällaista listaa halua, se ei ole kovin aximainen pelitapa.
...örkkien ihon väri johtuu fotosynteesistä.

Jakezuku
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja El Capitan »

Ax kirjoitti:Onks se nyt niin juusto?
Voi kyllä se on.

Dryädit skirmaa, joten niihin ei pahemmin osuta millään. Skrimaus myös antaa liikettä niin mukavasti, että mahdutaan niistä pienistäkin raoista kulkemaan. On siinä lisäksi kaikkea muutakin kivaa, mutta tuo jo riittää. Ainoa haitta tässä minusta on magia puollustuksen vähyys, mutta voihan aina ottaa sen spellsingerin rulilla puskaan poimimaan marjoja pelin ajaksi.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
Executioner

Viesti Kirjoittaja Executioner »

El Capitan kirjoitti:
Ax kirjoitti:Onks se nyt niin juusto?
Voi kyllä se on.

Dryädit skirmaa, joten niihin ei pahemmin osuta millään. Skrimaus myös antaa liikettä niin mukavasti, että mahdutaan niistä pienistäkin raoista kulkemaan. On siinä lisäksi kaikkea muutakin kivaa, mutta tuo jo riittää. Ainoa haitta tässä minusta on magia puollustuksen vähyys, mutta voihan aina ottaa sen spellsingerin rulilla puskaan poimimaan marjoja pelin ajaksi.
Branchwraith ja Glamourweave riittänee magiapuolustukseen.

Ja kyllä varmasti montaa kiehtoo ajatus elävästä metsästä, joten ei tuo niin tylsä pelattava ole. Kuka tykkää mistäkin.
General Eurond

Viesti Kirjoittaja General Eurond »

Herranjestas sentään! Welffit on pelin parhaat ampujat. Kannattaisi nyt jotain ampuvaa ottaa mukaan tai sitten käytät HoDA:aa tai vast.
Minulla on haltian aistit.
Minulla on Kurnouksen voimat.
Minulla on Ihsan viisaus.
Minulla on Lorenin suojelus.

Enkä vieläkään ole täydellinen.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Armeijat ja yksiköt”