Siitä onkin pikä aika kun tänne olen viimeksi mitään postaillut (spämminyt)m joten on oikea aika korjata asia.
Rackham on minulle miniatyyrituottajana entuudestaan tuttu talo ja on tullut kauan odoteltua ennen kuin sain omani postista kotikolooni. Peli on kuitenkin minulle aivan vieras, joten todellinen aloittelija kyllä silti olen.
Paljon figuja on nyt tulossa postissa, joten se mitä alan "peruskuran" (centurusta ei lasketa) jälkeen maalaamaan riippu siitä milloin nämä tilauksessa olevat napit saapuvat.
Tavaraa tuleekin sen verran, että on mistä valita.
Koko confroarmeija tulee NMM-kikkailulla tehtyä. Ainakin itse pidän kyseisestä tyylistä, vaikkei se aina niin realistiselta näytäkkään. Enkä kyllä haluakkaan sellaista palautetta ettei tulla tyylillä saa nappeja näyttämään hienolta, koska sen heijastukset ei näyttäisi kaikkialta hyvältä.
Ensimmäinen figu, minkä sain maalattua on Centurus-klooni. Tämän kyseisen napin piti olla oma entryni sotataidon kisaan, mutta aikataulu heitti niin hurjasti häränpyllyä ettei sitä ehtinyt mitenkään viimeistellä. Ennen tätä vigua olen vain maalannut yhden ainukaisen haltia-prinssin jalan harjoitelleen epämetallin tekoa, tuolloin vain hain tuntumaa miltä värierot näyttävät. Olen siis siinäkin aika hakusessa
Tässä figussa en sitten hakenut täysin realistisia heijastuksia, ne tulevat olemaan teemana seuraavassa kloonissa. Yritän myös siinä käyttää hyväkseni täällä kerrottua vinkkiä maalaamattomana kuvaamisesta, jolloin näkee suunnilleen ne heijastukset.
Yritän myös olla käyttämättä näin paljon kirkkautta seuraavissa tuotoksissa, tästä tuli aika sateenkaari
Tässä sitten kuvaa, jatkoa ensiviikolla kun työt ovat ohi ja ei ole vielä aika opiskelulle:

(Tässä myös sivupose)
Tässä muuten näin alustava armeijanmaalaussuunnitelma (hitto mikä yhdyssanahirviöiljetys):
-Thissan Ka/Vargas Metatron
-Ysis, Viper of Sands/Biopsist
-Centurus-klooni (maalattu
-3x Dirzilän kloonia
-3x Äxbowia
-Tiger of Dirz
-3x Sentinels of Dirz/Belisarus-klooneja
Kaikennäköistä palautetta otetaan vastaan. Toivotaan vaan, että pidätte näistä... ilmeisesti dirzit ovat jo aika läpikoluttuja harrastajakunnan keskuudessa.
Ensimmäiseen päivitykseen, minä menen taas omaan kolooni tämän ikävän kirkkaan näyttöni ärestä...