"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Kysymys Confrontatiosta

Kaikki ne eksoottisemmat tinan ja muovin siirtelytavat, jotka eivät löytäneet paikkaansa ylempää.
madeus

Kysymys Confrontatiosta

Viesti Kirjoittaja madeus »

Olisin aloittamassa Confrontation miniatyyri peliä. Mutta en tiedä pelistä paljoa. Joten voisiko joku kertoa onko peli kallista ja miten sitä pelataan?
Silveri

Re: Kysymys Confrontatiosta

Viesti Kirjoittaja Silveri »

Ei sen kalliimpaa/halvempaa kuin figupelit yleensäkään. Peli itsessään on nyt murrosvaiheessa, kun uuden laitoksen säännöt on julkaistu ja ne puolestaan on tarkoitettu eri kokoisiin peleihin kuin vanha Confrontation, joka oli kokoluokkaa 10-20 figua per puoli - uusi laitos on tarkoitettu noin 50-100 figua per puoli -kokoisille armeijoille, joskin kahakkasäännöt ovat tulossa muutaman kuukauden päästä. Uusimmat säännöt löytyvät osoitteesta http://www.confrontation.fr.

Uusi laitos tosin tuntuisi olevan nopeasti omaksuttavissa, nopeasti pelattava ja paremmin tasapainotettu kuin aiempi laitos. Sen kanssa menettää tosin paljon vanhan laitoksen hohtoa ja loistavia ajatuksia, jotka pelissä itseeni vetoaa, mutta en lähde analysoimaan tätä asiaa tarkemmin tässä yhteydessä ennen kahakkasääntöjen julkaisua.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Gamecynic

Viesti Kirjoittaja Gamecynic »

Olisikohan mahdollista, että tänne Sotavasaran Confrontaatio/ Rackham keskusteluun voitaisiin linkittää se artikkeli, jossa Confrontation 3 esitellään? Säästettäisiin uusien pelaajien aikaa ja vaivaa kysellä juttuja joihin on vastaus jo saatavilla.
Samaan syssyyn voisimme kirjoitella uudesta laitoksesta juttuja, jotta kenellekään ei jäisi epäselväksi, että ollaan siirtymävaiheessa.
Ghaassas

Viesti Kirjoittaja Ghaassas »

Jos Veli meinasit sitä Nostran vanhahkoa kirjoitelmaa, niin se toki löytyy yhä tuolta Artikkelit-osiosta.

http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... 51&t=61632
Gamecynic

Viesti Kirjoittaja Gamecynic »

Niinpä niin hyvä Mr. Ghaassas, mutta löytyykö se tuolta meidän omasta "confrontation-linkkejä" osiostamme? Ei.
Osaavatko pelistä äkkiseltään kiinnostuneet etsiä kyseistä kirjoitelmaa artikkelit-osiosta? Eivät.
Silveri

... ja miksi uusien pelaajien buumi tulee juuri siinä vaiheessa, kun vanhat ovat kiikun kaakun oman jatkamisensa kanssa?
Oberon

Viesti Kirjoittaja Oberon »

... Koska vaihtoehtopelien pelaajien määrä on universaali vakio, ja kun vanhempien pelaajien määrä tippuu, on täten nuorempien pelaajien määrän noustava jotta vakio pysyy, noh, vakioisena :)
MYYN CSM&DA-armeijaa!

"Tervetuloa Orivedelle pelaamaan. Täällä sorsankin saa piiloon."
Lassek

Viesti Kirjoittaja Lassek »

Tai sitten se on merkki korkeammalta voimalta
Half-breed

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

Lassek kirjoitti:Tai sitten se on merkki korkeammalta voimalta
Mistä? Nyt kun ne tulevat meidän luo näin C3 loppuaikoina, joten ne merkitsevät sitä että voimme jatkaa C3 parissa sillä C4 on täysi raakile.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Mer'siles

Viesti Kirjoittaja Mer'siles »

Silveri kirjoitti:uusi laitos on tarkoitettu noin 50-100 figua per puoli -kokoisille armeijoille
Mitä nyt vähän olen ulkomaan peelojen foorumeilla lueskellut niin isoimmat 2k listat on ollut korkeintaan 40 figuisia ja pienimmät siinä 15.
Eli kyllä tuo uusikin laitos aika pieniin tappeluihin taipuu. Toki kunnolliset, juuri yksittäisille figuille tehdyt säännöt olisi kivat.
Silveri

No koska nyt acheronien listaan olen viimeksi perehtynyt, niin luuranko/zmobieunitit ovat 9-15 hengettömiä ja eliitit pyörivät siinä 4 hädin tuskin pihisevien pinnassa.

Hmm... ehkä se tosiaan pyörii siinä 40-60 figun pinnassa. Tuo 15 hieman ihmetyttää, mutta wolffeneilla miksei...
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muut miniatyyripelit”