Mikä armeija Moriaa vastaan?
-
MoriaGoblin
Mikä armeija Moriaa vastaan?
Eli kysymykseni on, mitä armeijaa kannattaisi alkaa keräämään, kun haluan vastustajan Moria armeijalleni?
Hiiden pieru haiskoon kautta valtakunnan!
Re: Mikä armeija Moriaa vastaan?
Itse saat päättää mitä armeijaa haluat kerätä, mutta minä varmaan keräisin kääpiöitä losla sitten tulisi aika teemallinen taistelu ;-)
No Moriaa vastaan toimii ainakin takuu varmasti haltiat ja terroria lietsova hero. Celeborn on kova sana ja jos pelaatte 600 pisteen pelejä, siihen vielä Galadriel, lady of Galadrhim, niin gobbot tarvitsee 9 jotta pääsevät lähikseen. Sitten siihen haltioita mahdollisimman paljon, ja voisit ajatella liittoa Thranduils hallsin kanssa, jotta saat peikot kävelylle sentinelejen avulla ja näin moninkertaistat mahdollisuutesi voittaa. Tosin tuo Galadriel ei ole välttämättömyys kun Gobboilla on jo muutenkin huono courage.
Eli mielestäni Wood elffit ovat pahinta puuroa gobboille.
Mutta jos itseäsi vastaan niin sitten vaikka ritarin ehdottama kääpiöt.
Eli mielestäni Wood elffit ovat pahinta puuroa gobboille.
Mutta jos itseäsi vastaan niin sitten vaikka ritarin ehdottama kääpiöt.
-
MoriaGoblin
Kiitos vastauksista. Minulla on jo Ranger of Gondoreita. Voisin ehkä ostaa kääpiöitä.. tai haltioita. Muita ehdotuksia?
Tuli vielä mieleen lisätä tähän keskusteluun pari juttua koska kysymys siitä että "kaveri pelaa jotain armeijaa, mitäs mun kannataisi pelata?" lienee aika yleinen.
Mielestäni ei kannata missään tapauksessa ainakaan miettiä, että mikä olisi mahdollisimman kova/tehokas/juustoinen setti sitä kaverin armeijaa vastaan. Paremminkin lähteä siitä, että mllä armeijoilla pelistä tulisi mahdollisimman tasainen/mielenkiintoinen.
Jos lähtee räätälöimään harrastuksensa siitä lähtökohdasta, että tärkeintä on voittaa se, mahdollisesti ainoan pelikaverin ainoa armeija, voi olla melkoisen varma että pelit eivät kovin pitkään jatku.
Turnauspelaaminen on sitten asia erikseen. Siellä voi sitten pelata voitosta ja optimoida armeijastaan mitä lystää.
Mielestäni ei kannata missään tapauksessa ainakaan miettiä, että mikä olisi mahdollisimman kova/tehokas/juustoinen setti sitä kaverin armeijaa vastaan. Paremminkin lähteä siitä, että mllä armeijoilla pelistä tulisi mahdollisimman tasainen/mielenkiintoinen.
Jos lähtee räätälöimään harrastuksensa siitä lähtökohdasta, että tärkeintä on voittaa se, mahdollisesti ainoan pelikaverin ainoa armeija, voi olla melkoisen varma että pelit eivät kovin pitkään jatku.
Turnauspelaaminen on sitten asia erikseen. Siellä voi sitten pelata voitosta ja optimoida armeijastaan mitä lystää.
-
MoriaGoblin
Olen samaa mieltä. Oma kysymykseni koskikin sitä, minkä armeija olisi mahdollisimman hauska Moriaa vastaan pelaamiseen, ei mikä armeija voittaisi sen ylivoimaisesti.
En tiedä hauskasta vastuksesta, mutta Morian skenaariot voisivat olla hauskoja. Tarvitset Sormuksen saattueen, gobboja, peikon ja maastoa. Maaston voi ehkä korvata muilla esineillä. Esim. pylväitä voisi tuurata puut... Jos hyllystä löytyy myös Balrog, niin voisit tehdä moria-pelikentän, jossa Sormuksen saattueen pitäisi karata gobboja ja balrogia. Pahat voittaa, jos saavat tapettua kaikki saattueen jäsenet ja saattueen tulisi paeta Balrogta ja goblineita.MoriaGoblin kirjoitti:Olen samaa mieltä. Oma kysymykseni koskikin sitä, minkä armeija olisi mahdollisimman hauska Moriaa vastaan pelaamiseen, ei mikä armeija voittaisi sen ylivoimaisesti.
Linkit neljään Mines of Moria-skenaarioon:
Skenaario 1
Skenaario 2
Skenaario 3
Skenaario 4
Nuo taitaa löytyä myös Mines of Morian skenaario-oppaasta, jos sellainen sulla on.
Jos on päätä myöten kusessa, kannattaa pitää suu kiinni
Minkä nuorena varastaa, sen vanhana omistaa
Hyvää yritetään, mutta priimaa pukkaa
Minkä nuorena varastaa, sen vanhana omistaa
Hyvää yritetään, mutta priimaa pukkaa
aidoin olisi kai kääpiöt mutta hauskin voisi olla hobotit.
korjaan hobitit
korjaan hobitit
olipa kerran mutta ei sitten ollu toista kertaa.