tuli tänään keskusteltua säännöistä kaverin kanssa ja kun se katto yhtä mun ukkoa jolle olin tehny silmän joka oli esim.ammuttu puhki ja tähän mun kaveri sano et jos on puhkinainen silmä nii se muka vie tarkuutta mutta tuo moraalia eli pitääkö tämä paikkaansa kun ei ole tuota omaa sääntkirjaa mistä kattoa
KapuEdit: Sääntökirjattomuus ei oikeuta kysymään Säännöt-osiosta, eikä kyllä Perusteistakaan, mutta siirsin nyt tänne.
Puhjennut silmä taistelussa???
Puhjennut silmä taistelussa???
"You can kill ten of my men for everyone i kill yours, but even those odds, you will lose and i will win"
- Half-breed
Re: Puhjennut silmä taistelussa???
Ei ole totta. Hammerissa ei ole mitään tuollaisia haavoittumissääntöjä, ellette sitten kavereiden kanssa sellaisia keksi. Tälläisia haavoittumissääntöjä olen nähnyt vain WD:ssä julkaistuissa Skirmish-kamppanjoiden säännöstöissä ja joita ei ole tarkoitettu käytettäväksi muissa kuin skirmishpeleissä ja muistinikin sanoo, että 40k:n puolelle tälläisia ei edes olisi tehty.
Ja tästä lähin jos kaverisi sanoo jotain, mitä itse epäilet, niin pyydä häntä näyttämään tämä kohta sääntökirjasta/codexista, niin ei tarvitse tänne aina tulla kyselemään.
Ja tästä lähin jos kaverisi sanoo jotain, mitä itse epäilet, niin pyydä häntä näyttämään tämä kohta sääntökirjasta/codexista, niin ei tarvitse tänne aina tulla kyselemään.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Re: Puhjennut silmä taistelussa???
Jos sattuisitte pelaamaan roolipeliä kaverisi idea olisi ihan hieno. Figupelissä sillä ei ole oikeastaan mitään virkaa. Ukkojen kyvyt ovat muutenkin niin pienellä skaalalla että tuollainen juttu ei näkyisi missään.
Jos raaka voima ei toimi käytät sitä vain liian vähän.
-Vanha sananlasku IG:ssä
-Vanha sananlasku IG:ssä