Olen tässä jo jonkun aikaa miettinyt, miten saisi maalattua kaaoksen daemonettet mahdollisimman nopeasti(laiska kun olen). Tuli semmonen idea päähän että pohjamaalauksen suorittaisi valkoisella.. sen päälle musta inkki.. ja lopuksi highlightti valkoisella. Onko kellään kokemuksia tälläisestä? kertokaa ihmeessä ennen ku kokeilen
Adnate kirjoitti:Olen tässä jo jonkun aikaa miettinyt, miten saisi maalattua kaaoksen daemonettet mahdollisimman nopeasti(laiska kun olen). Tuli semmonen idea päähän että pohjamaalauksen suorittaisi valkoisella.. sen päälle musta inkki.. ja lopuksi highlightti valkoisella. Onko kellään kokemuksia tälläisestä? kertokaa ihmeessä ennen ku kokeilen
PS. olen total n00d maalaamisessa
Mustaa inkkiä parempi laimentaa TOSI paljon tai tulee harmaata. Ja highlightia joudut tosiaankin tekemään jos edes onnistuu.
Mikäli laitat valkoisen päälle mustan inkin, niin lopputulos on todella likaisen näköinen. En suosittelisi kyllä. Ei vaälttämättä sovi slaaneshille. Nurglelle ehkä.
VonCarstein kirjoitti:
Kannattaisi melkin luopua tuosta valkoisesta ihosta, mikäli haluat nätin näköisiä demonetteja. Valkoinen on kaikkein vaiken väri maalata.
Kannatan. Olen yrittänyt ties kuinka monta kertaa enkä ole saanut kunnollista aikaan(eipä silti en väitä olevani mikään huippumaalaaja). Jättäisin suosiolla valkoisen ihon suunnitelmaksi vain. Ei niitä ole pakko maalata GW tyylillä.
Alkuperäinen idea oli dwarf flesh ja siitä sekoittelemalla lopuksi elf fleshiin.. mut.. mut.. sitten tulee eteen ne melat mitkä niillä on käsien tilalla. ehdotuksia?
Adnate kirjoitti:Alkuperäinen idea oli dwarf flesh ja siitä sekoittelemalla lopuksi elf fleshiin.. mut.. mut.. sitten tulee eteen ne melat mitkä niillä on käsien tilalla. ehdotuksia?
Musta? Maalaat mustalla ja highlightaat sopivalla harmaalla.
Mie oon maalannu valkosta ihoo laittamalla pohjalle fortress grey, sitte ghostly grey ja viimein skull white. Iha hyvii tullu ku vähän on sekotellu maaleja/drybrushannu
eiku teet näin: pohjalle fotressia. sitten sekotat sitä skull whiteen. lopuksi highlighttaat kaikkein ulkonevat osat skull whitella itsellään. Kokeilin niihin kynsiin seuraavaa kikkaa ja hyvin toimii:
Jos inkeillä washaamaan lähtee niin kannattaa lisätä laimennettuun sekoitukseen tippa tai pari W&N flow improveria. Muuten laimennettu inkki muodostaa figussa helposti altaita ja jättää suttaista kahvitahramaista jälkeä. Flow improveria saa taidetarvikeliikkeistä. Vaihtoehtoisesti lisää saippuaa siihen inkkiin.
And they wonder how he dealt with stress so well..