Chaos 1000p
Chaos 1000p
Noniin ensimmäinen 1000p lista.
Herot:
1xExaled champion of chaos 100p mocu General
varustus:shield,ja sword of might
Yht:122p
Core
16xMarauders 80p
varustus:light armour,flais ja full commando
yht:137p
5xKnights of chaos 240p mocu
full commando ja war banner
Yht:240p
Special
3xscreamers of tzeentch 99p
yht:99p
Beast herd 116p
12xgor
8xungor
full commando ja ungoreilla shieldit.Gor:eilla two hand weaponit.
yht:159p
Bestigor herd with moc 120p
10xbestigor
musician +6p
Yht:126p
rare
1x spawn 60p
Fiend of slaanes +15p
Yht:75p
Koko armeija yht:999p markit: mocu=mark of chaos undivided
Herot:
varustus:shield,ja sword of might
Yht:122p
Core
16xMarauders 80p
varustus:light armour,flais ja full commando
yht:137p
5xKnights of chaos 240p mocu
full commando ja war banner
Yht:240p
Special
3xscreamers of tzeentch 99p
Beast herd 116p
12xgor
8xungor
full commando ja ungoreilla shieldit.Gor:eilla two hand weaponit.
yht:159p
Bestigor herd with moc 120p
10xbestigor
musician +6p
Yht:126p
rare
1x spawn 60p
Fiend of slaanes +15p
Koko armeija yht:999p markit: mocu=mark of chaos undivided
Viimeksi muokannut hmmm.., Pe 07.09.2007 15:01. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Re: Chaos 1000p
Exaltedilta toinen taika-ase ja halberd pois, et voi käyttää kuin yhtä maagista asetta kerralla.
Sorsalta leveli pois, etpä paljoa tule saamaan läpi yhdellä lvl 2 velholla.
Kaikkien coreunittien hinnat väärin (maroista en löisi paljoa vetoa, ei ole kirja käsillä).
Warruille commandia, ritareille myös.
4 pistettä liikaa jo nyt, en uskalla arvata paljon menee kun teet pelkät pistekorjaukset. Eli teepä lista lailliseksi.
Sorsalta leveli pois, etpä paljoa tule saamaan läpi yhdellä lvl 2 velholla.
Kaikkien coreunittien hinnat väärin (maroista en löisi paljoa vetoa, ei ole kirja käsillä).
Warruille commandia, ritareille myös.
4 pistettä liikaa jo nyt, en uskalla arvata paljon menee kun teet pelkät pistekorjaukset. Eli teepä lista lailliseksi.
lojuu kuin kotka, ampuu kuin eläintarha
- Mahtipakarat
Tosiaan tältä ainakin ottaisin pois halbedin ja biting bladen. Tälle laittaisin barded chaos steedin ja laittaisin johonkin jalkaväki blokkiin turvaan (tai jos vaihdat knightien markkia niin sinne mutta sitten se on jo aika kallis ryhmä).warhammer chaos kirjoitti:Noniin ensimmäinen 1000p lista.
Herot:
varustus:halbert,shield,biting blade ja sword of might
Yht:136p
Tästä mahdollisesti se rulla kuski mutta mielestäni rulla kuski on aika turha 1k peleissä. Jos haluat jotain taikoa ja tiedät että vastassa ei ole kamalasti magia puolustusta niin voisit kokeilla laittaa tälle vaikka power familiarin. Saisit sen 5 poweria (mahdollisesti 2 loitsua) ja silti olisi 4 dispel diceä joka on aika hyvin jo. Tällekkin suosittelisin sitä barded chaos steediä kun voit laittaa sen vaikka blokkiin ja se kestää sielä hyvin.warhammer chaos kirjoitti: Sorcecer of chaos 85p mocu
level 2 ja 2xdispel scroll
yht:170p
Näiden pisteet on tosiaankin laskettu 'vähän' persiilleen (laskin näiden hinnaksi 245pts). Itse en oikein chaos warrioreista perusta (minä pidän itse isoista blokeista maraudereita mutta jos haluat nämä pitää niin ihan miten vain. ja kuten jo Aco sanoi command olis kova.warhammer chaos kirjoitti: 15xwarriors of chaos 168p mos
shields
yht:180p
Näille taas laskin pistehinnaksi 153pts. vähän pieni ryhmä minun makuun. näille tekisin joko niin että flailit pois tai shieldit pois.warhammer chaos kirjoitti:16xMarauders 80p
varustus:shields,light armour,flais ja full commando
yht:158p
Full command ja mahdollisesti vielä warbanner olisi aika kova juttu (niin ja sitten maksat vielä sen 20pts siitä mark of slaaneshistawarhammer chaos kirjoitti:7xKnights of chaos 231p mos
Yht:231p
Jees jees nämä on kivoja.warhammer chaos kirjoitti: 3xscreamers of tzeentch 99p
Mielestäni se paras spawni kaveri vielä tälle tulevaisuudessa.warhammer chaos kirjoitti:1x spawn 60p
Fiend of slaanes +15p
Jepa jee... Siinä muutama minun mietteitä. (argh taas näitä quote hirviöitä vois opetella tiivistämään).
"Eagles may soar high but weasels don't get sucked into jet engines"
-Lord Borak The Despoiler.
- Half-breed
Warriorit ja Marauderit aivan liian pienissä porukoissa. Kokoa lisää, niin voivatkin kestää klosikseen asti menettämättä taistelukykyä. Nihdit on taas turhan isossa porukassa nyt, joten laske koko 5-6, niin sitten on pisteitä jalkayksiköiden lihottamiseen.
Muutoin näyttää buenolta.
Muutoin näyttää buenolta.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
- Mahtipakarat
Joo... pahoittelen eksyin tänne taas. 
76pts. jäljellä vai? no pari ehdotusta.
1: Helppo ja laiskanmiehen ratkaisu toinen slaaneshin spawni... Niin ja saahan sillä hintaa jo 5 furiakin se voisikin olla ihan kova.
2: Sitten, se minun mielestä parempi ratkaisu.
Ota Knighteille warbanner (!) saattaa olla että 5 tai 6 riittäisi mutta yksi varamies ei tosiaan paljoa maksa ja ei ihan ensimmäisestä ammunnasta ryhmän teho laske.
Sitten lihottaisin maraudereita saisit niitä sen 7 (49pts). Sitten se olisi ihan mukavan kokoinen yksikkö, eivätkä ne nyt välttämättä niitä light armoreita tarvitse.
Sitten vain muutama random ajatus, joita ei välttämättä kannata ottaa liian vakavasti.
Warriors of chaoksille halberdit (toiset tykkää gw:stä mutta minä suosisin näitä).
Itse olen käyttänyt (aika vähän tosin olen kaamoksella vielä ehtinyt pelailla) Exalted champion of chaosta jolla helm of many eyes ja gw. Tällä tavalla saat kovan tappelijan joka *kestää ja lyö hyvin. (*se kestää koska se lyö ensin ja sitten sitä ei lyödä- siis ainakin teoriassa).
Niin ja sitten suosittelisin myös tutustumaan Beasts of Chaos kirjaan, koska chaos kirjat ovat yhteensopivia
, niin sieltä löytyy HoC:ille lisaa tavaraa ja saat uusia joukko vaihtoehtoja.
76pts. jäljellä vai? no pari ehdotusta.
1: Helppo ja laiskanmiehen ratkaisu toinen slaaneshin spawni... Niin ja saahan sillä hintaa jo 5 furiakin se voisikin olla ihan kova.
2: Sitten, se minun mielestä parempi ratkaisu.
Ota Knighteille warbanner (!) saattaa olla että 5 tai 6 riittäisi mutta yksi varamies ei tosiaan paljoa maksa ja ei ihan ensimmäisestä ammunnasta ryhmän teho laske.
Sitten lihottaisin maraudereita saisit niitä sen 7 (49pts). Sitten se olisi ihan mukavan kokoinen yksikkö, eivätkä ne nyt välttämättä niitä light armoreita tarvitse.
Sitten vain muutama random ajatus, joita ei välttämättä kannata ottaa liian vakavasti.
Warriors of chaoksille halberdit (toiset tykkää gw:stä mutta minä suosisin näitä).
Itse olen käyttänyt (aika vähän tosin olen kaamoksella vielä ehtinyt pelailla) Exalted champion of chaosta jolla helm of many eyes ja gw. Tällä tavalla saat kovan tappelijan joka *kestää ja lyö hyvin. (*se kestää koska se lyö ensin ja sitten sitä ei lyödä- siis ainakin teoriassa).
Niin ja sitten suosittelisin myös tutustumaan Beasts of Chaos kirjaan, koska chaos kirjat ovat yhteensopivia
"Eagles may soar high but weasels don't get sucked into jet engines"
Nyt listaa muokattu.Chaos warrut poistettu ja beast of chaosia laitettu