"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Tyrannids 1.5k

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
Pecu

Tyrannids 1.5k

Viesti Kirjoittaja Pecu »

Jeps, eka 'nidi-lista, kommentit tervetulleita.

HQ:

Flyrant - 201
Flesh Hooks, 2x Scything Talons, Warp Field, Winged, +1I, +1WS

Tyrant - 149
+1BS, +1STR, Venom Cannon, TL Devourers

Elite:

Dakka Fex - 113
+1BS, 2x TL Devourers

Dakka Fex - 113
+1BS, 2x TL Devourers

Dakka Fex - 113
+1BS, 2x TL Devourers

Troops:

12 Hormagaunts 120pts.

12 Hormagaunts 120pts.

Heavy:

Sniper Fex - 188
+1BS, Venom Cannon, Barbed Strangler, +1W, 2+ Save

Sniper Fex - 188

Sniper Fex - 188

Total: 1493pts.

Paljon isoja ja kalliita mörköjä, toivottavasti hoitavat hommansa kentällä.

.
.
The plan required something that felt no pity. No pain. No fear. Something unstoppable.
Remington

Re: Tyrannids 1.5k

Viesti Kirjoittaja Remington »

Oho, Nidzillaa..
Strena bonus ihmeessä hivelle! Woundit marsuja 2+ ja instakillit tohu 3 jamppoja. Warp field on kallis ja kun sitä hiveä tunnetusti ammutaan isoilla pyssyillä ei leluinvu 6+ ketään pelasta. Tämä siis pois. Ja I-bonuskin 50-60. Riippuu ketä vastaan pelaa. Marsuja vastaan ei oikein tarvi sillä tuskin lähet haastamaan HQ-yksiköitä kun ne voi pistää turpiin. Kiusi vaan satasen ryhmiä, devuja ja ajokkien takapeltiä. Näin pojot takaisin ja haasta HQ sitten vasta (jos olet vielä elossa). (d)eldareita vastaan ihan hyvä ottaa.
Ampuja hivelle ota joko venom twin-linked ja mahd.ilman +1Bs tai sitten paaljon parempi niin devutx2. Ja lisäksi osta +1WS koska halpa ja hintaansa nähden kustannustehokas. Samoin hooksit kannattaa vaihtaa. Lihakilpeä aina ampujahivelle eli shield warru tai pari.
Dakka fexeille hooksit. Saat I1 jampasta aika nopeasti iskevän jos satunnaisesti suojaan höngit hoitamaan satasen poppooita tms. Tämä kaikki siis +1 pojolla..
Hevifexeiltä 2+ save pois. Näitä kun ammutaan raskaalla kalustolla. Näillekin ne hooksit ja mahd. +1 I ja WS, sillä iskee ennen fistejä ja suojaan hönkiessä tosi nopeaa. Samoin kun Ws4 osut marsuihin 4+ ja ne suhun 4+. Itse vaihtaisin vielä toxic miasman. Näin saat samaan hintaan sekä lähistelijän, että ampujan about halvalla.
"You're right. The Devil has come. Look
at me. I am the Devil." -Charles Remington-
Monolith

Viesti Kirjoittaja Monolith »

Remington sanoikin jo suurimman osan, mutta pistetään nyt vielä oma mielipiteeni.
2+ savet pois carneilta, tilalle hooksit.
Kävelevälle hivelle guardi messiin.
Strena boosti lepakolle.
Warp field on kyllä yllättävän toimiva, kun ottaa huomioon, että ei sitä aina ammuta AP 2 aseila.
Hormikset 8 ryhmiin. Enemmän scoring unitteja, vihun pitää jakaa tulta jne.
Siinäpä minun mielipiteeni.
Chicken and corn!
Remington

Monolith kirjoitti:Warp field on kyllä yllättävän toimiva, kun ottaa huomioon, että ei sitä aina ammuta AP 2 aseila.
Hormikset 8 ryhmiin. Enemmän scoring unitteja, vihun pitää jakaa tulta jne. Siinäpä minun mielipiteeni.
Noh, toki ei aina ammuta ja toki 2+ save parempi kuin 3+ eli kannattaa investoida, riippuen minkälaista listaa vastaan pelaa. Tahtoo kuitenkin niitä satasen tiimejä olla siellä täällä eli joku aina kantamalla ja helposti napsaisevat woundit ja kun lentää niin on ykköskohde useimmille joukoille. Itse valkkaisin lepakon ilman fieldiä ja I-boostia pitäen sen halpana troooppien ja ajokkien kiusaajana enkä mestarin haastajana mutta kukin siis tyylillään. Tosiaan, hormikset kerjäämään tulta eli useampi poppoo.
'Neljäviitonen

Viesti Kirjoittaja 'Neljäviitonen »

Näyttää ihan toimivalta listalta. Itse vain vaihtaisin hormagauntit spinegauntteihin (ne ovat halvempia pisteissä joten niitä saa enemmän), mutta se on vain minun mielipiteeni.
After Aeons of slumber my necrons have awoken to harvest the galaxy anew... but realizing they will never be Ultramarines, my necrons will descend into stasis once more
Remington

Walzu45 kirjoitti:Näyttää ihan toimivalta listalta. Itse vain vaihtaisin hormagauntit spinegauntteihin (ne ovat halvempia pisteissä joten niitä saa enemmän), mutta se on vain minun mielipiteeni.
Ja minä rippereiksi. Eivät tarvitse hivemindia ja sitovat vihuja hyvin tehokkaasti.
Uzi-99
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Uzi-99 »

Flyrant: Kuten muut todenneetkin niin ToxSac on kannattava valinta. Pitäisin AG I:n ehdottomasti, nimenomaan siltä varalta että vastustaja päättää lähettää jonkun überlähistelijän yrittämään vetää tätä dunkkuun... Parempi pitää Tyrant erinomaisena lähistelijänä ja lyömässä ensin. Warp Fieldin laita on vähän niin ja näin, Coverista yleensä enemmän hyötyä mutta itsekin otan varsin usein Warp Fieldin ihan vain periaatteesta.

Tyrant: Ottaisin VCanin pariksi BStranglerin (tukee hyvin kantamaa) mutta TL Devot tuovat ihan mukavaa tulivoimaa lyhyemmille etäisyyksille. Tälle ExtCar periaatteesta, paljon tärkeämpi kuin 'Fexit. Guardikin olisi ihan kätsy.

3x Dakka Fex: Perushyvät Dakkafexit.

2x 12 Hormagaunts: En tiedä vaivautuisinko leikkimään Hormagaunteilla kun kentällä on vain yksi nopea Synapsilähde... Parempi pitää hyvä huoli Flyrantistasi! Jakaminen 3x 8 ryhmiin voi toimia, mutta itse olen sitä mieltä että minimikokoiset gaunttiryhmät eivät ole kovin elin-/toimintakelpoisia ja todennäköisesti pitäisin 2x 12. Kokeile kumpi toimii sinulle parhaiten!

3x Sniper Fex: Tässäkin samaa mieltä muiden kanssa, ExtCarin voi nakata pois niin säästyy pisteitä... Näitä kuitenkin on kolme, ja tällä woundimäärällä eivät ihan heti ala tippumaan muutenkaan. =)

Kaikkiaan suht hyvä monsterilista, suurin ongelma on nähdäkseni lähitaisteluvoiman puute... Hormat sitovat mutteivät juuri tapa (IG ja Tau poislukien), Flyrant on paras ja Tyrant hyvä (jos pääsee kiinni), mutta 'Fexit eivät ole kovin kummoisia lähiksessä (edes sitä varten varustettuina). Marsuarmeijoita vastaan on kuitenkin hiukan nihkeää käydä Tyranidien kantama-aseilla.
Heikkoliha yrittää tuhota, metsästää itseä kuin itse niitä, mutta ne heikkoja. Itse taistelee viimeiseen, kaikki täytyy ahmia.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Armeijalistat”