Swarmin toiminta screeninä?
-
flinkkuman
Swarmin toiminta screeninä?
Sellaista kyselisin, että miten swarm toimii screenatessa? Toisin sanoen jos laitan VC:n spirit hostin kulkemaan jonkun edessä niin toimiiko se seinänä ampumista vastaan?
ps. entäs saako swarmit marssia? (olen aina olettanut syystä tai toisesta että eivät...)
ps. entäs saako swarmit marssia? (olen aina olettanut syystä tai toisesta että eivät...)
Re: Swarmin toiminta screeninä?
Saavat marssia (VC:n tapauksessa mikäli kenraali on lähellä, kaikkien, myös VC:n tapauksessa mikäli vihuja ei ole liian lähellä [ei koske käpsiä]).
Jos laitat spirit hostin omien ja vihun eteen, se tosiaan toimii eräänlaisena seinänä. Vain large targetit ja napit jotka on mäellä näkee niitten yli, muiden on pakko ampua hostia tai jotain mikä ei ole hostien takana. Chargaaminenkin käy aika vaikeaksi (lentävä large target pääsee yli) muihin kuin hosteihin.
Jos laitat spirit hostin omien ja vihun eteen, se tosiaan toimii eräänlaisena seinänä. Vain large targetit ja napit jotka on mäellä näkee niitten yli, muiden on pakko ampua hostia tai jotain mikä ei ole hostien takana. Chargaaminenkin käy aika vaikeaksi (lentävä large target pääsee yli) muihin kuin hosteihin.
Tähän voidaan lisätä sitten Oberonin käpsä katapultit, hauskasti ne näkee niiden spirittien taakse necroja ampumaan...Oberon_ kirjoitti:Jos laitat spirit hostin omien ja vihun eteen, se tosiaan toimii eräänlaisena seinänä. Vain large targetit ja napit jotka on mäellä näkee niitten yli, muiden on pakko ampua hostia tai jotain mikä ei ole hostien takana. Chargaaminenkin käy aika vaikeaksi (lentävä large target pääsee yli) muihin kuin hosteihin.
Mitä todennäköisemmin nopista pyörii mitä epätodennäköisempiä lukuja.
-
Mithrandir
Ja nyt ei sitten kannata mennä yleistämään, nimittäin monet swarmit eivät blokkaa line of sightia ollenkaan.
VC:n spirit hostit taitavat olla muutaman swarmin kanssa poikkeus tähän asiaan(ei ole small -sääntöä).
Hmm. AB ei näytä myöskään Bat Swarmeilla olevan small -sääntöä, tiedä sitten noista, jos sitä ei ole niin kyllä blokkaavat nuokin line of sightin.
O&G:n Snotlingit blokkaavat line of sightin myös, mutta nehän eivät ole edes swarmeja, vaan peliteknisesti samaa kokoluokkaa vaikka peikkojen kanssa...
VC:n spirit hostit taitavat olla muutaman swarmin kanssa poikkeus tähän asiaan(ei ole small -sääntöä).
Hmm. AB ei näytä myöskään Bat Swarmeilla olevan small -sääntöä, tiedä sitten noista, jos sitä ei ole niin kyllä blokkaavat nuokin line of sightin.
O&G:n Snotlingit blokkaavat line of sightin myös, mutta nehän eivät ole edes swarmeja, vaan peliteknisesti samaa kokoluokkaa vaikka peikkojen kanssa...
ja sitten jos hostit on tarpeeks lähellä takana olevaa yksikköä niin kaikki lentävät hirviöt välttämättä mahdu väliin
- Isompi Arska
wtf?!? eiks niil muka oo sitä small sääntöä?Mithrandir kirjoitti:O&G:n Snotlingit blokkaavat line of sightin myös, mutta nehän eivät ole edes swarmeja, vaan peliteknisesti samaa kokoluokkaa vaikka peikkojen kanssa...
-
Mithrandir
Ei ole. Hihii!
Vaan eipä ollut ennenkään.
Tosin nykyään ne ei ole enää unbreakableja ollenkaan, vaan stubborneja.. LD nelosella.. yhyy.
Tosin nykyään ne ei ole enää unbreakableja ollenkaan, vaan stubborneja.. LD nelosella.. yhyy.
No on immune to psychology sentään =)Mithrandir kirjoitti:Ei ole. Hihii!![]()
-
Mithrandir
Jep, ja kun eivät paniikkia aiheuta edes goblineille, niin Snotlingien heikkoudesta on kohtuu helppoa tehda vahvuus.
Itse olen käyttänyt pääasiassa tuommoista minimikokoista Snottoporukkaa table quarterin valtaajana... siellä se jossain nurkassa seisoo koko pelin ajan, tyytyväisenä neniä kaivellen.
Itse olen käyttänyt pääasiassa tuommoista minimikokoista Snottoporukkaa table quarterin valtaajana... siellä se jossain nurkassa seisoo koko pelin ajan, tyytyväisenä neniä kaivellen.