Tuli tuossa mieleen vuosi sitten tapahtunut pelitilanne. Peli oli 2k liskoja(minä) vastaan 2k kääpiöitä.
En musita minkä laisia unitteja kääpsillä oli, mutta tykkejä ainakin löytyi.
Ekalla vuorollani lähdin liikkeelle saurus cavarlylläni(2x8) ja liskojen special herolla: Kroq-Garilla. Olin tuolloin noob ja nämä joukot siirtyivät avoimelle alueelle tykin ruuaksi. Spessu ei edes ollut liitettynä yksikköön vaan sooloili aukion oikeassa laidassa yksin.
Kääpien ampumis vuoro! Sieltä se ampu niil tykeillään mun spessua ja se ois ottanu jonkun +10 verran haavaa, että se koko spessu ja sen ratsu ois menny ihan kasaan.
Onneksi oli wardi!Se oli/on +5. Jännitys tiivistyi ja vihollinen nauroi: "Tää peli on ohi yhes vuorossa! Hahahahahe!".
heitin noppaa... JES! Se oli 6.
Loppujen lopuksi liskoratsastajat putsasivat pöydän kääpiöistä 6 vuoron aikana.
Wardin määrällä on väliä.
Wardin määrällä on väliä.
Viimeksi muokannut Mikale, La 15.09.2007 12:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Seitsemännen portaan enkeli" -Franc MacCourt
Re: Wardin määrällä on väliä.
Aika hyvä tuuri, mutta mikä tän viestin tarkoitus on (en leiki modea)?
Welcome to the jungle.
Fiilistelyä kai. Sitä on mun mielestä liian harvoin täällä.
Onnea hyvästä heitosta.
Onnea hyvästä heitosta.
Voi jukranpujut, olisinpa halunnut nähdä vastustajasi ilmeen. Hehheh.
Kiistän muuten Lassekin väitteen. On epätodennäköistä että kyseinen henkilö fiilistelisi heittoa, koska "olin n00b" (lähdetekstissä "olun noob", käännös) viitannee suorituksen tapahtuneen arviolta vähintään puoli vuotta sitten.
Kiistän muuten Lassekin väitteen. On epätodennäköistä että kyseinen henkilö fiilistelisi heittoa, koska "olin n00b" (lähdetekstissä "olun noob", käännös) viitannee suorituksen tapahtuneen arviolta vähintään puoli vuotta sitten.
lojuu kuin kotka, ampuu kuin eläintarha
Ööhh... Puhut tykeistä monikossa/10 woundista ja kuitenki heitit vain yhden wardin? Ja pelkästään Kroq-Garilla on se wardi, eli 2/3 iskuista osuu ratsuun joka olisi kuollut niihin. Onhan sitä joskus kiva hehkuttaa.
Mitä todennäköisemmin nopista pyörii mitä epätodennäköisempiä lukuja.
- Half-breed
Fiilistely on aina hyvästä, mutta niitä olisi parempi lukea täältä kuin iskeä jokainen omaan aiheeseen.
KapuEdit: Agreed.
KapuEdit: Agreed.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.