"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

aloittaminen

Aloittelijoille ja vasta-alkajille tarkoitettu palsta, jossa uskaltaa kysyä vähän yksinkertaisempiakin asioita pelistä ja pelaamaan ryhtymisestä ilman tönimistä. Kokeneet vastaavat.
markus12ab

aloittaminen

Viesti Kirjoittaja markus12ab »

olen aloittamassa fantasyn enkä kovin tiedä mitä alkaa mut mä kyllä jotakin näistä alkasin bretonnia, orcs and coblins, hordes of chaos tai high elffit että olisko yhtään vinkkejä
Höpöttiuhka

Re: aloittaminen

Viesti Kirjoittaja Höpöttiuhka »

Valinta on täysin sinun. örkit ja gobot ovat erittäin mielenkiintoinen armeija, mutta niistä en tiedä sinänsä kauheasti ja Bretonniasta vielä vähemmän.
Chaos on pelin paras lähitaistelia-armeija ja magiakin on erittäin kovaa. ampumistä heikäläisiltä ei kylläkään löydy sitten yhtään. Itse kerään kaaosta ja sanon, että on todella monipuolinen armeija, sillä heille saa myös demoneita ja beast of chaosta.
High-Elffit ovat sitten eniten magia ja ampumis-painotteinen armeija. Magia on todella kovaa ja välillä (vastustajan kannalta) ärsyttävää. Karttavat lähitaistelua, sillä heidän melee ei ole mitään kovaa. Ratsuväki kylläkin on nopeaa ja halpaa?).

Tuolta --->http://uk.games-workshop.com/warhammer/ löytyy sitten tietoa vielä enemmän muistakin armeijoista.
Älk'ää ottako minua vakavasti. Olen vain basisti
Tyranni

Viesti Kirjoittaja Tyranni »

Sanottakoon että chaos on myös kallis, niin pisteissä kuin euroissa..
"I Speak Spanish to God, Italian to Women, French to Men, and German to My Horse"
- Charles V
http://fi4.gloryoffellowland.com/?ref_a=asdius
markus12ab

no ehkä mä taijan alkaa chaosia. mut sitten se että kumman ottas tzeentch vai khorne
The Delffipelaaja

Viesti Kirjoittaja The Delffipelaaja »

Noh, breteillä on ritareita, ritareita ja vielä vähän ritareita. Ovat kohtuu hintavia pisteissä. Myös talonpoikia löytyy, ja ne ovat halpoja kuin kura. Magiaa ei kauheasti breteillä käytellä, yleensä otetaan vain magiapuolustusta. Täys-ritari-armeija on helposti pelattava aloittelijallekin sopiva armeijalista.
The Delffipelaaja

markus12ab kirjoitti:no ehkä mä taijan alkaa chaosia. mut sitten se että kumman ottas tzeentch vai khorne
Tzeentch-armeija on pienikokoinen eliittiarmeija. Taikomista löytyy paljon, liiankin paljon vastustajan mielestä. :)

Khornet ovat taas kovia lähitaistelumättäjiä, ja saavat hyvän magiapuolustuksen, mutta ei oikeastaan omaa magiaa. Raivopäiset taistelijat iskevät kovaa, mutta niiden kontrollointi on haastavaa.
markus12ab

no entä elffit et onko ne kalliita ja onko niillä helppo voittaa?
The Delffipelaaja

Kalliita pisteissä ovat (=eliittiarmeija), mutta rahapuolesta en tiedä.

Ovathan ne hyviä, mutta High Elffit uudistuvat vielä tänä vuonna, eli ennen sitä ei ainakaan armeijakirjaa kannata niille ostaa.
markus12ab

kiitos :D
MinäItse

Viesti Kirjoittaja MinäItse »

Suosittelisin brettsejä, todella vahva ratsuväki sekä helppo pelityyli.
Delvor

Viesti Kirjoittaja Delvor »

Kapun armeijakuvaukset kannattaa lukaista lävitse:
http://www.kolumbus.fi/teemu.pesonen/fbopas.htm
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Perusteet”