And they shall know no fear
And they shall know no fear
http://galeios.deviantart.com/art/And-t ... r-66227508
Tuommoinen tuli väänneltyä hetken mielijohteesta. Työvälineinä oli siis muutama erivahvuinen kynä ja kaksi tussia.
A3-työ, pari tuntia tuota tuhertelin, pienissä erissä kahden päivän ajan. Olen melko tyytyväinen lopputulokseen, kun viimeksi olen kynään piirustusmielessä tarttunut ihan liian kauan sitten.
Tyranidin tarkasta lajista ei ole tietoa, eiköhän se jonkinlainen Warrior, Hive Tyrant tai Carnifexi ole.
Myöskään Space Mariinin tarkkaan fluffilliseen ulkoasuun en kiinnittänyt sen kummempaa huomiota, kuulunee kuitenkin jonkun random chapterin yhdeksänteen komppanjaan.
Tuommoinen tuli väänneltyä hetken mielijohteesta. Työvälineinä oli siis muutama erivahvuinen kynä ja kaksi tussia.
A3-työ, pari tuntia tuota tuhertelin, pienissä erissä kahden päivän ajan. Olen melko tyytyväinen lopputulokseen, kun viimeksi olen kynään piirustusmielessä tarttunut ihan liian kauan sitten.
Tyranidin tarkasta lajista ei ole tietoa, eiköhän se jonkinlainen Warrior, Hive Tyrant tai Carnifexi ole.
Myöskään Space Mariinin tarkkaan fluffilliseen ulkoasuun en kiinnittänyt sen kummempaa huomiota, kuulunee kuitenkin jonkun random chapterin yhdeksänteen komppanjaan.
http://egologinenblogero.wordpress.com/ - Ei juurikaan figuiluun liittyvää päivittelyä, mutta muuta parikymppisen opiskelijan elelyä kylläkin.
Re: And they shall know no fear
Hei, tämähän on hauska! Mukavan sarjakuvamainen työ, tykkään. Teknisestikin ihan mallikas, joskin marinen ase näyttää kovin lituskaiselta ja pää saisi mielestäni vaeltaa samaan suuntaan kuin muukin keho. Tyranidin tulosuunta kuitenkin on jokseenkin etualalla, ja nyt avaruusmerijalkaväen mies näyttäisi katselevan ohi kohteestaan.
Tausta olisi mielestäni hyvin olennainen tässä työssä, se tekisi keskeltä tulevan valon huomattavasti loogisemmaksi (itse sitä kovasti ihmettelin, kunnes älysin lukea työn kuvauksen) ja toisi muutenkin fiilistä mukaan, kuten aina. Mitään monimutkaista tämä ei toki tarvitse, hahmoissa kuitenkin riittää jo yksityiskohtia.
Oikein hieno työ kuitenkin ja kaverilla on tuollainen hauska "kohta lasautan sulta pään seinälle" -asento.
Tausta olisi mielestäni hyvin olennainen tässä työssä, se tekisi keskeltä tulevan valon huomattavasti loogisemmaksi (itse sitä kovasti ihmettelin, kunnes älysin lukea työn kuvauksen) ja toisi muutenkin fiilistä mukaan, kuten aina. Mitään monimutkaista tämä ei toki tarvitse, hahmoissa kuitenkin riittää jo yksityiskohtia.
Oikein hieno työ kuitenkin ja kaverilla on tuollainen hauska "kohta lasautan sulta pään seinälle" -asento.
Njooh, kokeilin tehdä aseen ensin kolmiulotteiseksi mutta se näyttikin paremmalta noin kaksiulotteisena. Tuopi vähän enemmän sellaista poseerausmeininkiä piirustukseen, ns. julisteeksi se on itseasiassa tarkoitettukin.
Miksi kaikki sanovat että mariini tuijottelee ohi kohteestaan?
Tarkoituksena oli saada se katsomaan suoraan tyranidin kitaan, tarkalleen ottaen tuohon kielen kärkeen. Mutta kai se, että otuksen leuka menee osittain aseen päälle, saa aikaan sen efektin että "taempana" jököttävä mariini tihrustaisi ohi.
Miksi kaikki sanovat että mariini tuijottelee ohi kohteestaan?
Tarkoituksena oli saada se katsomaan suoraan tyranidin kitaan, tarkalleen ottaen tuohon kielen kärkeen. Mutta kai se, että otuksen leuka menee osittain aseen päälle, saa aikaan sen efektin että "taempana" jököttävä mariini tihrustaisi ohi.
http://egologinenblogero.wordpress.com/ - Ei juurikaan figuiluun liittyvää päivittelyä, mutta muuta parikymppisen opiskelijan elelyä kylläkin.
Oskari
(minä myös). Onhan toi kyl tosi hieno, harmi ku ite en osaa järin hyvin piirtää.
You can take me back to the place where I could watch the sky and see those signs!
You can show me their lies, show me the disbelief in their words. Oh, these burning times!
You can show me their lies, show me the disbelief in their words. Oh, these burning times!
Hyvän näköinen kuva. Intensiivinen tunnelmahan siitä tulee, niin pitääkin.
Our navigators consider it highly probable that they'll end up here.
Heh, pidetään lippu korkealla.ajappat kirjoitti:Oskari(minä myös).
Kiitos kommenteista!
Voi flyygeli kun on meininkiä kuvassa!Vaikka ehkä muuten hieman yksinkertainen on niin hienosti piirretty ja mahtava tunnelma(yksinkertaisella meinaan sitä 3D ulottuvuutta)!Tykkään.Btw varjostukset on hienosti tehty.
Antti_94 kirjoitti:
Ja jos 10 tauta juoksee rivissä niin ei iigeet voi väistää sitä potkua. Muutama ainakin vahingoittuu / kuolee siitä ja sitten alkaa vaan hakata miekoilla!
Ja jos 10 tauta juoksee rivissä niin ei iigeet voi väistää sitä potkua. Muutama ainakin vahingoittuu / kuolee siitä ja sitten alkaa vaan hakata miekoilla!
- Isompi Arska
onhan toi hieno,
sarjakuvamainen! mutta toi marine näyttää jotenki just poiskattovan tota tyranidia, näyttäis paremmalta jos ne katsois toisiaan "silmästä silmään"
, nyt se näyttää että se marine ampuu tota jonnekki palleille (jos tyrillä niitä edes on
)
- Aristoteles
Minusta tuon mariinin on parempi katsoa noin, se kuvastaa pelottomuutta, minkä uskon työn viestin olevankin
noin tuo pyssymies näyttää siltä että tuu päälle vaan minähän en tästä liiku mihinkään, ihan kuin välinpitämättömältä (ison) tyranidin päällekäymisestä
Kivan näkönen kyllä kaikin puolin. Gj!
Jarr.
Hieno on.
Oberon kirjoitti:Mää oon ninja.banzgo kirjoitti: Puhutko ittestäs, vai pystyitkö väistämään velvollisuuden kutsun?