Empire General on Griffon
- Ilkeapikkuperkele
Empire General on Griffon
Tuli tämmöinen nappi hommattua kun halvalla sain. Löytyykö tälle sijaa 2k peleissä teidän mielessä? Itse ajattelisin ongelmaksi Ld:n karkaamista jalkaväestä missä sitä todella tarvitaan. Kertokaa kokemuksenne ihmeessä kyseisen kaverin käytöstä.
The Captain kirjoitti: Vittuilun määrä maailmassa on muuttumaton vakio.
Re: Empire General on Griffon
Tarkoitat varmaan empire elector count on griffon figua, koska en ole tuommoisesta kuullutkaan.
No löl.Paladine kirjoitti:Tarkoitat varmaan empire elector count on griffon figua, koska en ole tuommoisesta kuullutkaan.
Nykyään kuin ei edes ole olemassa Elector counttia armybookissa, vaan se on uudelleen nimetty Empire generaliksi.
What's going on here? Back from the grave and crap.
- Ilkeapikkuperkele
Paladine kirjoitti:Tarkoitat varmaan empire elector count on griffon figua, koska en ole tuommoisesta kuullutkaan.
Tätähän minä haen juuri....*huokaus* Itseasiassa figuhan on nykyään nimeltään Empire hero on griffon. http://uk.games-workshop.com/storefront ... orignav=13
The Captain kirjoitti: Vittuilun määrä maailmassa on muuttumaton vakio.
Griffonin ongelmana on se, että se ei lyö eikä kestä niin paljon kuin pitäisi. Olen pari kertaa kokeillut tuota helffeilläni ja kerran turnauksessakin, jossa se kuoli neljässä pelissä viidestä.
Empirellä tuo voisi toisaalta toimia paremmin, koska näillä on tarpeeksi tulivoimaa siivota pöydältä pahimmat huolenaiheet
(Bolt throwerit, toiset tykit yms.).
Kenraalin LD:n puutteen taas voi paikata Flagelanteilla ja Greatswordeilla.
Empirellä tuo voisi toisaalta toimia paremmin, koska näillä on tarpeeksi tulivoimaa siivota pöydältä pahimmat huolenaiheet
(Bolt throwerit, toiset tykit yms.).
Kenraalin LD:n puutteen taas voi paikata Flagelanteilla ja Greatswordeilla.
Kyllä tuon tiesin. Figun nimi vaan oli tuo kun viimeksi sen näin.No löl.Nykyään kuin ei edes ole olemassa Elector counttia armybookissa, vaan se on uudelleen nimetty Empire generaliksi.