Mistä ihmeestä te ootte lukeneet kaikkea tollasia satuja, missä puhutaan konejumalista ja jostain Terrasta?
Mä en ees tiedä, mistä noita tietoja vois löytää. Haluttais kyllä hirveesti lukea niitä, kun aina kun historia alueella puhutaan esim. jostain chaptereista tai c'taneista, niin mä oon totaalisesti ulkona.
Onko neuvoa?
'kytkoon fluffi(t)?
-
LaGas
'kytkoon fluffi(t)?
O'Snobba kirjoitti:Älkää liittykö avatarvastarintaan!Se aiheuttaa vain kaaosta ja sekasortoa: Olemme oppineet tuntemaan toisemme vain kuvien perusteella.Kun ne vaihdetaan, emme tiedä kuka helkkari on Drakojan tai DBB!
- Half-breed
Re: 'kytkoon fluffi(t)?
Wikipedia ja Lexicanum ovaqt ystäviäsi, sekä kannattaa lukea WD:stä ja armeijakirjoista/codexeista niitä taustajuttuja,
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Jokaisessa codexissa on kyseiselle rodulle tarinaa. Sääntökirjoissa samoin, mutta ei pelkästään 40k:n kirjassa, vaan myös esim. BFG:n ja Epicin kirjoissa on taustajuttua.
Luumumehu on soturien juomaa
Myös sääntökirjasta (ainakin siitä kovakantisesta) löytyy taustatietoja. Siinä Battle for Maccraggen lehtisessä tuskin mitään historiatietoja ym. löytyy.
Wikipediasta löytyi tällainen: Warhammer 40,000 timeline.
terrasta et ole kuullut? 
istut juuri täällä (terralla
)
mutta kuten sanottu G00gle on ystäväsi, ja niin ne sääntökirjat sekä GWn sivu
istut juuri täällä (terralla
mutta kuten sanottu G00gle on ystäväsi, ja niin ne sääntökirjat sekä GWn sivu
Parhaat lähteet (allekirjoittaanne mielipide) ovat breedin nimeämät White Dwarf lehdet ja Lex (wikipedia on periaattessa sama kuin tuo). Myös Codexit ja sääntökirjat (varsinkin 40k:n kovakantinen) ja vanha kunnon RedElf. Jotain pieniä palasia saatta myös löytää ihan GW:n sivujenkin kautta, ja loppu hoituu googlella. Jos tämäkään ei riitä niin ainahan noita Black Libraryn kirjoja voi yrittää metsästää.
"If you want to live, you better stand up and Fight for it!"