tyranid army 1000p
- Chaos legion
tyranid army 1000p
HQ
hive tyranid 75p
winged 40p
2x scything talons 16 yht
warp field 35p
flesh hooks 4p
elite
3 tyranid warriors (14 pistetta kpl)
2scraching tallons (4 pistetta kpl)
1rendin claws (6 pistetta)
1 venom cannon ( 20 pistetta)
2 death spitter (10p kpl)
+1 str (3p kpl)
+1 sv (3p kpl)
+1 bs (2p klp)
troops
genesteralers 14 kpl (16 pistetta kpl)
16 terma gaunt (6 pistetta kpl)
8 horma gaunt + 1ws+1str (13 pistetta kpl)
2 ripper swarmia (ei tarpeeksi)
hevy support
zoanthropes 35p
warp blast 20p
syapc 10p
carnifex (85p)
venom cannon (35p)
barbet strangler (25p)
+1sv 25p
+1 bs 8
regeneration 30p
flesh hooks 1p
tulee 985p
kertokaa mista saisi lisaa 15p
ps muutin sita aika paljon ^^
hive tyranid 75p
winged 40p
2x scything talons 16 yht
warp field 35p
flesh hooks 4p
elite
3 tyranid warriors (14 pistetta kpl)
2scraching tallons (4 pistetta kpl)
1rendin claws (6 pistetta)
1 venom cannon ( 20 pistetta)
2 death spitter (10p kpl)
+1 str (3p kpl)
+1 sv (3p kpl)
+1 bs (2p klp)
troops
genesteralers 14 kpl (16 pistetta kpl)
16 terma gaunt (6 pistetta kpl)
8 horma gaunt + 1ws+1str (13 pistetta kpl)
2 ripper swarmia (ei tarpeeksi)
hevy support
zoanthropes 35p
warp blast 20p
syapc 10p
carnifex (85p)
venom cannon (35p)
barbet strangler (25p)
+1sv 25p
+1 bs 8
regeneration 30p
flesh hooks 1p
tulee 985p
kertokaa mista saisi lisaa 15p
ps muutin sita aika paljon ^^
Viimeksi muokannut Chaos legion, Ma 17.12.2007 13:15. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
/l、
(゚、 。 7
l、 ~ヽ
じしf_, )ノ wtf, how did i get here o.o
(゚、 。 7
l、 ~ヽ
- Rosmariini
Re: tyranid army 900p
No jaa.. ainaki fexiltä kantsis ottaa xtra strena pois kerta se on täysin ampuva.. muuta en oikein osaa sanoa ku en pelaa nideillä.
Pistehinnat yksiköittäin näkyviin. Sitten jaksaa katsoa tarkemmin!
- Chaos legion
- Half-breed
Pistehinta outo. Tee vaikka suoraan 1000 pisteen lista. Sitten Carnin rakennuksesta on sulle neuvottu jo toisaalla, joten siihen en puutu. Mutta muuhun puutun, eli Gaunttien "Ilman lukua" on turha, maksat paljon yksiköstä, joka ei takaisin tullessaan tee mitään kiitos Synapsen puutteen. Muutenkin massaa puuttuu ja paljon.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Broodlord on kohtuu turha, ei pääsee lähikseen kovin nopeasti, infiltratestakaan se ei hyödy suuressa osassa (1/3) peleistä.
Carnifexin regeneraatio myös turha, tai ei ehkä turha, mutta tehokkaampaa olisi ottaa reinforced chitin.
Genestealereille vielä tuohon lisäksi scything talonit. Niiden pistehinta ei muutes ole 14 pistettä/'stealer.
Carnifexin regeneraatio myös turha, tai ei ehkä turha, mutta tehokkaampaa olisi ottaa reinforced chitin.
Genestealereille vielä tuohon lisäksi scything talonit. Niiden pistehinta ei muutes ole 14 pistettä/'stealer.
Samaa mieltä, eli "without number" pois, ja (ehkä) hormagaunteille jotain boosteja.Half-breed kirjoitti:Gaunttien "Ilman lukua" on turha, maksat paljon yksiköstä, joka ei takaisin tullessaan tee mitään kiitos Synapsen puutteen.
- NorjanPaavi
Kannattaa pitää perus gauntit ihan vaan niin halpoina kun saa. Yleisesti ottaen niitä ei kannata lähteä kauhesti boostaamaan. Pisteet kannattaa säästää kovemmille yksiköille.
Broodlordi on kyllä hemmetin kova paperilla, mutta vatii vain pirusti hyvää tuuria ja osaavan käyttäjän, jotta sillä joitain saa aikaan. Onhan sillä ihan jees pelata ainakin kerää sikana tulta. Itse on tullut käytettyä sitä aina isommissa peleissä 2 HQ:na.
Ja mitä noihin warrioreihin tulee niin kannattaa pitää koko porukka joko ampuvana tai sitten lähistelevänä niin saat parheen tehon irti. Sillä Rending claws teho kuitenkin perutuu niihin hyökkäysten märään koska se 6 ei nyt niin kauhean yleinen tulos ole.
Fexin generatio on aika hyödytön kannattaa ottaa mielummin se yksi haava lisää.
Broodlordi on kyllä hemmetin kova paperilla, mutta vatii vain pirusti hyvää tuuria ja osaavan käyttäjän, jotta sillä joitain saa aikaan. Onhan sillä ihan jees pelata ainakin kerää sikana tulta. Itse on tullut käytettyä sitä aina isommissa peleissä 2 HQ:na.
Ja mitä noihin warrioreihin tulee niin kannattaa pitää koko porukka joko ampuvana tai sitten lähistelevänä niin saat parheen tehon irti. Sillä Rending claws teho kuitenkin perutuu niihin hyökkäysten märään koska se 6 ei nyt niin kauhean yleinen tulos ole.
Fexin generatio on aika hyödytön kannattaa ottaa mielummin se yksi haava lisää.
Re: tyranid army 1000p
Hive Tyrant: Melkoisen karvalakkimalli, mutta toimiva näinkin... Itse suosittelen lisäksi ToxSacejä nostamaan haavoittamistodennäköisyytä tavallisinta T-arvoa vastaan ja AdrGlnd I:tä varmistamaan että lyö ennen tai vähintään samaan aikaan vastustajan kovia lähistelijöitä joita sille voidaan hyvinkin yrittää syöttää.
3 Tyranid Warriors: Ihan päteviä kantama-warruja, mutta tiputtaisin RenClw:it pois... Yhdet RC:t ovat vähän turhat, vaikka tuovatkin varmuusvaraa lähiksessä.
14 Genestealers: Liikaa... Tiputa määrä lailliseksi tai jaa kahteen ryhmään. Itse suosittelen ExtCaria etteivät kuole niin helposti Boltereihin ja vastaaviin, FlsHks on myös varsin hyvä lisä.
16 Termagaunt: Hyvä perusmalli.
8 Hormagaunt: Liian kalliita suhteutettuna siihen miten helposti ne tapetaan. Suosittelen jättämään toistaiseksi pois ja panostamaan pisteet 'Stealereiden suojaamiseen ja Termagauntteihin.
2 Ripper swarm: Montako Ripperiä olet laittanut per alusta? Varsin monet käyttävät kolmea per jalusta, riittävät pidemmälle ja kuvaa vielä mainiosti Rippereitä stattienkin puolesta.
Itse en tuhlaa näihin pisteitä, eivät vain toimi minulla... Mutta kokeile pois, jotkut pitävät näistä lähishidasteina ja sitomisyksikköinä.
Zoanthrope: Hyvä perusmalli.
Carnifex: Hyvin aseistettu... Regenin jättäisin pois, liian satunnainen kalleuteensa nähden. Samoin ExtCar on arveluttava ottaen huomioon että sitä kuitenkin ammutaan raskailla aseilla. ReiCht on kustannustehokkain ja laaja-alaisin kestävyyttä parantava morfi joten sen laittaisin etusijalle, ExtCar ja BndExo riippuvat enemmän siitä millä 'Fexiä ammutaan joten ne ovat toissijaisia. Regen kuten yllä, mielestäni liian kallis.
Kantama-'Fexillä tuntuu hiukan oudolta FlsHksit... Mutta jos pisteitä jää yli niin mikä ettei, sillä saa välillä järjestettyä ikäviä ylläreitäkin jos maasto suosii.
Pisteitä voi käyttää Tyrantin ja 'Stealereiden biomorfeihin sekä Gaunttien määrän nostamiseen... Gauntteja on harvoin liikaa. =) Jos nostat Gaunttien määrää enemmänkin niin suosittelen jakamista useampaan ryhmään jotta vihollinen joutuu ampumaan useampaa kohdetta, esimerkiksi mieluummin kaksi kahdentoista Gauntin ryhmää kuin yksi 24:n Gauntin ryhmä.
3 Tyranid Warriors: Ihan päteviä kantama-warruja, mutta tiputtaisin RenClw:it pois... Yhdet RC:t ovat vähän turhat, vaikka tuovatkin varmuusvaraa lähiksessä.
14 Genestealers: Liikaa... Tiputa määrä lailliseksi tai jaa kahteen ryhmään. Itse suosittelen ExtCaria etteivät kuole niin helposti Boltereihin ja vastaaviin, FlsHks on myös varsin hyvä lisä.
16 Termagaunt: Hyvä perusmalli.
8 Hormagaunt: Liian kalliita suhteutettuna siihen miten helposti ne tapetaan. Suosittelen jättämään toistaiseksi pois ja panostamaan pisteet 'Stealereiden suojaamiseen ja Termagauntteihin.
2 Ripper swarm: Montako Ripperiä olet laittanut per alusta? Varsin monet käyttävät kolmea per jalusta, riittävät pidemmälle ja kuvaa vielä mainiosti Rippereitä stattienkin puolesta.
Itse en tuhlaa näihin pisteitä, eivät vain toimi minulla... Mutta kokeile pois, jotkut pitävät näistä lähishidasteina ja sitomisyksikköinä.
Zoanthrope: Hyvä perusmalli.
Carnifex: Hyvin aseistettu... Regenin jättäisin pois, liian satunnainen kalleuteensa nähden. Samoin ExtCar on arveluttava ottaen huomioon että sitä kuitenkin ammutaan raskailla aseilla. ReiCht on kustannustehokkain ja laaja-alaisin kestävyyttä parantava morfi joten sen laittaisin etusijalle, ExtCar ja BndExo riippuvat enemmän siitä millä 'Fexiä ammutaan joten ne ovat toissijaisia. Regen kuten yllä, mielestäni liian kallis.
Kantama-'Fexillä tuntuu hiukan oudolta FlsHksit... Mutta jos pisteitä jää yli niin mikä ettei, sillä saa välillä järjestettyä ikäviä ylläreitäkin jos maasto suosii.
Pisteitä voi käyttää Tyrantin ja 'Stealereiden biomorfeihin sekä Gaunttien määrän nostamiseen... Gauntteja on harvoin liikaa. =) Jos nostat Gaunttien määrää enemmänkin niin suosittelen jakamista useampaan ryhmään jotta vihollinen joutuu ampumaan useampaa kohdetta, esimerkiksi mieluummin kaksi kahdentoista Gauntin ryhmää kuin yksi 24:n Gauntin ryhmä.
Heikkoliha yrittää tuhota, metsästää itseä kuin itse niitä, mutta ne heikkoja. Itse taistelee viimeiseen, kaikki täytyy ahmia.
- Chaos legion
Elikka
1. Mulla kay aina aivan hiton hyva tuuri regenessa eli sen pian
2. Genejen suojus on musta turha ammutaan muutenkin heti
eipa mitaan muuta
ps kone on englannin kielinen
eipa mitaan muuta
/l、
(゚、 。 7
l、 ~ヽ
(゚、 。 7
l、 ~ヽ
1. Ei se hyvä tuuri aina käy...tyranid fleet kirjoitti:Elikka
eipa mitaan muuta
2. Ei ole turha, pultterit ei ainakaan mene suoraan läpi.
Tarkoitat varmaan, että näppäimistöstä ei löydy skandinaavisia aakkosia
Niistä hormista sen verran, että sillä boostauksella tarkoitin lähinnä adrglnds (+1 I), eli ainakin toxin sacit pois. Nyt liian kalliita.
- Chaos legion
no niin piän ton regenen mutta vois ottaa hormeilta pois toxinit
kiitti kaikesta.
ps nyt oon koneella jossa toimii äää ja ööö =)
kiitti kaikesta.
ps nyt oon koneella jossa toimii äää ja ööö =)
/l、
(゚、 。 7
l、 ~ヽ
(゚、 。 7
l、 ~ヽ
--- 1. No, jos noppajumalat suosivat niin ihan vapaasti.tyranid fleet kirjoitti:1. Mulla kay aina aivan hiton hyva tuuri regenessa eli sen pian
2. Paitsi että kuten Janat sanoi, ExtCarilla ne saavat sentään yrittää pelastuksia Boltereita/Pulse Riflejä/Gauss Flayereitä/yms pelin yleisimmän AP-arvon omaavia aseita vastaan -sen sijaan että kuolevat onnistuneeseen haavaan- jolloin vihollisten on turvauduttava raskaampiin aseisiin... Vastustajat varsin usein ampuvat näitä ihan yleisestä periaatteesta joka tapauksessa, joten itse mieluummin vähennän perusaseista tulevaa vahinkoa sen minkä pystyn.
Tietysti jos käytät maastoa menestyksekkäästi suojanasi niin se auttaa jonkin verran.
--- Samaa mieltä, jos Hormille jonkin suht yleispätevän morfin haluaa niin AdrG I on hyvä ja suht halpa... Lyövät ennen marsuja ja samaan aikaan eldarien kanssa. Jos vihun I on muutenkin alhainen, AG I parantaa Hormien mahkuja onnistuneesti Sweepata jos vihu lähtee karkuun. Vaihtoehtoisesti FlsHks on myös varsin pätevä, mutta riippuvaisempi maastonmuodoista.janat kirjoitti:Niistä hormista sen verran, että sillä boostauksella tarkoitin lähinnä adrglnds (+1 I), eli ainakin toxin sacit pois. Nyt liian kalliita.
Jos Hormasta maksaa 12pts kappale, se on ehdottomasti liikaa... Samoilla pisteillä saisi jo Gargoylen joka on huomattavasti kustannustehokkaampi siipien, kantama-aseen, Bio-Plasman ja korkeamman Ld:n ansiosta. Ja jos konvertoi Gaunteista, ei hintaakaan tule ihan hirveästi.
Itse suhtaudun Hormiin samoin kuin muihin Gauntteihin: Niiden tehtävä on sitoa vastustaja lähikseen, estää ampuminen ja häiritä tulilinjoja. Jos ne tappavat jotain, se on bonusta, ei niiden varsinainen tehtävä... Vaikka kaartilaiset ja palomiehet ovatkin varsin kevyttä kauraa niitettäväksi. =)
Heikkoliha yrittää tuhota, metsästää itseä kuin itse niitä, mutta ne heikkoja. Itse taistelee viimeiseen, kaikki täytyy ahmia.