Etelän miehiä 600p.

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
Granak

Etelän miehiä 600p.

Viesti Kirjoittaja Granak »

Nyt tuli vihdoin hankittua tuo RotK ja sen myötä olen hieman uudistanut Haradiani. Tässä se nyt sitten on:

Herot:

Suladan 100p.
+horse

Hasharin 90p.

Haradrim chieftain 51p.
+bow
+spear

Haradrim chieftain 45p.

Warrut:

8x Serpent riders 104p.

14x Haradrim warrior 98p.
+spear
+bow

17x Haradrim warrior 102p.
+spear

2x Haradrim warrior 5p.

Pisteet:600
Massa:45
Mahti:8

Sellainen. Nyt sitten vain kommentia tulemaan.
Viimeksi muokannut Granak, Ma 05.11.2007 20:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Puhuimpas kivasti!
Nazgúl

Re: Etelän miehiä 600p.

Viesti Kirjoittaja Nazgúl »

Hmm... Eteläislista ilman norsua. Ensinnäkin voisit vaihtaa toisen chieffin, yksinäisen soltun ja yhden serpentin haradrim kunkkuun vaikka keihäällä ja jousella. Jouseen tulisi varaa, jos ottaisit 12 perusharadilta (pelkällä keihäällä) keihään pois.
Jos on päätä myöten kusessa, kannattaa pitää suu kiinni

Minkä nuorena varastaa, sen vanhana omistaa

Hyvää yritetään, mutta priimaa pukkaa
Snafu

Viesti Kirjoittaja Snafu »

Nazgúl kirjoitti:Hmm... Eteläislista ilman norsua
No jaa, itse olen sitä mieltä, ettei norsua ole kovin järkevää ottaa 600 pisteeseen. Sitä on hieman vaikea sovittaa siihen.

Mutta listaan; Mielestäi tuo on sellainen perus harad-lista (toki ilman sitä norsua). Ei tuo mitenkään tehokas ole, varsin alhaisen deffan vuoksi, mutta vastapainona on hyvä liikkuvuus. Iha ok lista minusta, tosin tehoy hieman putteeliset. Itse pidän tehokkaista listoista, joten eipä minua siinä kannata kuunnella.
Opinions are like assholes: everyone has one and they usually stink.
miQ

Viesti Kirjoittaja miQ »

Ja miten Harad listan defenseä sitten nostetaan ilman liittolaisia? Ota noita keihäitä pois ja jotain kivaa tilalle (serpent ridereitä jalan?) Yksi kapu ei olisi pahitteeksi. Muuten oikein mainio lista (jouset täyteen vai onko jo? en jaksa laskea). Tehoja tuossa on vaikka muille jakaa:

a) poison jouset. Hakkaa rankkurit mennen tullen.

b) massa taivaissa

c) kova cavarly. ja paljon

d) Suladan. 3 atackin hirmu. ja heppa kruunaa kaiken.

e) Serpent rider. F4 poison lance, hepat. Näitä ei ole koskaan liikaa. Ja figu on tyylikäskin.

Vaihda Hasharin kingiin hepalla ja sitten serpenttejä lopuilla ja avot! Tai ehkä haradrim raiderseja! Piin kova cavarly ja voitat pelejä :D!
Viimeksi muokannut miQ, Ma 05.11.2007 18:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
banzgo

Viesti Kirjoittaja banzgo »

Se joka sanoo pureHaradi-listaa tehottomaksi menkööt vessanpöntöstä alas!!! Itse olen pärjännyt ja jopa voittanu turnauksia samalla vanhalla "perus" Haradi listalla. Eli kyllä ne pärjää yksinkin.

Listasta sitten: Ihan ok. Ei niitä haradeja ton kummosemmaksi saa. Toimii ihan hyvin jos osaa pelata. Jouset tosin kannattaa ottaa maximiin.
miQ

Viesti Kirjoittaja miQ »

Huppista! sählään...
Granak

Viesti Kirjoittaja Granak »

miQ kirjoitti:Huppista! sählään...
Ei mitään.

No niin. Kiitokset komenteistanne. Jouset on nyt laitettu maximiin, mutta Hasharinin ja keihäiden kohtaloa harkitsen vielä.

Lisää komenttia!
Puhuimpas kivasti!
Kekka

Viesti Kirjoittaja Kekka »

Hazardia en sinuna heittäisi pois. Vie se sellaisiin taisteluihin, jotka voitat "varmasti" ja saat aika suurella todennäköisyydellä vihut pois. Bane of Kings on nimensä arvoinen jos/kun Hazardia käyttää vihun herojen tappamiseen. Kaverikseen tuo tarvitsee jonkun, joka ne tappelut voittaa (esim. Suladanin). Parhaimmillaan Hazardi on trapattujen kavereiden tapossa.

Keihäistä, jousista yms. Itse kehottaisin unohtamaan volleyt (tai ainakin ampumaan vain muutaman/peli) ja viemään porukan lähelle kohteita (vihut/objektiivit). Suorasuuntauksella näistä jousista saa parhaat tehot irti. Tälläsillä heikoilla yksilöillä pitää käyttää tukijoita apuna, jotta saadaan taisteluissa todennäköisyydet omalle puolelle. Muutenkaan en suosittele porukkaa jakamaan vaan pitämään massan kasassa ja käyttämään ylivoimaa taisteluissa. Omissa peleissä Haradrimit tuhoutuvat nimenomaan joukkojen jakamiseen.

Itse listasta. Pitäisin miehityksen aika pitkälle tuollaisena enkä ainakaan lähtisi muuttelemaan kalliimpia heroja lisää tonne. Halvalla mightilla saadaan isomassaiset listat toimimaan. Tuo hevosporukka kyllä hoitaa sitten tappamisen kunhan keihäsmuuri sitoo vihun massaa paikalleen.
banzgo

Siinä Hasharinissä on vaan se ongelma, että ei sillä oikein voi tappaa ketään ihmiskapteenia isompaa. Koska isommilla rupeaa olemaan jo niin iso fightti, että luultavasti niille häviää. Ja häviämisessä on se vika, että siihen helposti kuolee kun on vaan deffa 4. Eli siksi en itse käytä Hasharinia, koska se antaa vähän mahtai, ja minusta 2 chieftainia on parempi vaihtoehto. Saa mahdin kahteen paikkaan ja sitä tulee paljon enemmän. Ja kyllä ne chifutkin osaa sitä porukkaa lattaa. Eikä niihin kapteeneita isompia heroja tarvitse edes tappaa. Jos sitten sattuu joku To Kill A King, niin sitten tappaa vaan eka kaiken muu ja menee massalla päälle.

Ja tuosta joukkojen jakamisesta, kyllä itsellä ainakin toimii, jos jaan jalkaväen vaikka kahteen osaa. Kunhan ei ihan eripuolille kenttää laita. Pärjäävät sen aikaa, että ratsuväki tai jousimiehet tulevat apuun.
Ruispöllö

Viesti Kirjoittaja Ruispöllö »

2 Harad warrioria ei maksa 5 pistettä. Muutenkin voisit lisätä niiden lukumäärän 10neen ja pitää 9 spearmania niin tuettavia ja tukevia haradrimeja olisi sopivassa suhteessa. Armeijanjohto on tehokas, siinä yhdistyy Suladanin iskuvoima, Chieftainien edullinen pistehinta ja myrkkynuolet ja Hasharinin nopeus. Serpent raidereiden statteja en tiedä vielä, joten saat arvioni niistä myöhemmin. Eipä tässä vaiheessa muuta, kelpo lista jo nyt.
Löytyy.
miQ

Viesti Kirjoittaja miQ »

Hasharinin nopeus?
banzgo

Se tappaa nopeasti.... -.-^
Ruispöllö

Viesti Kirjoittaja Ruispöllö »

Hasharinilla on ne erikoissäännöt. Bane of kings etc.
Löytyy.
banzgo

Ei se sitä kumminkaan mitenkään "nopeammaksi" saa.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “LOTR: Armeijalistat”