"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Space marine: assault cannon

Aloittelijoille ja vasta-alkajille tarkoitettu palsta, jossa uskaltaa kysyä vähän yksinkertaisempiakin asioita pelistä ja pelaamaan ryhtymisestä ilman tönimistä. Kokeneet vastaavat.
Goblin 2

Space marine: assault cannon

Viesti Kirjoittaja Goblin 2 »

Olen ihmetellyt kun kaikki sanovat että space marine terminatorella kannattaa olla
special weaponeina 2 assault cannonia mutta eihän pakkauksessa "Terminator Squad" ole
2 assault cannonia, miten voin ne sitten varustaa? Entä onko haitallista jos olen tehnyt yhdelle
termikselle cyclone missile launcherit ja käytän sitä pelissä normaalina (storm bolter miehenä)?
Viimeksi muokannut Goblin 2, Ma 05.11.2007 20:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sticced

Re: Space marine: assault cannon

Viesti Kirjoittaja Sticced »

Eihän myöskään tactical squad paketissa tule lascannonia tai heavy boltteriakaan, jolloin nekin pitää ostaa/tehdä erikseen. Tämä on hyvin monissa gw:n tuotteissa.
Vaihtoehtoina olisi ainakin:
1. Vaihtaa kaverilta/ostaa joltain täältä sotavasarasta.
2. Konvertoida itse.

Itse olen konffanut termis squadille toisen assault cannonin autocannonista ja plasticardista. Kuvia voin pistää, jos on innostusta konvertoimaan sitä.
Oma-aloitteisuutta.
Half-breed

Re: Space marine: assault cannon

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

Jos kaveri-/tuttavapiiristä löytyy joku Dark Angeleilla pelaava, niin heiltä kannattaa Arse cannonia kysellä, sillä DA:n upgradeframessa tulee niitä aina yksi kappale, joten DA-pelaajilla pitäisi olla niitä ylimääräisinä (Näin ainakin minulla.)
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Perusteet”