Olen ihmetellyt kun kaikki sanovat että space marine terminatorella kannattaa olla
special weaponeina 2 assault cannonia mutta eihän pakkauksessa "Terminator Squad" ole
2 assault cannonia, miten voin ne sitten varustaa? Entä onko haitallista jos olen tehnyt yhdelle
termikselle cyclone missile launcherit ja käytän sitä pelissä normaalina (storm bolter miehenä)?
Space marine: assault cannon
Space marine: assault cannon
Viimeksi muokannut Goblin 2, Ma 05.11.2007 20:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: Space marine: assault cannon
Eihän myöskään tactical squad paketissa tule lascannonia tai heavy boltteriakaan, jolloin nekin pitää ostaa/tehdä erikseen. Tämä on hyvin monissa gw:n tuotteissa.
Vaihtoehtoina olisi ainakin:
1. Vaihtaa kaverilta/ostaa joltain täältä sotavasarasta.
2. Konvertoida itse.
Itse olen konffanut termis squadille toisen assault cannonin autocannonista ja plasticardista. Kuvia voin pistää, jos on innostusta konvertoimaan sitä.
Vaihtoehtoina olisi ainakin:
1. Vaihtaa kaverilta/ostaa joltain täältä sotavasarasta.
2. Konvertoida itse.
Itse olen konffanut termis squadille toisen assault cannonin autocannonista ja plasticardista. Kuvia voin pistää, jos on innostusta konvertoimaan sitä.
Oma-aloitteisuutta.
- Half-breed
Re: Space marine: assault cannon
Jos kaveri-/tuttavapiiristä löytyy joku Dark Angeleilla pelaava, niin heiltä kannattaa Arse cannonia kysellä, sillä DA:n upgradeframessa tulee niitä aina yksi kappale, joten DA-pelaajilla pitäisi olla niitä ylimääräisinä (Näin ainakin minulla.)
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.