Warbossu (klaw, cybork body, eavy armour, bosspole) = 105 (jees jamppa, ei kamalasti voinut 3+ invoille. Mopo alle niin tulee mieletön ohjus)
Bigmek (force field, eavy armour, bosspole) = 95 (forcefieldi on jees, korjasi jopa yhden tölkin jalat toolzeilla. Kurja tosin että vaikka kff on paljon paree nyt, kannettavaa coveria ei ole armeijassa ollenkaan niin paljon enää.)
20 Grotz = 80 (halpa lauma, monta wundia. kärpäspaperina ja target priority ansana menevät. Eivät niin hottiksia kuin vanhassa kirjassa, mutta kyllähän noi menettelee)
20 Shootaz (2xbs; nob: pk, bosspole) = 170 (furious charge on ihan upea! waaghaus-fleettaus on kanssa joskus lifesaver)
20 Sluggaz (2xrl; nob: pk, bosspole) = 180 (äijät on halpoi, otettiin sitten reilusti...)
20 Sluggaz (2xrl; nob: pk, bosspole) = 180 (pk:t ja polet järjestään nobeille, jepjep)
10 Trukkaz (bs; nob: pk, bosspole) = 105; Trukk (bs) = 35 (vastapallo, heitin sivustaan sitten vahvistukseksi, mutta auto joutui stunniin! ja hyökkäys oli mennä plörinäksi. opetus: aina extra armorit mukaan vaikka ne maksaakin, stunni on paskin juttu mitä trukille voi tapahtua)
Buggy (tlrl) = 35 (ässä vehje, kopteri tosin ois varmaan parempi muuten mutta ei osaa screenata. en mä megablastaa kai pelaisi kun se osuukin huonommin, ja kopterissa tappaa vielä väärän puolen figuja)
Buggy (tlrl) = 35
Kan (bs) = 40 (ässiä vehkeitä edelleen)
Kan (bs) = 40
2 Kanz (bs & skorcha) = 80
= 1180 (piti olla 1200p peli, mutta taisin laskea väärin)
Luultavasti latoisin tuohon pari trukillista asioita lisää (nobeja, meganobeja, boitsuja) tahi battlewagonin killkannonilla (voiko olla tylympää nimeä aseella?) ja tankbusta/burnamobilla että tulisi 1500, tai vaikkapa bwagonin 1 trooppimobilla ja yhdet trukkerit lisää, mutta mitäs muut ihmiset tykkää? varalla mulla on pari moneen venyvää tankkia, lissää boisseja, iso lauma mopoja, trukkeja ja tämmöstä eikä ole mikään ongelma ostella jonnin verran lisää kamaa, mutta 45 rosvoroopen kyhäämiseen into on aika nollassa...
Tykkään pelata osaksi sloggaajilla ja osaksi wheelzeillä (enkä nyrpistä nokkaa isoille tykeillekään), mutta pitäisikö pitäytyä vahvemmin vain toisessa? Vai oonko liian jumissa vanhassa kirjassa ja pitääko mun ottaa kaikki ihan alusta?
Vissiin pitää sitten Turkuun tulla noilla vihernahoilla... Neuvokaahan neekeriä, kun tämä ei ole mikään meikän ykkösosaamispeli.