Chimera army

Jos et tiedä, mitä C'tanit ovat tai kuka on Cypher ja ketkä olivat Primarkit, tieto löytyy tältä palstalta.
Guardsman
Viesti:

Chimera army

Viesti Kirjoittaja Guardsman »

No joo, siis kyseessä olisi muu kuin Steel legion army, mutta kuitenkin IG. Steelithän saavat Chimeran jokaista footti squadia kohden. Esim. command squad, command section, 2 infantry squadia ja a.f. squad. Olen nähny kuvia että esim tallarneilla tai vanhallalla olisi chimeroja semmoset 5 kipaletta. Onko tämä semmonen Mecanished army? Täytyykö nuodattaa tälläsessä armeijassa steel legionin sääntöjä vai voiko jokaiseen squadiin pistää chimeran käyttäen IGn codexin sääntöjä?
Our navigators consider it highly probable that they'll end up here.
Squirreli
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Squirreli »

Jos olet lukenut codex: armageddonia edes välttävästi, olet voinut huomata ettei mikään pakota käyttämään steel legionin figuja mech. infantryarmeijassa. Kunhan noudatata samoja sääntöjä, eli joka squadille chimera (muttei roughridereille, et saa käyttää DW-yksiköitä catachanien listasta)... Mikä tässä voi olla epäselvää?

Dex:IG:hän ei anna tilaisuutta laittaa joka squadille chimeraa, todellakaan. Itse olen pelannut mordialaisillani mech.infantry-listaa armageddon campaignista lähtien, ainakin satunnaisesti.

Muistathan käyttää chimeran uusia sääntöjä, ne on ollut voimassa jo dex:geddonin jälkeen... ja on kai uudistettukin pikkasen CA1:sessä, voimassa kaikille kaartichimeroille. En nyt rupea luettelemaan, muutenhan koko lista olisi siinä... koko a4:n sisältö ;) Pikkasen ees copyleftejä kunnioittaen ;)

-Touko "Squirrel" Kästämä
...to crush your enemies, to see them driven before you, and to hear the lamentations of their women.
Guardsman
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Guardsman »

Pitänee tästä rynnätä kauppaan ja ostaa codex: armageddon...
Our navigators consider it highly probable that they'll end up here.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Historia”