"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Pelaamiseen liittyviä kysymyksiä

Aloittelijoille ja vasta-alkajille tarkoitettu palsta, jossa uskaltaa kysyä vähän yksinkertaisempiakin asioita pelistä ja pelaamaan ryhtymisestä ilman tönimistä. Kokeneet vastaavat.
yopappa

Pelaamiseen liittyviä kysymyksiä

Viesti Kirjoittaja yopappa »

Nä kysymykset saattaa olla tyhmii, mut kuiteski... Alkuu näin että mite pelates lasketaa pisteitä? Pitääkö molemmis armeijoissa sama verra pisteitä ku pelataa? Ja kestääkö peli aina vaan 6 vuoroa?
(\___/)
(='.'=)
('.') ('.')
This is a Bunny... or a cat?
Róbó-Tónó

Re: Pelaamiseen liittyviä kysymyksiä

Viesti Kirjoittaja Róbó-Tónó »

Olisi hyvä että pelin sopimisen yhteydessä sovitaan millä pistemäärällä pelataan. Sen jälkeen teette listat sen mukaan, vaikka pari pistettä saa mennä alle sovitusta rajasta. Ja kyllä, peli kestää kuusi vuoroa, eli molemmilla on kuusi vuoroa.
Mitä todennäköisemmin nopista pyörii mitä epätodennäköisempiä lukuja.
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja El Capitan »

Róbó-Tónó kirjoitti: Ja kyllä, peli kestää kuusi vuoroa, eli molemmilla on kuusi vuoroa.
Ei sen kuitenkaan mikään pakko ole kestää kuusi vuoroa. Voihan se peli olla vaikka vuoron pitkä, mutta 6 vuorossa ehtii hyvin tehdä kaikkea tuhoa vastustajan päässä, että se on se suosittu määrä.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
yopappa

Mutta... mulla on ainoastaan O&G army book... Ja mulla on ainoostaa skull pass ja kaveri ei oo viel hankkinu dwarf (tai muuta) army bookia :( ku ei oo viel muutaku pelaillu mun kanssa joskus ja ei oo viel "vakuuttunu" tästä jutusta.

Ja olis taas uus kysymys. Ku mua kiinnostais tietää et miten stupidy test tehää ku oon yrittäny löytää sen rule bookista, muttaku ei löydy!! :|
(\___/)
(='.'=)
('.') ('.')
Tyranni

Viesti Kirjoittaja Tyranni »

yopappa kirjoitti: Ja olis taas uus kysymys. Ku mua kiinnostais tietää et miten stupidy test tehää ku oon yrittäny löytää sen rule bookista, muttaku ei löydy!! :|
Heität leadu testin, jos ei onnaa, se jää kököttämään paikalleen... Joku voi tarkentaa jos haluaa...
"I Speak Spanish to God, Italian to Women, French to Men, and German to My Horse"
- Charles V
http://fi4.gloryoffellowland.com/?ref_a=asdius
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja El Capitan »

yopappa kirjoitti:Mutta... mulla on ainoastaan O&G army book... Ja mulla on ainoostaa skull pass ja kaveri ei oo viel hankkinu dwarf (tai muuta) army bookia :( ku ei oo viel muutaku pelaillu mun kanssa joskus ja ei oo viel "vakuuttunu" tästä jutusta.
Tässä tilanteessa kun toiselle näytetään miten peli kulkee niin eipä niillä pistehinnoilla ole mitään merkitystä. Tärkeintähän on se, että kaverisi näkee suurin piirtein miten ja millainen peli tämä faba on. Unohda vain pistehinnat ja kumpi voitti, ei sillä ole väliä.
yopappa kirjoitti:Ja olis taas uus kysymys. Ku mua kiinnostais tietää et miten stupidy test tehää ku oon yrittäny löytää sen rule bookista, muttaku ei löydy!! :|
Onhan siellä psykologia osastossa(ko?) se stupidy. Ei ole nyt sääntis käden ulottuvilla, että en voi sanoa sivua, mutta eiköhän se hakemistosta löydy. Tai sitten joku vain sanoo sen sivun täällä.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
Half-breed

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

yopappa kirjoitti:Mutta... mulla on ainoastaan O&G army book... Ja mulla on ainoostaa skull pass ja kaveri ei oo viel hankkinu dwarf (tai muuta) army bookia ku ei oo viel muutaku pelaillu mun kanssa joskus ja ei oo viel "vakuuttunu" tästä jutusta.
Silloin kannattaa pelailla niitä Skull Passin skennaarioita, sillä ne ovat suht tasapuolisia ja niissä opetetaan kaikki tärkeät säännöt. Sitten kun kaverikin on vakuuttunut pelin hienoudesta ja säännöt on hallussa, niin sitten kunnon pistematseja pelaamaan.

Sitten niistä pisteistä. Eli sovitte pelin aluksi pelin koon ja sitten valitset joukkoja armeijakirjasta kirjassa olevien yksikkörajoitusten mukaan. Kirjan yksikkölistassa on lueteltu jokaisen figun hinta ja rykmenttien minimikoot, joten jos sovitte 1000 pisteen pelin ja otat 20 N. gobon yksikön, niin kyseisen yksikön pistehinta on 20x2=40 pistettä ja näinollen sinulla on jäljellä 1000-40=960 pistettä jäljellä käytettäväksi armeijaan.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Rizky

Viesti Kirjoittaja Rizky »

Tyranni kirjoitti:
yopappa kirjoitti: Ja olis taas uus kysymys. Ku mua kiinnostais tietää et miten stupidy test tehää ku oon yrittäny löytää sen rule bookista, muttaku ei löydy!! :|
Heität leadu testin, jos ei onnaa, se jää kököttämään paikalleen... Joku voi tarkentaa jos haluaa...
Ei, vaan liikkuu puolet movement valuestaan eteenpäin

Ja ngobbojen hinta ei ole 2pistettä vaan 3. Eli vie jo 60pts ;)
yopappa

Rizky kirjoitti:Ja ngobbojen hinta ei ole 2pistettä vaan 3. Eli vie jo 60pts

Ja jos niil o spearit ni sit 4pistet kappale. :)
(\___/)
(='.'=)
('.') ('.')
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Perusteet”