Elikkäs elikkäs.
Tuolla näkyviä nettereitä olisi kotona yhdeksän kappalta, sain ne eräässä käytettynä ostetussa pinossa.
1. Mitä edikkaa ne ovat?
2. Paljonko noista kehtaisi pyytää myynnissä?
Edikan tunnistusta klassisille gobliineille
Edikan tunnistusta klassisille gobliineille
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
- Half-breed
Re: Edikan tunnistusta klassisille gobliineille
5ed. aikaisia ovat.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Oikeastaan 4. edikan, koska ilmestyivät silloin. Mutta ei noista varmaan paljoa saa. Itse myin vastaavan ikäluokan gobboni pois pilkkahinnalla, kun en niillä mitään tehnyt.
"Concrete is heavy ; iron is hard - but the grass will prevail."
-Edward Abbey
-Edward Abbey
Oikeastaan monet tuon sarjan vihernahat julkaistiin vuoden '92 aikana. WHn nelosedikka esiteltiin saman vuoden syys-lokakuussa joten jonkin venytyksen mukaan niitä voisi jopa kutsua kolmosedikan figuiksi. Niillä rajoilla kuitenkin.
Hinta riippuu siitä missä myy. Kovin arvokkaasta antiikista ei ole kyse, koska samaa kamaa myytiin läpi koko nelos- ja vitoseditioiden eli noin kahdeksan vuoden ajan vuoteen 2000 asti ja ylijäämävarastoista vielä senkin jälkeen. Itse olen maksanut euroa tai kahta vähän toimitustavasta riippuen. Sanotaan että 15e posteineen. Jos kelpaa, viskaa YV.
Hinta riippuu siitä missä myy. Kovin arvokkaasta antiikista ei ole kyse, koska samaa kamaa myytiin läpi koko nelos- ja vitoseditioiden eli noin kahdeksan vuoden ajan vuoteen 2000 asti ja ylijäämävarastoista vielä senkin jälkeen. Itse olen maksanut euroa tai kahta vähän toimitustavasta riippuen. Sanotaan että 15e posteineen. Jos kelpaa, viskaa YV.
Peikkojen äly on hitaanlainen ja ne epäilevät kovasti kaikkea mikä on niille uutta.
Noita voi tilata Gw'n suomen myymälöiden kautta englannista. Eli kannatta pistää hinta vähän alemmas niistä hinnoista. Itse voisin maksaa niistä 20 euroa ja oletan että englannista tilaaminen maksaisi vähän alle 30euroa.
Vittuilun määrä maailmassa on muuttumaton vakio -The Captain