chaos HQ (mikä pomo?)
chaos HQ (mikä pomo?)
ajattelin tässä chaos armeijaan jotain halpaa special characteria mutta en osaa päättää
typhus olis tällä hetkellä listä ykkönen mutta se kerää vähän turhan paljon kuteja (en ole varma tuliko tämä oikeaan paikkaan mutta kokeilen)
”Do not smoke - eat Marlboro.”
Re: chaos HQ (mikä pomo?)
Meillä oli kyllä jo ketju kaaoksen uusista HQ-valinnoista, kolmisen sivua, tossa pari riviä alaspäin... Ahriman ei ole halpa (maksaa enempi ku kaaoslantikka), mutta on se hyvä sitten kanssa. Harva spessu ampuu niin lujaa, eikä the Manin tarvitse hävetä lähiksessäkään kovin monelle. Varsinkin kun ne kelle pitäisi hävetä, on aika usein spawneina lähiksen alkaessa...
Spessuhahmo? Taitaa kyllä mennä enempi fiilistelyn piikkiin vaikkakin tehoja saa kaikista.
Itse pidän Typhuksesta ja muutoinkin Nurgle on se tyylikkäin. Ja voiko termoshaarniskassa oleva ja forcewepaa heiluttava Nurglen lehtolapsi olla enää tyylikkäämpi? ^^
Abaddon tietysti supermünchkinina oiva vaihtoehto. Hinta kallis mutta kohtaa laadunkin kun vähänkin sihtaa oikeaan paikkaan tienaamaan pisteitä takas.
Itse pidän Typhuksesta ja muutoinkin Nurgle on se tyylikkäin. Ja voiko termoshaarniskassa oleva ja forcewepaa heiluttava Nurglen lehtolapsi olla enää tyylikkäämpi? ^^
Abaddon tietysti supermünchkinina oiva vaihtoehto. Hinta kallis mutta kohtaa laadunkin kun vähänkin sihtaa oikeaan paikkaan tienaamaan pisteitä takas.
"You're right. The Devil has come. Look
at me. I am the Devil." -Charles Remington-
NImetyistä jos pitää valita, niin oma valinta olisi ehdottomsati Khârn. Mokama kun maksaa mukavan vähän ja on lähitaistelussa oikein kunnon kone, pienenä miinuksena että saattaa tappaa omia.
Nothing to see here move along noob.
Jos mennään enempi budjetin mukaan, niin lucius ei ole olleskaan huono hahmo. Kunhan varoo fistejä. Ap3 fleikka, no armour saves-armour savet, power weapon... <3
juu oon itsekin sen typhuksen kannalla (harmi kyllä se menee instant death aseisiin..) ja abbadon mulla jo on mutta se vie vähän liikaa pisteitä ja armeijaan ei meinaa saada mitään kivaaSpessuhahmo? Taitaa kyllä mennä enempi fiilistelyn piikkiin vaikkakin tehoja saa kaikista.
ja kiitoz että uhrasitte aikaanne pikku ongelmiini
”Do not smoke - eat Marlboro.”
Aina harmitellut tätä Typhuksen tippumista satunnaiseen fistiin. Pitää vaan olla tarkkana ja ansaita pojoja ennen kuin siihen fistiin tippuu. Eiköhän kuiten pyyhkäise yhden termostiiminkin maailmankartalta aika helpolla! ^^
"You're right. The Devil has come. Look
Tai sitten ota ihan vaan Daemon prince. Halvempi ja parempi. päätä itse merkkisi ja taikasi,sillä siinä edellisessä ketjussa tuli hieman väiteltyä niistä 
Crying out loud for the love of lard
Latex greased by sweat
Protein smoothies,
SHAKEN NOT STIRRED!
Latex greased by sweat
Protein smoothies,
SHAKEN NOT STIRRED!
-
HtUnliving
- Peliporukkavalvoja
Kaamossorsa Lashilla ja siivillä. Piste.
Eivaan, spessuista on puhe. Totaa... Oma suosikkini on myös Lucius, mutta en tuota corsairipomoakaan väheksy.... Jostain syystä pidän hänestä.
Eivaan, spessuista on puhe. Totaa... Oma suosikkini on myös Lucius, mutta en tuota corsairipomoakaan väheksy.... Jostain syystä pidän hänestä.
Aiemmin Jan Von Carstein.
"Itse en ole koskaan välittänyt siitä, kuka on taitava pelaaja. Pääasia että liikutellaan nappeja kentällä ja vastustaja ei voita." -amazing slug
"Itse en ole koskaan välittänyt siitä, kuka on taitava pelaaja. Pääasia että liikutellaan nappeja kentällä ja vastustaja ei voita." -amazing slug
Onko totta että daemon princell on vain 4 toughness (en halunnut uutta topiccia aloittaa)
Genestealerit ovat tyranidejaHuru-Ukko kirjoitti:Genestealerit eivät ole tyranidejaEivät ole koskaan olleet, eivätkä tule olemaan.
Kyllä se codexissa ihan selvästi lukee, eikä ole neljä.
Ei ole totta. Sillä on T5.Broodlord kirjoitti:Onko totta että daemon princell on vain 4 toughness (en halunnut uutta topiccia aloittaa)
Ihan sivuhuomautuksena tällaisiin kysymyksiin löytyy yleensä vastaus GW:n omilta sivuilta, joka armeijan omasta Reference Sheetistä. Linkki kaaoksen sheettiin tässä: http://uk.games-workshop.com/chaosspace ... -sheet.pdf
"Silmitön väkivalta on vilpittömin ja läheisin ihmiskontaktin muoto."
-Sörkan Sika-Harri-
-Sörkan Sika-Harri-
Ei ole kaaos codexia. Minulle vain sanottiin näin. Olen tyranid pelaaja.Oberon_ kirjoitti:Kyllä se codexissa ihan selvästi lukee, eikä ole neljä.
Genestealerit ovat tyranidejaHuru-Ukko kirjoitti:Genestealerit eivät ole tyranidejaEivät ole koskaan olleet, eivätkä tule olemaan.
Jos pikkupeleihin tarvii HQ'n, itse peluutan Lordia, Mark of Tzeentchillä, Power weaponilla ja Jump packilla. Nopee, kestää sen mitä esim 750 pongon pelissä tulee päin näköö ja jalkaväkee leipoo naamaan ihan kiitettävästä (P.S kokemusta on)
Don't dance, if you can't make it rain
Itse väännän kahdella prinssillä myös pikkupeleissä(ei ole juustoa, jos tietäisitte mitä vihulla on...)
Crying out loud for the love of lard
Latex greased by sweat
Protein smoothies,
SHAKEN NOT STIRRED!
Latex greased by sweat
Protein smoothies,
SHAKEN NOT STIRRED!