Olen pahoillani sääntöjen utelusta ja siitä jos tämä nytten sattuu olemaan väärä topic
Pari kysymystä Helffeistä!
Pari kysymystä Helffeistä!
Elikkäs ajattelin että sitä vois joskus ens kesänä tehä hullun Helf armeijan ja heräs kysymys että miten nuo valinta slotit menevät 1K pelissä? Ja veikö Dragon mage 2 vai 3hero slottia?
Olen pahoillani sääntöjen utelusta ja siitä jos tämä nytten sattuu olemaan väärä topic
2
- Lord Mikke
Re: Pari kysymystä Helffeistä!
Tuon kommentin voisi jättää kokonaan laittamatta! Jos sie alat lähettää jokaiselle tyypille joka kyselee sääntöjä jne. että OSta kirja niin saisit toiset 1300 viestiä pariin päivään! Mitä jos mie sanoisin että miullöa on armeijakirja, mutta olen tyhmä, pliis auttakaa minua? Miten työ sit toimisitte? Hanki paremmat aivot?
Ja mie oon sit jo saanut tiedon että turha sanoo sitä enää jälkeenpäin!
2
Ja tuo viesti ei ollut turha ?Lind The ChessMaster kirjoitti:Tuon kommentin voisi jättää kokonaan laittamatta! Jos sie alat lähettää jokaiselle tyypille joka kyselee sääntöjä jne. että OSta kirja niin saisit toiset 1300 viestiä pariin päivään! Mitä jos mie sanoisin että miullöa on armeijakirja, mutta olen tyhmä, pliis auttakaa minua? Miten työ sit toimisitte? Hanki paremmat aivot?
GarothEDIT: Jos se oli, niin kuuluuko silloin:
A: Nuhdella käyttäjää itse?
B: Ilmoitaa viesti?
Ja oikea vastaus on...
"I Speak Spanish to God, Italian to Women, French to Men, and German to My Horse"
- Charles V
http://fi4.gloryoffellowland.com/?ref_a=asdius
- Charles V
Miksi edes kysyä kysymystä, jos pitää jo valmiiksi olla pahoillaan? Ei tilannetta ainakaan auta, jos avaus on "Tiedän, että näin ei pitäisi tehdä, mutta teenpä silti...".
Siinä olen samaa mieltä, että "Osta sääntökirja" -kommentit voi suoraan jättää laitamatta, ja mielummin laittaa sitten tiedon, mistä kohtaa kirjaa sääntöä voi etsiä. Tai sitten vain ilmoittaa viestin, jos ei voi olla tekemättä mitään.
Antaisimme sivunumeron ja kohdan sivua, jossa kyseinen sääntö on kirjoitettu...? Foorumilla ei ole tarkoituksena ei ole antaa sääntöjä suoraan, vaan auttaa ymmärtämään niitä. Joku raja siinäkin on, kuinka rautalangasta vääntämällä foorumilla voi asioita selvittää.Lind The ChessMaster kirjoitti: Mitä jos mie sanoisin että miullöa on armeijakirja, mutta olen tyhmä, pliis auttakaa minua? Miten työ sit toimisitte? Hanki paremmat aivot?
Siinä olen samaa mieltä, että "Osta sääntökirja" -kommentit voi suoraan jättää laitamatta, ja mielummin laittaa sitten tiedon, mistä kohtaa kirjaa sääntöä voi etsiä. Tai sitten vain ilmoittaa viestin, jos ei voi olla tekemättä mitään.
Phil Kelly says "No!"
Mutta jos mie oisin kysynyt vaikkapa Delffien selecting troops charttia niin oisin saanut vastauksen koska se samainen chartti on muissakin armeijakirjoissa sama!
Ja ei huvittais ostaa ihan heti armeijakirjaa yhden pikku rulen takia.
Ja jos muistan oikein niin Ogreilla oli 3:ssa tai 4:ssä K:ssa yks special liian vähän, mistä tämä johtuu?
Ja eikös tyranni tuo sinun viestisi ollut kaikista turhin?
Ja ei huvittais ostaa ihan heti armeijakirjaa yhden pikku rulen takia.
Ja jos muistan oikein niin Ogreilla oli 3:ssa tai 4:ssä K:ssa yks special liian vähän, mistä tämä johtuu?
Ja eikös tyranni tuo sinun viestisi ollut kaikista turhin?
2
Elämä on aika julmaa. Joskus sen yhden säännön takia joutuu ostamaan kirjan. Mutta onneksi sinun kohdallasi tämä ei ole ongelma, koska ostat kirjan joka tapauksessa, koska aiot armeijalla pelaamisen aloittaa. Eikö se kirja ole sama ostaa saman tien, kun sen kuitenkin tarvitset?
"Concrete is heavy ; iron is hard - but the grass will prevail."
-Edward Abbey
-Edward Abbey
Noh miulla on ihan mukavasti projekteja menossa toistaiseksi joten rahaa ei ole laittaa vielä mihinkään muuhun ja kun projektit ovat valmiita niin sitten aloitan nuo ihanaiset Helffiset, mutta kysyin tuota charttia jo senkin takia että pystyn laskemaan listan jo valmiiksi ja sitä mukaa suunnitella paljonko rahaa tulee menemään!
Miksi Ogreilla saa 4K:hon vain 7specialia (en muista oliko se 4K ja oliko se 7Speccuu mutta muistan että joku siinä oli pielessä)? GW:n paha mokako vaan?
Miksi Ogreilla saa 4K:hon vain 7specialia (en muista oliko se 4K ja oliko se 7Speccuu mutta muistan että joku siinä oli pielessä)? GW:n paha mokako vaan?
2
4k:ssa 3 Lordia, 7 Heroa, Maksimissaan Charoja 8. Core 5+, Special 0-6, Rare 0-4...Lind The ChessMaster kirjoitti: Miksi Ogreilla saa 4K:hon vain 7specialia (en muista oliko se 4K ja oliko se 7Speccuu mutta muistan että joku siinä oli pielessä)? GW:n paha mokako vaan?
"I Speak Spanish to God, Italian to Women, French to Men, and German to My Horse"
- Charles V
- Charles V
Sit se oli 5K tai jotain mutta työ ketkä omaatte Ogrejen rularin tarkistakaa minkä kokoisessa pelissä oli yks special slotti vähemmän (kyllä mi osaan normaalin chartin ulkoo)!
2
- The Captain
- Valvoja
Kyllä minun painoksessani ogreilla on sama määrä slotteja kuin muillakin armeijoilla.Lind The ChessMaster kirjoitti:Sit se oli 5K tai jotain mutta työ ketkä omaatte Ogrejen rularin tarkistakaa minkä kokoisessa pelissä oli yks special slotti vähemmän (kyllä mi osaan normaalin chartin ulkoo)!
Jos meinaat HElffeillä pelata, joudut kumminkin hankkimaan kirjan, ja sikäli kuin fiksusti teet, kirja on ensimmäinen ostoksesi, joten voit ihan kaikessa rauhassa laskea sen listasi siinä vaiheessa, kun se on ajankohtaista.
Laittakaa YV:tä, jos jonkun mielestä tämä ketju ansaitsee tulla avatuksi.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.