Massacre
-
LaGas
Massacre
Mitäs se meinaa? Yritin kyllä itse suomentaa mutta siitä ei sitten tullut yhtään mitään kun sanat menivät järjestyksessään mitens sattuu...
Voitteko auttaa?
Voitteko auttaa?
O'Snobba kirjoitti:Älkää liittykö avatarvastarintaan!Se aiheuttaa vain kaaosta ja sekasortoa: Olemme oppineet tuntemaan toisemme vain kuvien perusteella.Kun ne vaihdetaan, emme tiedä kuka helkkari on Drakojan tai DBB!
Re: Massacre
Verilöyly...
- Chaos legion
Eli siis massacure meinaa etta toinen osapuoli tuhoaa toisen puolen kokonaan...
/l、
(゚、 。 7
l、 ~ヽ
じしf_, )ノ wtf, how did i get here o.o
(゚、 。 7
l、 ~ヽ
じしf_, )ノ wtf, how did i get here o.o
Ei välttämättä kokonaan.tyranid fleet kirjoitti:Eli siis massacure meinaa etta toinen osapuoli tuhoaa toisen puolen kokonaan...
--- Oli kyseessä "oikea" kaikkien vastapuolen janttereiden saattaminen taistelukyvyttömiksi tai Sweeping Advancen aiheuttama "Massacre"-tulos, lopputulos on kuitenkin pelillisesti sama ja hävinnyt yksikkö on tuhoutunut.Xenon kirjoitti:Ei välttämättä kokonaan.
Se ovatko yksittäiset taistelijat kuolleita, tajuttomia, haavoittuneita tai pakenemassa suinpäin/suorittamassa taktisesti merkittävää vetäytymistä on tässä vaiheessa pelin kulun kannalta toissijaista. =P
Heikkoliha yrittää tuhota, metsästää itseä kuin itse niitä, mutta ne heikkoja. Itse taistelee viimeiseen, kaikki täytyy ahmia.
-
LaGas
No mitä merkitystä tällä ko. asialla sitten on?
O'Snobba kirjoitti:Älkää liittykö avatarvastarintaan!Se aiheuttaa vain kaaosta ja sekasortoa: Olemme oppineet tuntemaan toisemme vain kuvien perusteella.Kun ne vaihdetaan, emme tiedä kuka helkkari on Drakojan tai DBB!
No se riippuu siitä kumpaa tässä nyt tarkoitat, lähitaistelussa häviämistä vai koko pelin häviämistä. Kumpaa?LaGas kirjoitti:No mitä merkitystä tällä ko. asialla sitten on?
"Silmitön väkivalta on vilpittömin ja läheisin ihmiskontaktin muoto."
-Sörkan Sika-Harri-
-Sörkan Sika-Harri-
-
LaGas
Molemmat samantien...
Massacre lähitaistelussa: Sääntökirja s. 43, oikea yläreuna. Lue myös kohta "Sweeping Advances" samalta sivulta.
Massacre tulos pelissä: Sääntökirja s. 86 taulukko. Taulukossa nimellä "Victorious Slaughter", vanhassa sääntökirjassa oli muistaakseni nimellä Massacre joka on lyhyempänä jäänyt pelaajien käyttämäksi.
Massacre tulos pelissä: Sääntökirja s. 86 taulukko. Taulukossa nimellä "Victorious Slaughter", vanhassa sääntökirjassa oli muistaakseni nimellä Massacre joka on lyhyempänä jäänyt pelaajien käyttämäksi.
"Silmitön väkivalta on vilpittömin ja läheisin ihmiskontaktin muoto."
-Sörkan Sika-Harri-
-Sörkan Sika-Harri-
-
LaGas
No mutta kysynki siks, koska minulla ei ole sitä sääntökirjaa.
No lol joke joke.
No lol joke joke.
Massacre=verilöyly, massa teloitus(kuha nyt tuollasen heitin) =voitat toisen tarpeeksi suurella piste-erolla!
2
Lisänä vielä, on syytä huomata että lähitaistelu-Massacren jälkeen ei liikuta normaalin Consolidaten mukaan. Sivu 44, vasen palsta, "Consolidation", toinen kappale: "If a unit is consolidating due to a "Massacre!" result..."
Heikkoliha yrittää tuhota, metsästää itseä kuin itse niitä, mutta ne heikkoja. Itse taistelee viimeiseen, kaikki täytyy ahmia.