"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Welffejä 2500 pistettä

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
Ax

Welffejä 2500 pistettä

Viesti Kirjoittaja Ax »

Pomot: Yläsyntyinen wild ridet kindredillä, stagilla, spear of twilightillä ja helm of huntilla. 295p
Laulaja level 2, kahdella rullalla.145p.
Noble hand weaponilla, light armorilla ja kilvellä 83p. Liittyy eternal guardeihin.

Core: 10 glade guard 120p
10 glade guard 120p
5 Glade rideria lipulla ja Saemrath bännerillä. 157p
5 Glade rideria 120p.
8 Dryadia 96p.
8 Dryadia 96p.
15 eternal guards lipulla ja muusikolla 198p
6 Scout 102p.

Special: 6 wild rideria täyskomenolla ja warbanneri 217p.
5 wild rideria muusikolla 130p
10 tanssijaa muusikolla 187p.

Rare:6 kyttää 144p
1 puumies 285p.

ukot: 98

2495p.

Mitäs mieltä olette? Tämä on rajusti muutettu tästä: http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... 15&t=72733
...örkkien ihon väri johtuu fotosynteesistä.

Jakezuku
Lighthammer
Peliporukkavalvoja

Re: Welffejä 2500 pistettä

Viesti Kirjoittaja Lighthammer »

Lähinnä sitä, että yläsyntyisesi ei saa käyttää helm of the hunttia. Vain maaginen keihäs/suit of light armour on sallittu. (Pannaans tähän nyt kuitenkin errata-varaus, kaikkea kun ei aina ehdi huomata.)
Set fire to the family tree.
General Eurond

Viesti Kirjoittaja General Eurond »

No niin. Parannusehdotuksia/Korjauksia:
1.Glade Riderit ei voi ottaa Magic Standardia. Laita se Banneri toiselle Glade Guard-yksikölle.
2.Ite ainakin ottaisin Noblelle Eternal Kindredin muiden kamojen sijaan. Savet huononee hiukan, mutta tilalle tulee +1A. Toimii se kyllä noinkin.
3.Kannatta harkita Scouttien ottoa. Ne maksavat niin v***n per*****n saa****sti, ovat heikkoja ja menettävät sen Glade Guard Longbows-säännön (joka on muuten tosi kätsy).
4. 8 Dryadia on yksinkertaisesti liian vähän. Itse olen tämän kantapään kautta oppinut. Jätä ne Scoutit pois ja ota lisää Dryadeja.
Minulla on haltian aistit.
Minulla on Kurnouksen voimat.
Minulla on Ihsan viisaus.
Minulla on Lorenin suojelus.

Enkä vieläkään ole täydellinen.
tp-master
Paikkakunta: Porin markku... et kuitenkaan tuntisi, vaikka kertoisin...

Viesti Kirjoittaja tp-master »

Eternalit kannattaisi laittaa 19 rykmenttiin (ja ne scoutit pois) ja liittää niihin noble elynett´s broochilla (ihan varmuuden vuoksi). Glade ridereita pois ja sillä hinnalla lisää dryadeja...
Flying is simple. You just throw yourself at the ground and miss.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Armeijalistat”