SPACE MARINE PREDATOR
SPACE MARINE PREDATOR
eli voiko siihen laittaa jonkun space marinen ampumaan konnarilla vai mikä onkaan joka on siinä päällä? jos voi voiko se olla mikä tahansa solttu vai pitääkö sen olla joku tietty.
olipa kerran mutta ei sitten ollu toista kertaa.
Re: SPACE MARINE PREDATOR
minä kirjoitti:eli voiko siihen laittaa jonkun space marinen ampumaan konnarilla vai mikä onkaan joka on siinä päällä? jos voi voiko se olla mikä tahansa solttu vai pitääkö sen olla joku tietty.
Kannattaa hankkia ja lukea se sääntökirja + codex.
KANNATTAA OTTAA SE CAPS-LOCK POIS, ja lukea säännöt ja sitten kysyä täältä jos on epäselvää
- Half-breed
Se onko sillä Pintle mounted Storm Boltterilla joku ampumassa, tai ei ei ole mitään väliä sääntöteknisesti, joten laita sinne vaikka Tyranidi ampumaan sillä jos haluat.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
ok kiitti vastauksista codex:in aion hommata mutta jattelin ton predatorinkin hommata siksi kysyin tätä.
olipa kerran mutta ei sitten ollu toista kertaa.
- Half-breed
Hankkimalla ensin sen codexin ja sitten tarkasti miettimällä sitä mitä Predatoriltansa haluaa ja arvioimalla vaihtoehtoja on kaikista helpoin tapa, kuin tulla tänne sotuun kysymään: "Miten mun kantsiis varustaat mun preda, että tapan kaverin joukot lollollol." Näin tekemällä voit itse saada predan joka sopii juuri SINUN (Osoittaa sormella kohti.) pelityyliisi, sekä listaan.minä kirjoitti:ok kiitti vastauksista codex:in aion hommata mutta jattelin ton predatorinkin hommata siksi kysyin tätä.
Halfedit: Unohdin mainita, että codexin hankkimalla ei myöskään tarvitse joka ikisen kysymyksen perässä tulla foorumille, vaan riittää se, että avaa codexin ja katsoo sieltä.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.