"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

SPACE MARINE PREDATOR

Miten eri armeijat poikkeavat toisistaan tyyliltään ja pelitavoiltaan. Keskustelua eri yksiköiden käytöstä tilanteiden mukaan.
minä

SPACE MARINE PREDATOR

Viesti Kirjoittaja minä »

eli voiko siihen laittaa jonkun space marinen ampumaan konnarilla vai mikä onkaan joka on siinä päällä? jos voi voiko se olla mikä tahansa solttu vai pitääkö sen olla joku tietty.
olipa kerran mutta ei sitten ollu toista kertaa.
Valtard

Re: SPACE MARINE PREDATOR

Viesti Kirjoittaja Valtard »

minä kirjoitti:eli voiko siihen laittaa jonkun space marinen ampumaan konnarilla vai mikä onkaan joka on siinä päällä? jos voi voiko se olla mikä tahansa solttu vai pitääkö sen olla joku tietty.

Kannattaa hankkia ja lukea se sääntökirja + codex.
K0tka

Viesti Kirjoittaja K0tka »

KANNATTAA OTTAA SE CAPS-LOCK POIS, ja lukea säännöt ja sitten kysyä täältä jos on epäselvää
Half-breed

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

Se onko sillä Pintle mounted Storm Boltterilla joku ampumassa, tai ei ei ole mitään väliä sääntöteknisesti, joten laita sinne vaikka Tyranidi ampumaan sillä jos haluat.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
minä

Viesti Kirjoittaja minä »

ok kiitti vastauksista codex:in aion hommata mutta jattelin ton predatorinkin hommata siksi kysyin tätä.
olipa kerran mutta ei sitten ollu toista kertaa.
Half-breed

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

minä kirjoitti:ok kiitti vastauksista codex:in aion hommata mutta jattelin ton predatorinkin hommata siksi kysyin tätä.
Hankkimalla ensin sen codexin ja sitten tarkasti miettimällä sitä mitä Predatoriltansa haluaa ja arvioimalla vaihtoehtoja on kaikista helpoin tapa, kuin tulla tänne sotuun kysymään: "Miten mun kantsiis varustaat mun preda, että tapan kaverin joukot lollollol." Näin tekemällä voit itse saada predan joka sopii juuri SINUN (Osoittaa sormella kohti.) pelityyliisi, sekä listaan.

Halfedit: Unohdin mainita, että codexin hankkimalla ei myöskään tarvitse joka ikisen kysymyksen perässä tulla foorumille, vaan riittää se, että avaa codexin ja katsoo sieltä.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Armeijat ja yksiköt”