"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Kroot Mercenaryista mihinkään?

Aloittelijoille ja vasta-alkajille tarkoitettu palsta, jossa uskaltaa kysyä vähän yksinkertaisempiakin asioita pelistä ja pelaamaan ryhtymisestä ilman tönimistä. Kokeneet vastaavat.
Plästik Dub

Kroot Mercenaryista mihinkään?

Viesti Kirjoittaja Plästik Dub »

Kysyisin sellaista asiaa, että onko tuosta Kroot Mercenaries-listasta games workshopin sivuilla mihinkään? Itseäni kun nuo muut 40k-armeijat kyllästyttävät, mutta Krootit tuntuvat pelattavan arvoiselta armeijalta. Onko näiden pelitehossa jotain huomattavia heikkouksia, jonka takia niillä on vaikeaa/mahdotonta pärjätä? Vai onko kyseessä joku ikuisuusprojekti, että jokatoinen figu pitää sculptata itse, tai conffata melkein täysin vanhasta erilaiseksi? Entä onko Kroot Mercenary-lista turnauksissa sallittu?

Kiitos vastauksista jo etukäteen.
AR15
Viesti:

Re: Kroot Mercenaryista mihinkään?

Viesti Kirjoittaja AR15 »

Jaa no itse käyttäisin Krootteja Taun kanssa (tähänhän krootit on tarkoitettu vai?). Mutta en sitten ole varma että onko Krootti armeija sallittu/kannattava.
"You can kill ten of my men for everyone i kill yours, but even those odds, you will lose and i will win"
Sticced

Viesti Kirjoittaja Sticced »

AR15 kirjoitti:Jaa no itse käyttäisin Krootteja Taun kanssa (tähänhän krootit on tarkoitettu vai?). Mutta en sitten ole varma että onko Krootti armeija sallittu/kannattava.
Krooteille löytyy gw:n sivuilta stand-alone lista, jota tässä tarkoitetaan. Ei Taun krootti ryhmää.
Oma-aloitteisuutta.
Anaheim

Viesti Kirjoittaja Anaheim »

AR15 kirjoitti:Jaa no itse käyttäisin Krootteja Taun kanssa (tähänhän krootit on tarkoitettu vai?). Mutta en sitten ole varma että onko Krootti armeija sallittu/kannattava.
Kroot mercenaryja ei voi allyttaa taun kanssa.

Armeija on toistaiseksi täysin laillinen, mutta pelitehosta en osaa sanoa, suht harvinainen armeija kuitenkin ja kääntää hyvin toteutettuna varmasti katseita..
Plästik Dub

AR15 kirjoitti:Armeija on toistaiseksi täysin laillinen, mutta pelitehosta en osaa sanoa, suht harvinainen armeija kuitenkin ja kääntää hyvin toteutettuna varmasti katseita..
Tämän harvinaisuuden takia olin tätä aloittamassakin, mutta en ollut ihan varma kannattaako kuitenkaan tuhlata aikaa ja rahaa mahdollisesti täysin pelitehottomaan armeijaan. ;)

Pelitehosta vastauksia odotellen...
Anaheim

Viesti Kirjoittaja Anaheim »

Plästik Dub kirjoitti:
AR15 kirjoitti:Armeija on toistaiseksi täysin laillinen, mutta pelitehosta en osaa sanoa, suht harvinainen armeija kuitenkin ja kääntää hyvin toteutettuna varmasti katseita..
Tämän harvinaisuuden takia olin tätä aloittamassakin, mutta en ollut ihan varma kannattaako kuitenkaan tuhlata aikaa ja rahaa mahdollisesti täysin pelitehottomaan armeijaan. ;)

Pelitehosta vastauksia odotellen...
Eikös pelissä ole kuitenkin kyse pelaamisen hauskuudesta ja hyvästä viihteestä, ei kilpaurheilusta? Kyllä listalta pelitehoa sen verran löytyy että pärjää footsloggalla, vain raskaat panssarit muodostuvat ongelmaksi, mutta special weaponit kroottiyksiköihin olivat tervetullut lisä, varsinkin shaperin ksäiin, melta pelastaa lantikalta jos pääsee kantamaan, tässä auttanevat ne lentävän biomorfoosin kokeneet, tai mikä se termi olikaan..
Guardsniper

Viesti Kirjoittaja Guardsniper »

No mitä ite muistelen nii toi merc lista pähkinän kuoressa oli samanlaisia puskajusseja kuin catachanit, huonolla panssarin torjunnalla, pskoilla saveilla ja huonolla iniativellä höystetynä.

[Niin ja tolla puskajussi hommalla meinaan, et puskassa pärjäävät korkeintaan yhtähyvin kuin muut armeijat, mutta kun tullaan normi kentälle niin ottavat turpaan.]

Tämä on siis minun käsitykseni ko. listasta. Jos toi lista kiinnostaa niin kannattaa kokeilla vaikka proxyillä kuinka pahasti sillä saa turpaan ennen kuin alkaa sen suuremmin armeijaa ostelemaan.
Ostan necromundaa, mordheimia, epicciä ja BFG:tä.
YV tavoittaa.
Plästik Dub

Kyllä siltä vaikuttaisi, että tällainen armeija lähtisi kasaantumaan. Jos tämän nyt oikeasti aloitan, niin lupaan lähettää galtsuun kuvia, niin näette mitä saan aikaiseksi. ;)
Viimeksi muokannut Plästik Dub, La 08.12.2007 13:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
JakeZuku

Viesti Kirjoittaja JakeZuku »

Kiva kiva. Mukavaa vaihtelua harmaan massan joukkoon.
What's going on here? Back from the grave and crap.
Kerho Ukkonen

Viesti Kirjoittaja Kerho Ukkonen »

Anaheim kirjoitti:
Kroot mercenaryja ei voi allyttaa taun kanssa.
Tuota Krootit kuuluvat Taun armeijaan sillä taut ovat palkanneet niitä.Voi myös tietenekin tehdä full kroot armyn jos haluaa, mutta en suosittele huonohkojen armorien ja aseitten ja valikoiman kannalta.Muistakaa, tämä on vain minun mieli pide.Jos tykkää krooteista niin siitä vaan ja onnea armyn kanssa.:)
Plästik Dub

Solid Snake kirjoitti: Voi myös tietenekin tehdä full kroot armyn jos haluaa, mutta en suosittele huonohkojen armorien ja aseitten ja valikoiman kannalta.
Siitäkös minä piittaan, että sinun mielestäsi tämä armeija on huono? Kyselin tuota pelitehoa lähinnä yleisen mielenkiinnon kannalta, sillä joka tapauksessa olin tämmöistä tulossa tekemään. Ja krootit kun ovat IMO tyylikkäin ja mielenkiintoisin armeija koko 41. vuosisadan kansoista, niin mikä nyt minua estäisi sellaista armeijaa johtamasta? :P
Migutti

Viesti Kirjoittaja Migutti »

Jep, samaa mieltä. Peliteho nyt on mitä on, mutta mitä väliä, kun niinkin persoonallinen armeija kuin Kroot Mercenaries vie vastustajan huomion pelaamisesta suorinta tietä omaan joukkoosi. Konvertoitavaa riittää, ja varmasti halvin armeija koko pelissä. Laskeskelin, että 500 pistettä maksaisi alle 60e. (31 figua)
Plästik Dub

Migutti kirjoitti:Konvertoitavaa riittää, ja varmasti halvin armeija koko pelissä. Laskeskelin, että 500 pistettä maksaisi alle 60e. (31 figua)
Saanko udella, minkälaisen armeijan saisi alle 60e? Siis voit vain sanoa boxien ja blistereiden nimet niin tiedän. ;)
nakki ukko

Viesti Kirjoittaja nakki ukko »

Plästik Dub kirjoitti:Siitäkös minä piittaan, että sinun mielestäsi tämä armeija on huono?
No älä sitten kysele pelitehosta jos et piittaa vastauksista.
Every Nakki ukko has a story.
Plästik Dub

nakki ukko kirjoitti:
Plästik Dub kirjoitti:Siitäkös minä piittaan, että sinun mielestäsi tämä armeija on huono?
Lue koko viesti ennen kuin alat tänne itkemään. Yleisen mielenkiinnon kannalta...
nakki ukko

Viesti Kirjoittaja nakki ukko »

Plästik Dub kirjoitti:
nakki ukko kirjoitti:
Lue koko viesti ennen kuin alat tänne itkemään. Yleisen mielenkiinnon kannalta...
Sanoit tuon yleisen mielenkinnon asian vasta sen jälkeen kun migutti oli lähettänyt viestinsä. Äläkä sinä siellä kotona ala märisemään.
Every Nakki ukko has a story.
JakeZuku

Viesti Kirjoittaja JakeZuku »

Plästik Dub kirjoitti:
nakki ukko kirjoitti:
Jotta saataisiin yleinen mielipide krooteista paremmin esille, on mielestäni esitettävä eri ihmisten mielipiteitä :)
Ei sitä kannata nokkiinsa ottaa, jos joku kertoo raa'an totuuden.

Edit: typo typo typo
Viimeksi muokannut JakeZuku, Su 09.12.2007 01:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
What's going on here? Back from the grave and crap.
Migutti

Plästik Dub kirjoitti:
Migutti kirjoitti:Konvertoitavaa riittää, ja varmasti halvin armeija koko pelissä. Laskeskelin, että 500 pistettä maksaisi alle 60e. (31 figua)
Saanko udella, minkälaisen armeijan saisi alle 60e? Siis voit vain sanoa boxien ja blistereiden nimet niin tiedän. ;)
2 pakettia Kroot Carnivoreja, konvertoit Master Shaperin ja 10 vulturea. Tokihan siihen esim. jotain muita bitsejä tarvitaan, mutta.. Niin, koko armeijahan olisi siis Master Shaper, 2x 10 Kroottia ja 10 Vulturea =31 figua. 1 Kroottipaketti sisältää 16 figua, jolloin jää 1 ylimääräinen. Eli senteistä puhutaan, kun sanon että alle 60e..

Saattaa toki olla, että olen väärässä, mutta nyt noin nopeasti sain tuollaisen tuloksen.
Plästik Dub

Migutti kirjoitti:
Plästik Dub kirjoitti:
2 pakettia Kroot Carnivoreja, konvertoit Master Shaperin ja 10 vulturea. Tokihan siihen esim. jotain muita bitsejä tarvitaan, mutta.. Niin, koko armeijahan olisi siis Master Shaper, 2x 10 Kroottia ja 10 Vulturea =31 figua. 1 Kroottipaketti sisältää 16 figua, jolloin jää 1 ylimääräinen. Eli senteistä puhutaan, kun sanon että alle 60e..

Saattaa toki olla, että olen väärässä, mutta nyt noin nopeasti sain tuollaisen tuloksen.
Kiitos tuosta vastauksesta, Migutti. Pitää sitä kai jotakuinkin tuollainen tehdä, kun pitäisi LOTR:itkin maksaa ja niin edespäin... ;)
Migutti

Krhm.. Minun armeija, älä vie! No ei, senkun, mutta älä valita jos joskus pelataan vastakkain. :D
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Perusteet”