Tietenkään ne eivät mahdu kaikki mättämään, joten mitä tapahtuu?
-Pinegulf
Ps. Meillä oli yhteensä 14 kärrynretkua kolmella armeijalla. Siinä oli vihulaisilla miettimistä.
Chareajathan liikutetaan samassa järjestyksessä kuin charget julistettiin. Useimmissa tapauksissa tällä ei ole väliä, mutta joskus jokin epäonninen tilanne esim. mogattu fear-testi voi aiheuttaa ketjureaktion, joka saattaa estää vaikka kaikkia yksikköjä chargaamasta.MakeH kirjoitti:liikutat valitsemassasi järjestyksessä, ne jotka menettävät jossain vaiheessa liikutuksen takia sen charge mahdollisuutensa feilaavat chargessa, eli puolet eteenpäin
ja kukas ne charget julistaa?? Vastustajasiko? Luulisi, että sinulla on kuitenkin itse jonkinlainen kontrolli siihen miten niitä liikutetaan jos kerta itse ne charget julistat.Chareajathan liikutetaan samassa järjestyksessä kuin charget julistettiin. Useimmissa tapauksissa tällä ei ole väliä, mutta joskus jokin epäonninen tilanne esim. mogattu fear-testi voi aiheuttaa ketjureaktion, joka saattaa estää vaikka kaikkia yksikköjä chargaamasta.
Jesh, jesh. Sinähän ne rynnäköt julistat ja samassa järjestyksessä liikutat, mutta muistanet ettei yksikkö liiku sillä siunaamalla kun rynnäkkö on julistettu. Siinä on ainakin Compulsory Movement vuoro välissä ja mitä tahansa voi tapahtua. Todellakin tilanne jossa kyseisellä seikalla olisi vaikutusta lienee harvinainen...ja kukas ne charget julistaa?? Vastustajasiko? Luulisi, että sinulla on kuitenkin itse jonkinlainen kontrolli siihen miten niitä liikutetaan jos kerta itse ne charget julistat.
Luulisin, että tässä kohtaa on tarkoitettu nimenomaan sitä, että jos kohde on selvästi liian kaukana (suoran etäisyyden lisäksi huomioidaan tietysti maaston jne. vaikutus). Chargen julistamiseenhan riittää sinänsä se että näkee kohteen. Nyt jos esim. kuvitellaan tilanne, jossa haluat chargata vihollisyksikköä ritariunitillasi, mutta välissä on jokin oma unittisi, saattaisit julistaa chargeavasi tuolla välissä olevalla unitilla jotain laudan toisella puolella olevaa vihollisyksikköä ihan vaan siksi että saisit sen pois ritariyksikkösi tieltä. Tämä ei tietenkään ole sallittua.Black scars kirjoitti:Kannattaa muistaa että rynnäkköä julistaminen on kielletty jos sillä ei ole mitään mahdollisuuksia onnistua.
Hmm... EiPinegulf kirjoitti:Hmm, eikös viitoseditonissa vihulaisyksikön tarvinnut levittäytyä kun vihulaisia tuli ovista ja ikkunoista? Vai muistlenko jotain houserulea?
-Pinegulf