Ja saa toki antaa sitten niitä risuja ja ruusuja konffauksesta, maalauksesta sun muusta, ja oli muute eka konffaus mitä oon koskaan tehny
LotR konffaus.
-
Teh Suladãn
LotR konffaus.
Konffasin siis tollasen warg riderin leikkaamalla örkin kahtia ja liittämällä siihen haradrim jousimiehen ylä-osan sen tilalle. ihan hyvin onnistui, elikkäs on olevinaan "haradrim raider". Mutta pitemmittä puheitta itse ukko...
Ja saa toki antaa sitten niitä risuja ja ruusuja konffauksesta, maalauksesta sun muusta, ja oli muute eka konffaus mitä oon koskaan tehny
tyytyväinen ite
- Liitteet
-
- DSC_6513a.JPG (27.87 KiB) Katsottu 1237 kertaa
-
- DSC_6512a.JPG (22.14 KiB) Katsottu 1234 kertaa
-
- DSC_6509a.JPG (28 KiB) Katsottu 1234 kertaa
Myydään LotR Arnor figuja, laita YV:tä.
Re: LotR konffaus.
Ihan hyvin on osunut palat kohilleen. Maalauksessa hieman parantamisen varaa. Laita kuva kun olet maalannut haradilaisenkin. Ratsastivatko haradilaiset hukillla? Rohaninratsastaja ja sen hevonen olisi ehkä sopinut paremmin?
-
Teh Suladãn
Maalamisessa olen lapsen tasolla, juu koitan päivittää sitä mukaa tuota miten kehittyy
haradit ratsastivat kyllä hepoilla muuta omasta mielestä nuo hukat olivat mukava pieni lisäys 
Myydään LotR Arnor figuja, laita YV:tä.
Hauska keksintö, mutta hankala saada lailliseen armeijalistaan. Laita valmiiksi maalattuna galleriaan. Aiotko tehdä hevosella ratsastavia örkkejä?
Löytyy.
Joo, muuten hieno, mutta taisi haradrimille tulla ylipitkät jalat.