"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

konfaus ideoita

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
möhkäle

konfaus ideoita

Viesti Kirjoittaja möhkäle »

Moi olen alkanut tai ainakin haluta aloittaa konfauksen, mutta en tiedä miten konvertoida tai mitä.
Eli voisiko joku ehdottaa jotai. Minulla on faba orkkeja ja kaaosta ja 40k:n marsuja ja kaaosta.
"yrittäminen on ensiaskel epäonnistumiseen"
LaGas

Re: konfaus ideoita

Viesti Kirjoittaja LaGas »

Katso galleriaa ja etsi sieltä ideoita.
Parempi varmaan kun itse keksii ideoita, silloin ne ovat varmasti tarpeeks helppoja.
O'Snobba kirjoitti:Älkää liittykö avatarvastarintaan!Se aiheuttaa vain kaaosta ja sekasortoa: Olemme oppineet tuntemaan toisemme vain kuvien perusteella.Kun ne vaihdetaan, emme tiedä kuka helkkari on Drakojan tai DBB!
Lassek

Viesti Kirjoittaja Lassek »

Niinpä, lisäksi tämän on tarkoitus olla luova harrastus. Ei siitä mitään tule, jos toiset kertoo mitä tehdä...

Ainahan inspiraatiota ei ole, mutta toisten töiden tutkailu on esimerkiksi hyvä keino sen inspiksen saamiseksi.
Viimeksi muokannut Lassek, La 22.12.2007 19:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
möhkäle

Viesti Kirjoittaja möhkäle »

Olen ajatellut pistää liekkejä marsu flameriini, mutta en ossa tehdä liekkejä. :'(
"yrittäminen on ensiaskel epäonnistumiseen"
Pate5

Viesti Kirjoittaja Pate5 »

Kannattaa varmaan ensin miettiä, mitä aikoo tehdä, ja sitten kysyä miten tehdä se.
Day
Valvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Day »

Juu, mieti mitä haluat tehdä ja kysy sitten, miten voit tehdä sen. Inspiraatiota voit etsiä vaikka täältä:

http://www.coolminiornot.com
Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point. - Blaise Pascal, Pensées, 277
Lukittu

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”