"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Varkaudessa Warhammereita?

Ilmoitukset tulevista turnauksista.
Green scorpion

Varkaudessa Warhammereita?

Viesti Kirjoittaja Green scorpion »

Tässä olen varkaudessa asustellu jo vähän aikaa, tietääkseni varkaudessa kokoontuu nuorisotalolla porukkaa pelailemaan millon mitäkin. Mutta kysymykseni olisi että löytyykö varkaudesata Warhamerin pelaajia joko 40k tai fantasia? Itsekkin omistan pelipöydän ja maastoja...
Maailma on rankka paikka, mutta eiköhän siitä selvitä.....
Teräratas
Valvoja

Re: Varkaudessa Warhammereita?

Viesti Kirjoittaja Teräratas »

Jeps, onhan meitä täällä. Ensi lauantaina kello 11.00 - 17.00 välillä pitäisi pelaajia löytyä Repokankaan nuorisotalolta. (Joskus on aloitus venynyt vähän myöhemmäksi, eli jos ei vielä 10 yli ketään näy niin ei kannata hätääntyä. Tai toki voi suosiolla tulla lähempänä 11.30.) Paikka ja viikonpäivä ovat lähes aina vakiot. Lisää tietoa ja muuta asiaan liittyvää löytyy täältä: http://www.reppari.lyhyt.com/

Pelit tosiaan on aika laidasta laitaan, mutta aina siellä Hammereita pelataan, eli ihme on jos ei pelikaveria löydy. Ikäjakauma taitaa olla siinä 14-30 vuotta ja kaikki ovat tosiaan tervetulleita pelailemaan.

Että rohkeasti mukaan vaan.
Kace

Viesti Kirjoittaja Kace »

Jep löytyyhän meitä kuten Teräsratas jo mainitsi. Mutta voisin mainita että FaBa armeijaa löytyy ainakin seitsämältä ihmiseltä ja 40k puolelta ainakin kahdeksalta (voi olla enemmänkin). Suurimmalta osalta armeijat ovat FaBassa ja 40k:ssa 2000 pisteen luokkaa ja joillakin jopa 3000.
Eli tervetuloa vaan pelailemaan nuokkarille. On mukavaa saaha lisää porukkaa joukkoomme. :)
Tämän hetkinen voittoprosenttini figupeleissä on: 15%...
Diogenes

Viesti Kirjoittaja Diogenes »

Kace kirjoitti:Suurimmalta osalta armeijat ovat FaBassa ja 40k:ssa 2000 pisteen luokkaa ja joillakin jopa 3000.
Saisihan tuota lajia (FaBaa siis) vaikka viitisentonnia pöydälle, jos jollain riittää kärsivällisyys opettaa seiskaedikan säännöt henkilölle joka todennäköisesti joka välissä muistelee miten paljon paremmin asiat olivan ennenwanhaan ;).
helffer

Viesti Kirjoittaja helffer »

Ite asustelen iisalmessa, mut aika usein käyn kuitenkin varkaudessa et pystyskö miten käymään pelailemas teidän porukas??? :P
High Elffini tekevät joukoistasi murskaa(elleivät murskaannu itse)
Nykyään myös gobotkin mukana

Elä klikkaa tätä... Et hyödy siitä mitään
http://s2.fi.gladiatus.com/game/c.php?uid=21162
helffer

Ai niin ja mulla on Fabaa ainakin sen kolme kiloo helffei ja sit ainakin tonnin saan gobboi peliin :D

Teräratas
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Teräratas »

helffer kirjoitti:Ite asustelen iisalmessa, mut aika usein käyn kuitenkin varkaudessa et pystyskö miten käymään pelailemas teidän porukas??? :P
Ihan ongelmitta, kannattaa tosiaan ainakin yrittää sopia peli etukäteen jonkun kanssa, niin saa varmistettua että pääsee pelaamaan. Yleensä niitä vastustajia löytyy ilman erillistä sopimistakin, mutta kun pelikirjo on sen verran laaja, niin kaikkia nappejaan ei kukaan yleensä rahtaa mukanaan. Mutta tosiaan tervetuloa seuraan, samat ohjeet pätevät kuin edellisellekin kysyjälle, eli lauantaisin n. puolilta päivin on paras aika saapua. Ja yllä mainitulta foorumilta kannattaa varmistaa, onko viime hetken perumisia tullut, niin ei turhaa reissua tarvitse heittää.
helffer

selvempi homma :D mä sit kyselen onko porukkaa tulossa...

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Turnaukset”