"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

palautetta kiitos

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Maelis

palautetta kiitos

Viesti Kirjoittaja Maelis »

Pyydän rakentavaa kritiikkiä. Kallot jalassa ja vyöllä on vaalennettu, ja miekan terässä on nykyään maailman saumattomin blendi (vaikka itse sanonkin) punaisesta keltaisen kautta valkoiseen. Beissiin olen myös lisännyt kuolleen, verisen ja huonosti maalatun marinen. Tuota jättikäden ihoa parantelen vielä.. En nyt saa kuvaa tämänhetkisestä ukosta, mutta sitten joskus..

http://www.pbase.com/image/12989127/original

[MODEIT] PB:n ulos linkkaus ei suoraan toimi. Muutin kuvan linkiksi -VC
[MALISIT] ei toiminu enää tuokaan linkki. Muutin linkin toiseks linkiks -Mälis
Viimeksi muokannut Maelis, Ti 11.03.2003 16:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Wade

Viesti Kirjoittaja Wade »

Ei näy
Chrono

Viesti Kirjoittaja Chrono »

Pbasesta ei voi directlinkkaa. Jos se sulla näkyy syy on siinä että se on sulla cachessa. Laitapa urli niin että muutkin näkevät sen..

Ihan kivan näkönen. Se pitää copypastee se linkki siitä kuvasta jos ei näy. Eli painakaa siitä punasesta rististä, right click. Sit ominaisuudet/properties ja sit copyaatte sen urlin siel, ja pasteette sen tohon ikkunaan.
Moips
Hope is a serum that never heals
Skavengeneral

Viesti Kirjoittaja Skavengeneral »

Autetaan Mälistä (ja muita jotka haluu kattoo kuvaa) eli tässä urli: http://www.pbase.com/image/12989127

Kallot jalassa ja vyöllä? Siis tarkoittaako tuo tätä kuvaa vai nykyistä vai mitä? En minä mitään kalloja näe tuossa.

Mutta kieltämättä komean näköinen.
Olen lomalla, eikä minua näy eikä kuulu. Siksi myöskään en saa viestejäsi, joten minua on turha yrittää saada mitenkään kiinni. HYVÄÄ KESÄÄ KAIKILLE!!!!!
kerneli

Viesti Kirjoittaja kerneli »

On se vain niin pirun hieno....
Pysyykö tuo muuten kuinka hyvin pystyssä? Meinaan kun on nuo siivet niin massiivisen näköiset ni vois luulla että kaatuis helposti..
Chrono

Siivet on muovia, muu on metallia. eipä taida kaatuilla paljoo :D
Moips
Matti N
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Matti N »

Muovia? Millä figulla on tuon kokoset muoviset siivet? Joku faba lohari?
Armageddon

Viesti Kirjoittaja Armageddon »

Juuri niin. Eikös kaikilla fb:n monstereilla (joilla on siivet) ole tuollaiset samanlaiset?
Skaven Lord

Viesti Kirjoittaja Skaven Lord »

Toi sit o magee!!!
Behold the glory of my vermin horde
Ninnu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ninnu »

Ihan hieno, pikkasen turhan vaalea yleisilme mun makuun kaaokselle.

Vaaleansinistä voisi varjostaa vielä imen lisää, ja highlightejä blendata enemmän ja hukka korostaa, näin tulisi realistisemman, väemmän muovisen näköinen lopputulos.

Pidän harmaasta väristä tasapainottamassa figua, Ja myös keltaiset trimmit ovat hyvin onnistuneet (ehkä vielä hieman lisää highlightia jos haluaa niihin terävämpää ilmetä). Luuosat nttävät viimeistelemttömiltä, ehkä enemmän huolellisuutta tummiin varjoihin, niiden pitäisi selvästi ohentua sarven kärkeä kohti.

Miekast ja siivistä on vaike sanoa enemää tältä etäisyydeltä, mutta miekka näyttää ihn mielenkiintoiselta. Terän highlighteja voisi ehkä hieman terävöittää myös highlighaamalla nekin ihan keltaiseen/oranssiin asti. Myös miekka tuntuu värillisesti olevan hieman yksinäinen, jossain muualla figussa kannattaisi käyttää samoja värisävyjä.
Jag känner en bot
Hon heter Anna. Anna heter hon,
och hon kan banna banna dig så hårt
Hon röjer upp i våran kanal.
Maelis

Vai ei voi pbasesta directlinkata.. *mutinaa mutinaa* No tiedänpähän nyt senkin. Tarkempaa kun kattoo niin nuo siipien ja "katkenneen" (miksi turhaan lainausmerkit, se katkesi oikeesti) sarven luuosat näyttää tosi suttusilta, ja varsinkin tuo etummainen jalka on aika vaalee.
Skavengeneral kirjoitti:Kallot jalassa ja vyöllä?
on siinä kallot, sen marinekypärän vieressä suoraan olkapään alapuolella, ja toinen on vielä sen alapuolella, oonko todella niin huono maalaamaan ettet erota niistä pääkalloja?
Weekender kirjoitti:Millä figulla on tuon kokoset muoviset siivet? Joku faba lohari?
Aivan, tarkemmin ne siivet on miun ex-loharilta (http://www.pbase.com/image/10482976) Tuo lohikäärme on muuten maalattu noin 2 viikkoa ennen DP:tä, kauheen näköne..
Örkkimörkki

Viesti Kirjoittaja Örkkimörkki »

Weekender kirjoitti:Muovia? Millä figulla on tuon kokoset muoviset siivet? Joku faba lohari?
LOTR:in Balrogilla on ainakin ton kokoset siivet jos ei isommatkin. Ja toi Mäliksen maalaama (tais olla daemon prince) oli kyllä hieno! En pystyisi parempaan itsekkään.
Chrono

Joo isot siivet omaa seuraavat figut.

Lord of change - metalliset
Blood thirster - metalliset
Gwaihir - metalliset
Balrog - metalliset
FB blackdragon, highelf dragon, wyvern - muoviset
FB Zacharias tE - metallset

Muita ei heti tule mieleen..
Moips
manmangler
Viesti:

Viesti Kirjoittaja manmangler »

Chronophague kirjoitti:Joo isot siivet omaa seuraavat figut.

FB Zacharias tE - metallset

Muita ei heti tule mieleen..
Tulipa vaan mieleen et mun 2 x Zacharias tE omaa muoviset lentoulokkeet
Waagh Whuuz teer
C'mon taste my Rot
DranoeL

Viesti Kirjoittaja DranoeL »

tosi hieno.. tykkäsin tosta sinisestä...
maddog

Viesti Kirjoittaja maddog »

Tyyliä riittää, ja taitoa, mutta minusta tuo keltapunainen reunoitus panssarissa on hiukka off. Käy silmiin. Olisi kannattanut ehken laimentaa effektiä ja laittaa vähän huomaamattomammalla värillä, eli rakentaa ruskealta pohjalta keltaiseen ja siitä valkeaan päin.
:D ja :)
Maelis

Tuon miun gallerian 40k- osiossa olevista figuista ei oo enää mikään entisellään, kun muutin vähän armeijan väriteemaa. (ei oo enää niin bright)
Örkkimörkki

Viesti Kirjoittaja Örkkimörkki »

Chronophague kirjoitti:Balrog - metalliset
Mun balrogilla oli ainakin muoviset lentimet
Gorbag
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Gorbag »

Armageddon kirjoitti:Juuri niin. Eikös kaikilla fb:n monstereilla (joilla on siivet) ole tuollaiset samanlaiset?
kaikilla paitsi griffoneilla
Maelis

Jee, joku kaivoi tän esiin hornan syövereistä. Oon vaa poistanu suurimman osan kuvista ku pbasella oli jotai ongelmia. Balrogilla muoviset siivet ?! Otushan maksaa 70€ ?!? Ei niin kalliissa figussa saa olla muovia ollenkaan.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”