"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Metalliosat???

Aloittelijatason kysymykset miniatyyrien maalaamisesta, kokoamisesta tai maaston rakentamisesta.
ogre bull

Metalliosat???

Viesti Kirjoittaja ogre bull »

Kuten varmaan tiedätte metalli osissa on sellaisia "kolmion" muotoisi ylimääräisiä härpäkkeitä, jotk täytyy irrottaa. Olisikohan teillä mitään hyvää irrotus tapaa, kun itsellä tuppaa aina jäämään sellanen pieni osa kiinni siihen ja sittn sitä on aivan kamala irrottaa, että olisiko jotain tappaa, millä sen saisi helpoiten irti kerralla?
ogres are the best!!!!!
Migutti

Re: Metalliosat???

Viesti Kirjoittaja Migutti »

Askarteluveitsi, se sama jolla valujäämät poistetaan. Tai sitten jos isompi pala on kyseessä, niin ihan pihdeillä.
Hands_of_blue

Viesti Kirjoittaja Hands_of_blue »

Leikkaat irti pienillä pihdeillä itse osan yläpuolelta ja hiot jämät pois hienolla viilalla.
ajappat

Viesti Kirjoittaja ajappat »

pihdeilläkään ei aina saa ihan juuresta otettua sitä härpäkettä ja näin ollen viilan pintaa kuluu tuhottoman paljon. Itse olen suosinut sellasta pientä sahaa (GW:n)
You can take me back to the place where I could watch the sky and see those signs!
You can show me their lies, show me the disbelief in their words. Oh, these burning times!
Hands_of_blue

Viesti Kirjoittaja Hands_of_blue »

ajappat kirjoitti:pihdeilläkään ei aina saa ihan juuresta otettua sitä härpäkettä ja näin ollen viilan pintaa kuluu tuhottoman paljon. Itse olen suosinut sellasta pientä sahaa (GW:n)
Jos käytät kunnollisia metalliviiloja niin saat kyllä ihan kokopäivätyönä viilailla jos haluat ne figumetallilla kuluttaa.
ajappat

No jaa, enpä tosiaan tiedä voiko noita GW:n viiloja kunnollisiksi sanoa, mutta kun en ole yhtä pieniä löytänyt parempilaatusina :D
You can take me back to the place where I could watch the sky and see those signs!
You can show me their lies, show me the disbelief in their words. Oh, these burning times!
Day
Valvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Day »

ajappat kirjoitti:No jaa, enpä tosiaan tiedä voiko noita GW:n viiloja kunnollisiksi sanoa, mutta kun en ole yhtä pieniä löytänyt parempilaatusina :D
Mars rautakauppaan kääntymään. Itse löysin oman viilasettini heti ensimmäisestä pikkuisesta rautakaupasta minne satuin kulkemaan.
Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point. - Blaise Pascal, Pensées, 277
ajappat

Day kirjoitti:
ajappat kirjoitti:No jaa, enpä tosiaan tiedä voiko noita GW:n viiloja kunnollisiksi sanoa, mutta kun en ole yhtä pieniä löytänyt parempilaatusina :D
Mars rautakauppaan kääntymään. Itse löysin oman viilasettini heti ensimmäisestä pikkuisesta rautakaupasta minne satuin kulkemaan.
Olen käynyt kahdessa rautakaupassa ja yhdessä työkalu liikkeessä, mutta ei ollut tarpeeksi pieniä...
Ashtafash

Viesti Kirjoittaja Ashtafash »

ajappat kirjoitti:
Day kirjoitti:
Olen käynyt kahdessa rautakaupassa ja yhdessä työkalu liikkeessä, mutta ei ollut tarpeeksi pieniä...
Onpas sinulla ollut huono tuuri, minäkin löysin sopivat heti ensimmäisestä rautakaupasta :D ja varmasti olivat halvemmat kuin GW:n tekelee, ja paremmatkin uskoisin...
"Onhan tälläkin harrastuksella puolensa. Rahat eivät riitä yhtäaikaa figuihin, viinaan eikä tupakkaan, joten niistä joutuu tinkimään."
-Teräratas
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Perusteet”