Metalliosat???
Metalliosat???
Kuten varmaan tiedätte metalli osissa on sellaisia "kolmion" muotoisi ylimääräisiä härpäkkeitä, jotk täytyy irrottaa. Olisikohan teillä mitään hyvää irrotus tapaa, kun itsellä tuppaa aina jäämään sellanen pieni osa kiinni siihen ja sittn sitä on aivan kamala irrottaa, että olisiko jotain tappaa, millä sen saisi helpoiten irti kerralla?
ogres are the best!!!!!
Re: Metalliosat???
Askarteluveitsi, se sama jolla valujäämät poistetaan. Tai sitten jos isompi pala on kyseessä, niin ihan pihdeillä.
- Hands_of_blue
Leikkaat irti pienillä pihdeillä itse osan yläpuolelta ja hiot jämät pois hienolla viilalla.
pihdeilläkään ei aina saa ihan juuresta otettua sitä härpäkettä ja näin ollen viilan pintaa kuluu tuhottoman paljon. Itse olen suosinut sellasta pientä sahaa (GW:n)
You can take me back to the place where I could watch the sky and see those signs!
You can show me their lies, show me the disbelief in their words. Oh, these burning times!
You can show me their lies, show me the disbelief in their words. Oh, these burning times!
- Hands_of_blue
Jos käytät kunnollisia metalliviiloja niin saat kyllä ihan kokopäivätyönä viilailla jos haluat ne figumetallilla kuluttaa.ajappat kirjoitti:pihdeilläkään ei aina saa ihan juuresta otettua sitä härpäkettä ja näin ollen viilan pintaa kuluu tuhottoman paljon. Itse olen suosinut sellasta pientä sahaa (GW:n)
No jaa, enpä tosiaan tiedä voiko noita GW:n viiloja kunnollisiksi sanoa, mutta kun en ole yhtä pieniä löytänyt parempilaatusina 
You can take me back to the place where I could watch the sky and see those signs!
Mars rautakauppaan kääntymään. Itse löysin oman viilasettini heti ensimmäisestä pikkuisesta rautakaupasta minne satuin kulkemaan.ajappat kirjoitti:No jaa, enpä tosiaan tiedä voiko noita GW:n viiloja kunnollisiksi sanoa, mutta kun en ole yhtä pieniä löytänyt parempilaatusina
Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point. - Blaise Pascal, Pensées, 277
Olen käynyt kahdessa rautakaupassa ja yhdessä työkalu liikkeessä, mutta ei ollut tarpeeksi pieniä...Day kirjoitti:Mars rautakauppaan kääntymään. Itse löysin oman viilasettini heti ensimmäisestä pikkuisesta rautakaupasta minne satuin kulkemaan.ajappat kirjoitti:No jaa, enpä tosiaan tiedä voiko noita GW:n viiloja kunnollisiksi sanoa, mutta kun en ole yhtä pieniä löytänyt parempilaatusina
Onpas sinulla ollut huono tuuri, minäkin löysin sopivat heti ensimmäisestä rautakaupastaajappat kirjoitti:Olen käynyt kahdessa rautakaupassa ja yhdessä työkalu liikkeessä, mutta ei ollut tarpeeksi pieniä...Day kirjoitti:Mars rautakauppaan kääntymään. Itse löysin oman viilasettini heti ensimmäisestä pikkuisesta rautakaupasta minne satuin kulkemaan.ajappat kirjoitti:No jaa, enpä tosiaan tiedä voiko noita GW:n viiloja kunnollisiksi sanoa, mutta kun en ole yhtä pieniä löytänyt parempilaatusina
"Onhan tälläkin harrastuksella puolensa. Rahat eivät riitä yhtäaikaa figuihin, viinaan eikä tupakkaan, joten niistä joutuu tinkimään."
-Teräratas
-Teräratas