1500pts Ultramarines
1500pts Ultramarines
HQ
Chaplain, Master of Sanctity 121pts
-Jump pack
-Bolt pistol
Assault Squad [1+8] 233pts
-Terminator honours (Sergeant)
-Powerfist (Sergeant)
-Combat shield (Sergeant)
ELITES
Terminator squad [1+4] 245pts
-2x Assault cannon
Dreadnought 113pts
-Extra armour
-Smoke launchers
Dreadnought 113pts
-Extra armour
-Smoke launchers
TROOPS
Tactical squad [1+4] 100pts
-Lascannon
-Plasma gun
-Lascannon
-Plasma gun
Tactical squad [1+4] 80pts
-Heavy bolter
-Heavy bolter
Scout squad [1+4] 96pts
-4x Sniper rifles
-Missile launcher
FAST
Landspeeder Tornado 80pts
HEAVY SUPPORT
Predator Annihilator 138pts
-Heavy bolter sponsons
-Extra armour
-Smoke launchers
YHT: 1499pts
Ps: plasma gunit puuttuvat kahdesta tactical squadista yksinkertaisesti siitä syystä, että en ole saanut käsiini enempää.
Chaplain kulkee Assault squadin mukana.
Elämäni ensimmäinen lista. Lista on kasattu hyllystä löytyvällä kokoonpanolla.
Kommentoikaa ja auttakaa amatööriä!
Chaplain, Master of Sanctity 121pts
-Jump pack
-Bolt pistol
Assault Squad [1+8] 233pts
-Terminator honours (Sergeant)
-Powerfist (Sergeant)
-Combat shield (Sergeant)
ELITES
Terminator squad [1+4] 245pts
-2x Assault cannon
Dreadnought 113pts
-Extra armour
-Smoke launchers
Dreadnought 113pts
-Extra armour
-Smoke launchers
TROOPS
-Lascannon
-Plasma gun
-Lascannon
-Plasma gun
-Heavy bolter
-Heavy bolter
Scout squad [1+4] 96pts
-4x Sniper rifles
-Missile launcher
FAST
Landspeeder Tornado 80pts
HEAVY SUPPORT
Predator Annihilator 138pts
-Heavy bolter sponsons
-Extra armour
-Smoke launchers
YHT: 1499pts
Ps: plasma gunit puuttuvat kahdesta tactical squadista yksinkertaisesti siitä syystä, että en ole saanut käsiini enempää.
Chaplain kulkee Assault squadin mukana.
Elämäni ensimmäinen lista. Lista on kasattu hyllystä löytyvällä kokoonpanolla.
Kommentoikaa ja auttakaa amatööriä!
Viimeksi muokannut polinen, Ma 21.01.2008 00:55. Yhteensä muokattu 10 kertaa.
Re: 1500pts Ultramarines
Täytyy kyllä sanoa, että en muuttaisi listasta mitään. Ehdottomasti hyvä ja pelattava nykyisellään! Plasma Pistoolit on ok nyt, kun pelaat täyttä squadia. Kahdeksaan en niitä ottaisi. Tosiaankin lista minun makuuni; ampuu kovaa, mutta mukana on myös kova lähistelevä yksikkö. Hyvä hyvä! Pari Heavy Bolteria tacticaleilla on ihan ok, ei niitä Plasmoja kaikille tarvitse antaa.
- The Warmaster
Mielestäni yksi lähistelyyn kykenevä yksikkö ei oikein riitä... mutta en tosin ole koskaan kokeillut tuommoista yksikköä, joten ihan miten vain. Dredit osaavat sinulla lähistellä joo, mutta eri asia kuinka hyvin (ja myös että pääsevätkö koskaan sinne lähikseen).
Chaplainin master-craftaus koskee ilmeisesti Crozius Arcanumia?
Miksi Assault squadin kessulla on combat shield? Mitä se sillä tekee? Ja nuo meltapommien säännöt on sillä lailla, että joko kaikilla on tai sitten ei kenelläkään (lukuunottamatta kessua, jolla on terminator honours). Ja sama juttu scouteilla fragien kanssa.
Tämmöstä kommenttia täältä.
Miksi Assault squadin kessulla on combat shield? Mitä se sillä tekee? Ja nuo meltapommien säännöt on sillä lailla, että joko kaikilla on tai sitten ei kenelläkään (lukuunottamatta kessua, jolla on terminator honours). Ja sama juttu scouteilla fragien kanssa.
Master craftaus koskee Crozius Arcanumia.Warmaster91 kirjoitti:Mielestäni yksi lähistelyyn kykenevä yksikkö ei oikein riitä... mutta en tosin ole koskaan kokeillut tuommoista yksikköä, joten ihan miten vain. Dredit osaavat sinulla lähistellä joo, mutta eri asia kuinka hyvin (ja myös että pääsevätkö koskaan sinne lähikseen).
Assault squadin kessulla combat shield ihan vain siksi, koska se on pultattu jo figuun. Voisi myös repiä irti, mutta eipä tuo kalliskaan ole.
kranaattisääntöä en tiennyt, täytyypä antaa vaikka meltapommit assault kessulle ja poistaa fragit muista yksiköistä.
Jos lähistely ei riitä: mitä poistaisit, mitä lisäisit?
Kappalaisen varustus tosiaan voisi olla vähän kevyempi, herra ei imo tarvitse vakioiden päälle välttämättä mitään. Tietysti jos et välttämättä halua Ultramarineja pelata niin Vanilla listalla voisit ottaa Assault Squadille No Mercy No Respite ja vastaavasti sitten vaikka We Stand Alonen. Saisi vähän tehoja lisää.
Combat Shield on erittäin munakas valinta ja wysiwyginä vielä siistimpi, mutta ota Kessullesi vielä Purity Seals. Varmuuden vuoksi. Kyllä tuo lähistelystä käy jo oikeen mainiosti.
Combat Shield on erittäin munakas valinta ja wysiwyginä vielä siistimpi, mutta ota Kessullesi vielä Purity Seals. Varmuuden vuoksi. Kyllä tuo lähistelystä käy jo oikeen mainiosti.
Minä luulen että armeijassa ei ole voimaa tankkeja vastaan paljookaan... koita antaa predatorilles lascannonit kaikkiin aseisiin. se tepsii minun chaos armeijalla hyvin.
Viimeksi muokannut Pikkuauto, Su 20.01.2008 15:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
The will is a great factor in every battle.
Without it, you can't use a petty slugga.
- Half-breed
Ei tarpeeksi tankintappoa? Mitä sinä siellä sekoilet? Tuossahan on: kolme lassoa, missile, neljä plasmaa, neljä arse cannonia ja läjä fistejä. Noilla saa hyvin niitä tankkeja pois, kunhan niitä ei ihan tuhansia hypi silmille (Tai minä heitä noppaa.)Axe Reaper kirjoitti:Minä luulen että armeijassa ei ole voimaa tankkeja vastaan paljookaan... koita antaa predatorilles lascannonit kaikkiin aseisiin. se tepsii mun caos armeijalla hyvin
Figulla ei voi olla kahta kertaa samaa kranua mukana, eikä siinä ole edes mieltä, sillä figut kantavat mukanaan kranuja loputtomasti. Muutoin muuttaisin listasta seuraavat: Artificer pois, sitä joko isketään ei savea -aseilla, tai ei ollenkaan. Combat shield ja kranut Assault kessulta pois, turhia ja kessu tekee enemmän lämää fistillä, kuin kranulla. Säästät pisteitä toisen Dredin iän nostamiseen ja sitten vaikka parit plasmat lisää listaan.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
- The Warmaster
Ja Half-breed tarkoittaa tällä siis sitä, että muutat toisesta dredistä Venerable Dreadnoughtin. Ihan vaan siltä varalta, että et ymmärtänyt...Half-breed kirjoitti:Säästät pisteitä toisen Dredin iän nostamiseen - -
Ja sitten. Eli tosiaan, ei meltapommeja ja fistiä samalle tyypille, ja se combat shield pois, olkoonkin jo kiinni.
Miks kaikki vouhottaa sen kilven pois ottamista?! Se on cool ja jos tarkoitus on pelata wysiwyginä niillä mitä on, eikä se paljoa maksa.
Kiitos rakentavasta palautteesta.
Mitäs mieltä olisitte, jos tiputtaisin hieman kermaa kakkujen päältä ja ostaisin listaan ylimääräisillä pojoilla vaikkapa landspeeder tornadon ac:llä?
Mitäs mieltä olisitte, jos tiputtaisin hieman kermaa kakkujen päältä ja ostaisin listaan ylimääräisillä pojoilla vaikkapa landspeeder tornadon ac:llä?
Minä sanoin sen ennen sitä kun hän muutti sen. Sillä oli predatorissa autocannoni. Ajattelin että se vähän lisäsi raudanpilkkomista.Half-breed kirjoitti:Ei tarpeeksi tankintappoa? Mitä sinä siellä sekoilet? Tuossahan on: kolme lassoa, missile, neljä plasmaa, neljä arse cannonia ja läjä fistejä. Noilla saa hyvin niitä tankkeja pois, kunhan niitä ei ihan tuhansia hypi silmille (Tai minä heitä noppaa.)Axe Reaper kirjoitti:Minä luulen että armeijassa ei ole voimaa tankkeja vastaan paljookaan... koita antaa predatorilles lascannonit kaikkiin aseisiin. se tepsii mun caos armeijalla hyvin
Figulla ei voi olla kahta kertaa samaa kranua mukana, eikä siinä ole edes mieltä, sillä figut kantavat mukanaan kranuja loputtomasti. Muutoin muuttaisin listasta seuraavat: Artificer pois, sitä joko isketään ei savea -aseilla, tai ei ollenkaan. Combat shield ja kranut Assault kessulta pois, turhia ja kessu tekee enemmän lämää fistillä, kuin kranulla. Säästät pisteitä toisen Dredin iän nostamiseen ja sitten vaikka parit plasmat lisää listaan.
Viimeksi muokannut Pikkuauto, Su 20.01.2008 15:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Luultavasti ratkaisu, riippuen siitä mitä otat pois. Chaplainilta master-crafter ja artificier armor pois (näin siis itse tekisin).polinen kirjoitti:Kiitos rakentavasta palautteesta.
Vai niin, eipä ollut missään vaiheessa autocannonia listassa.Axe Reaper kirjoitti:mää sanoin sen ennen sitä ku admini muutti sen. sillä oli pred autocannoni. ajattelin et se vähän lisäis raudanpilkkomist
Aijaa... Minä muistin että sinulla oli predatorissa ennen kuin sanoin niin autocannon ja heavy boltterit.. No kumminkin nyt on armeijassasi hyvät antitankit. Kelpaa sotia.polinen kirjoitti:Vai niin, eipä ollut missään vaiheessa autocannonia listassa.Axe Reaper kirjoitti:mää sanoin sen ennen sitä ku admini muutti sen. sillä oli pred autocannoni. ajattelin et se vähän lisäis raudanpilkkomist
Viimeksi muokannut Pikkuauto, Su 20.01.2008 15:30. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
- Half-breed
Nyt alkaa näyttää jo joltain, mutta ajoneuvosi huutavat Extra armoureja, joten itse pudottaisin yhden Assault Marsun ja ottaisin pisteillä ne Extrat ja vielä jokaiselle Smoket. Extrat suojaa stunneilta, joten voit ajaa sinne maaston suojaan piiloon ja Smokeilla selviää niistä pahoista paikoista hengissä.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.