Kysymyksiä uuden armeijan aloittamisesta.
Kysymyksiä uuden armeijan aloittamisesta.
Ajattelin tehdä 500pts armeijan nyt Space orks apocalypse armeijan jälkeen. Olen ajatellut kaamokseen death companya (vai mikä onkaan) mutta saisiko siitä armeijan jossa ei ole tankkeja? Toisena ideana olisi 500pts marsuja johon ei myöskään tulisi yhtään tankkeja vaan troopeiksi scoutteja ja heavy supporttiin devastoreja. En siis haluaisi tankkeja ollenkaan, vaan tiheää puolustus tulta.
Oberon kirjoitti:Mää oon ninja.banzgo kirjoitti: Puhutko ittestäs, vai pystyitkö väistämään velvollisuuden kutsun?
Re: Kysymyksiä uuden armeijan aloittamisesta.
Tulipas uusia suunnitelmia... Eli inkvisitio lisätään vaihtoehto listalle. Jos nyt inkvisition aloitan niin ajattelin ostaa ensiksi cadianejen trooppereita joista maalaisi sitten inkvisitiolle. Ja sitten joku hero/jos saa inkvisiittorin retinueneineen.
Oberon kirjoitti:Mää oon ninja.banzgo kirjoitti: Puhutko ittestäs, vai pystyitkö väistämään velvollisuuden kutsun?
Yhden Death Companyn tiedän. BA:n elite (?) choiseksi saa Death Companyn figuja jopa ilmaiseksi. Nämä eivät siis ole kaaokselle, mutta en tiedä, saako samannimisiä pikkumiehiä myös heille.Space Wolf kirjoitti:Ajattelin tehdä 500pts armeijan nyt Space orks apocalypse armeijan jälkeen. Olen ajatellut kaamokseen death companya (vai mikä onkaan)..
Eiköhän se ole hieman sillä lailla, että mistä tahansa armeijasta, Armoured Companya lukuunottamatta, saa tankittoman armeijan. Jos haluat tulivoimaa, on ehkäpä IG vaihtoehtona sellainen, jolta sitä löytyy, joskaan se ei ole aivan niin tehokasta kuin muilla armeijoilla. Marsutkin saavat tehokkaita aseita, mutta yksiköt ovat kalliita, eikä niitä siksi saa hirveästi.Space Wolf kirjoitti:En siis haluaisi tankkeja ollenkaan, vaan tiheää puolustus tulta.
- Guardsniper
Lienee tarkoittanut Death guardia.Migutti kirjoitti:Yhden Death Companyn tiedän. BA:n elite (?) choiseksi saa Death Companyn figuja jopa ilmaiseksi. Nämä eivät siis ole kaaokselle, mutta en tiedä, saako samannimisiä pikkumiehiä myös heille.Space Wolf kirjoitti:Ajattelin tehdä 500pts armeijan nyt Space orks apocalypse armeijan jälkeen. Olen ajatellut kaamokseen death companya (vai mikä onkaan)..
Ostan necromundaa, mordheimia, epicciä ja BFG:tä.
YV tavoittaa.
YV tavoittaa.
juuri tuota death guardia tarkoitin.
Örkeistä saa myös ihan kelvollisen horde armeijan ilman tankkeja. Boyzeja vaan niin paljon, että vastustaja ei ehdi tappamaan niitä ennen kuin ne vyöryvät lähikseen. Klawit ja rokkit launchat tuhoavat myös vastustajan tankit.
Myös mariineilla saa hyvän armeijan ilman tankkeja. Paljon satasia(5 mariinia, lascannon, plasmagun), devoja, ja mahdollisesti myös assault mariineita oman maun mukaan.
Myös mariineilla saa hyvän armeijan ilman tankkeja. Paljon satasia(5 mariinia, lascannon, plasmagun), devoja, ja mahdollisesti myös assault mariineita oman maun mukaan.
Pate5 kirjoitti:Örkeistä saa myös ihan kelvollisen horde armeijan ilman tankkeja. Boyzeja vaan niin paljon, että vastustaja ei ehdi tappamaan niitä ennen kuin ne vyöryvät lähikseen. Klawit ja rokkit launchat tuhoavat myös vastustajan tankit.
Harvemmin sitä kahta samanlaista armeijjaa tehdään.Space Wolf kirjoitti:Ajattelin tehdä 500pts armeijan nyt Space orks apocalypse armeijan jälkeen.
Kaamos, Oblit nyt on melkein tankkeja, muttei kuitenkaan. Siihen päälle vielä vähän devoja, niin soppa on valmis. Itse pelaan useinkin ilman tankkeja (rhinoja ei lasketa), koska Predan kohtalon on ekan vuoron ekan missilen eka glänäri ja poks.
"Cover my lovejunk in catnip and teabag a horny lion"
Spoonyone
Spoonyone
Kerään tällä hetkellä mariineita (~2500pts) ja minulla on (~600pts) Tauta mutten enää kerää niitä. Mitä mieltä olette, kannattaisiko aloittaa 750pts IG, DH tai Eldarit Apocalypseen mariineiden tueksi?
I am the slayer of kings, the destroyer of worlds, bringer of ruination and death in all its forms.
- Half-breed
Oman päätöksen mukaan. Tosin itse ehkä iskisin marsut siihen Apokuntoon, niin saat peruspeleihin ensinnäkin enemmän vaihtoehtoja ja se tulee myös halvemmaksi.Luminate kirjoitti:Kerään tällä hetkellä mariineita (~2500pts) ja minulla on (~600pts) Tauta mutten enää kerää niitä. Mitä mieltä olette, kannattaisiko aloittaa 750pts IG, DH tai Eldarit Apocalypseen mariineiden tueksi?
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Apocalypsesta; Me pelataan aika isolla kaveriporukalla 3000pts-6000pts / per puoli eli tavallaan ne on jo Apokunnossa.Half-breed kirjoitti:Oman päätöksen mukaan. Tosin itse ehkä iskisin marsut siihen Apokuntoon, niin saat peruspeleihin ensinnäkin enemmän vaihtoehtoja ja se tulee myös halvemmaksi.Luminate kirjoitti:Kerään tällä hetkellä mariineita (~2500pts) ja minulla on (~600pts) Tauta mutten enää kerää niitä. Mitä mieltä olette, kannattaisiko aloittaa 750pts IG, DH tai Eldarit Apocalypseen mariineiden tueksi?
Omasta päätöksestä vielä: Oman päätöksen tekeminen on yllättävän vaikeaa jonka takia alunperin laitoin viestin aiheesta. Elikkä ideoita ja perusteita siihenkin asiaan???
I am the slayer of kings, the destroyer of worlds, bringer of ruination and death in all its forms.
-
vompovompatti
Jos mariineilla haluat apoon kaverin niin ig on varmasti se luentevin valinta. Toinen hyvä on tietenkin myös inkvisiitio, mutta tietenkin niiden kuuluisi olla hieman harvinaisempaa seuraa massiivisissa taisteluissa.
Toisaalta jos kaartia otat niin ota sitten kerralla kunnolla, koska pieni ryhmä ig:tä mariini hordessa näyttää vain säälittävältä.
Toisaalta jos kaartia otat niin ota sitten kerralla kunnolla, koska pieni ryhmä ig:tä mariini hordessa näyttää vain säälittävältä.
I am the king of Rome, and above grammar.
-Sigismund, Emperor of the Holy Roman Empire
-Sigismund, Emperor of the Holy Roman Empire
Tätä minä juuri toivoinkin: Mielipiteitä. Kiitos siitä. Kuinka suurta armeijaa sitten aiot ehdottaa (pts)?vompovompatti kirjoitti:Jos mariineilla haluat apoon kaverin niin ig on varmasti se luentevin valinta. Toinen hyvä on tietenkin myös inkvisiitio, mutta tietenkin niiden kuuluisi olla hieman harvinaisempaa seuraa massiivisissa taisteluissa.