"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

1999pts listaa helffeille kasaamassa

Jos sinua askarruttaa, kuinka pärjätä ystäväsi voittamattomalle porukalle, täältä voit saada vinkkejä armeijasi kokoonpanoon sekä vastalääkkeitä erilaisten vihollisyksiköiden kohtaamiseen.
Rizky

1999pts listaa helffeille kasaamassa

Viesti Kirjoittaja Rizky »

Minusta paremmin sopii tänne taktiikoihin kuin armeijjalistoihin.

Elikä nyt on Turussa menossa vain 1999pts pelejä ja pari on jo pelattu ja lista-apua tarvitsisin.
Molemmat helf pelini olen voittanut, mutta listani ei ole mistään parhaimmasta päästä. (maagi kärryssä näin esimerkiksi). Lisäksi parit dragonprincet, spearloota, pari boltteria, swordmastereita ja whitelioneja 7:n kokoisena, BSB battlebannerilla hepan selässä, noble ollut kotkan tai kärryn kyydissä, archereita ja jopa leijonakärryä peluutin molemmissa peleissä.

Ihan minkä vaan poistamista/vaihtamista saa ehdottaa ja ideoita otetaan vastaan jos ovat tarpeeksi hyviä. Figuja löytää kaikennäköistä helffeiltä, poislukien shadowwarriorit ja phoenixguardit.

Kärryjen kanssa nyt woodeja ja empireä vastaan ongelmia ja kun itselläni 2-3 kärryä oli niin ei hyvä ( toinen peli oli empireä ja toinen woodeja vastaan lol). Pitäisi saada myös jotain millä se puumies saada alas, ja tietenkin jotain fanatikkoja ja koneita vastaan. Rareja kun saa vain 2 niin se on joko boltterit tai kotkat. Ajattelin sillaista all-around listaa, muun paitsi magian osalta ellen dragonmagea nyt sitten ota.
Gilaelin
Peliporukkavalvoja

Re: 1999pts listaa helffeille kasaamassa

Viesti Kirjoittaja Gilaelin »

Itse tässä olen suunnitellut erääseen turnaukseen kahdentonnin helffi-listaa, jossa ei ole lordeja, mutta uskoisin, että listan periaatetta voisi soveltaa 1999pts peleihinkin.

Noble kotkalla, e-shieldillä, tähtipeitsellä ja lohikäärmehaarniskalla kuulostaa aika mukavalta ainakin näin paperilla. 20" lentelevä, s7 ei-armouri-iskuja jakeleva haltia ei voi olla mikään huono ratkaisu. 3+ save nyt on, mitä on, mutta kotkan päällä tämän pitäisikin päästä sinne minne tahtoo ja pois niiden tykkien linjoilta. Muiksi sankarivalinnoiksi ottaisin velhon ja bsb:n. Velholle toki ring of fury ja silverwand ja bsb:lle esimerkiksi armour of caledor, guardian phoenix ja karttu.

Joukoiksi yksi tai kaksi ryhmää ampujia ja/tai spearmaneja. Speciaaliin sitten ottaisin bsb:n kanssa ison ryhmän leijonia joko lion standardilla, tai banner of sorsalla. Re-roll stubbornit, jotka liikkuvat metsän läpi ja hakkaavat kovaa eivät voi olla liian huono ratkaisu. Lopuilla pisteillä sitten vanilla-ryhmiä silvereitä muusikoilla ja dragon princeja banner of ellyrionilla.

Rareen tottakai kaksi boltteria.

Tällaisessa listassa pitäisi olla nopeutta tarpeeksi ja samalla iskukykyä. Kolme ratsuväki yskikköä, riittävä määrä magiaa, lentävä sankari, toimiva tulituki bolttereilta ja ampujilta, sekä kovaa lyövä stubborn-bsb-blokki kuulostaisivat ainkain minun korvaani ihan hyvältä all around asetelmalta.
Eyes that fire and sword have seen
And horror in the halls of stone
Look at last on meadows green
And trees and hills they long have known.
Rizky

Re: 1999pts listaa helffeille kasaamassa

Viesti Kirjoittaja Rizky »

Gilaelin kirjoitti:Itse tässä olen suunnitellut erääseen turnaukseen kahdentonnin helffi-listaa, jossa ei ole lordeja, mutta uskoisin, että listan periaatetta voisi soveltaa 1999pts peleihinkin.

Noble kotkalla, e-shieldillä, tähtipeitsellä ja lohikäärmehaarniskalla kuulostaa aika mukavalta ainakin näin paperilla. 20" lentelevä, s7 ei-armouri-iskuja jakeleva haltia ei voi olla mikään huono ratkaisu. 3+ save nyt on, mitä on, mutta kotkan päällä tämän pitäisikin päästä sinne minne tahtoo ja pois niiden tykkien linjoilta. Muiksi sankarivalinnoiksi ottaisin velhon ja bsb:n. Velholle toki ring of fury ja silverwand ja bsb:lle esimerkiksi armour of caledor, guardian phoenix ja karttu.

Joukoiksi yksi tai kaksi ryhmää ampujia ja/tai spearmaneja. Speciaaliin sitten ottaisin bsb:n kanssa ison ryhmän leijonia joko lion standardilla, tai banner of sorsalla. Re-roll stubbornit, jotka liikkuvat metsän läpi ja hakkaavat kovaa eivät voi olla liian huono ratkaisu. Lopuilla pisteillä sitten vanilla-ryhmiä silvereitä muusikoilla ja dragon princeja banner of ellyrionilla.

Rareen tottakai kaksi boltteria.

Tällaisessa listassa pitäisi olla nopeutta tarpeeksi ja samalla iskukykyä. Kolme ratsuväki yskikköä, riittävä määrä magiaa, lentävä sankari, toimiva tulituki bolttereilta ja ampujilta, sekä kovaa lyövä stubborn-bsb-blokki kuulostaisivat ainkain minun korvaani ihan hyvältä all around asetelmalta.
Sitten ei ole kyllä oikein magiapuolustusta, mutta kerran kokeilin jo tuota ekaa noblevalintaa ja ahyvin se empiren knightit kyljestä hakkasi vaikka siel oli lippu ja warbannero (tuuria oli vähän myöhemmillä erillä siinä klosiksessa)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Taktiikat”