skaven assasin dioraama
skaven assasin dioraama
Eli suunnittelin tekeväni deathmasterista jonkinmoisen dioraaman ja kyselisin teiltä että mihin paikkaan tämä sijottuisi ja kuka olisi murhan kohde??
Olen päässäni miettinyt muummuassa viemäriä tai jotain "nurkan takana odottaa ylläri" tyyppistä maastoa.
Uhrista sen verran vain että mikä modeli voisi sopia parhaiten tämmöiseen??
Olen päässäni miettinyt muummuassa viemäriä tai jotain "nurkan takana odottaa ylläri" tyyppistä maastoa.
Uhrista sen verran vain että mikä modeli voisi sopia parhaiten tämmöiseen??
"The sinews of war(hammer) are infinite money"
Toihan voisi olla semmonen nurkan takana jutska , joka sijoittuu jonnekkin empiren kujille *virnistää ilkeän näköisesti*... Sit varmaan joku empiren sotamunkki tai vastaava uhriksi... Se skaveni kannattaa varmaan kovertoida seisomaan sitä seinää vasten ja veitset valmiina kaulan katkomiseen... 
Siinä oli mun neuvot.
Siinä oli mun neuvot.
Myynnissä VC figuja ja Summer of Chaoksen Limited Edition Archaon!
- Druzhina Captain
- Valvoja
Ensinnäkin skaveneiden voima on määrässä, eli skaveneita pitäisi olla useampi, jotain tyyliin yksi kahteen suhde on sopiva. Esimerkki paikka voi olla viemäri tai vaikka raunioitunut kaupunki tai kaupungin slummi tai roskakasa.
Yksi mielestäni mielenkiintoinen idea voisi olla Mordheim - kirottujen kaupunki. (Kerron hiukan, jos et satu tietämään mikä se on.) Mordheim kaupunkiin osui komeettaa, joka tuhosi kaupungin, mutta jätti ison määrän taikkavoimia sisältäviä kiviä (wyrdstones). Ja näitä wyrdstoneja hakemaan lähtivät jengit ympäri maailma ja mm. clan Eshin rottamiehet assassin adeptien johdolla. Tällainen tilanne voisi olla hyvinkin realistinen Mordheimissa: yksinäinen aarteenetsijä löysi ison wyrdstone-lohkareen ja kumartui nostamaan sitä eikä huomaa, että raunioiden takana on kaksi skavenia ovat valmiina puukottamaan sitä selkään. Yhtenä skavenina voisi olla assassin ja toisena vaikka night runner tai black skaven.
Yksi mielestäni mielenkiintoinen idea voisi olla Mordheim - kirottujen kaupunki. (Kerron hiukan, jos et satu tietämään mikä se on.) Mordheim kaupunkiin osui komeettaa, joka tuhosi kaupungin, mutta jätti ison määrän taikkavoimia sisältäviä kiviä (wyrdstones). Ja näitä wyrdstoneja hakemaan lähtivät jengit ympäri maailma ja mm. clan Eshin rottamiehet assassin adeptien johdolla. Tällainen tilanne voisi olla hyvinkin realistinen Mordheimissa: yksinäinen aarteenetsijä löysi ison wyrdstone-lohkareen ja kumartui nostamaan sitä eikä huomaa, että raunioiden takana on kaksi skavenia ovat valmiina puukottamaan sitä selkään. Yhtenä skavenina voisi olla assassin ja toisena vaikka night runner tai black skaven.
- Druzhina Captain
- Valvoja
Eikös adept ole jonkin sortin aloitteleva tai jotain? Vai onko se niitä kunnon assasineja? Ainakin muistelisin lukeneeni tarinoita joissa yksittäinen assasiini hiipii uhrinsa kimppuun ja tappaa sen ennenkuin uhri huomaa hänet.Druzhina Captain kirjoitti:suurimpia jengeja ja johdolla on ei kukaan muu kuin Assassin Adept, kun kyseessä on Eshin Clan.
Re: skaven assasin dioraama
Minusta tällainen "drunken dwarf"-modelli sopisi hyvin uhriksi. Ja deathmasteri nurkan taakse.Drgon kirjoitti:Uhrista sen verran vain että mikä modeli voisi sopia parhaiten tämmöiseen??
"The board is set. The pieces are moving"
- Druzhina Captain
- Valvoja
Ok. Se selitti tuon seikan. Kas kas. Joko tarinat ja pelit ei ole yhteydessä(ei iso yllätys) tai sitten vain olen virheellisesti muistavinani moisia tarinoita. No eipä mitään haittaaDruzhina Captain kirjoitti:Englanti-Suomi Sanakirjan mukaan:tneva82 kirjoitti:Eikös adept ole jonkin sortin aloitteleva tai jotain? Vai onko se niitä kunnon assasineja?
Adpet - täydellisesti perehtynyt, mestari, tuntija
- Druzhina Captain
- Valvoja
- Druzhina Captain
- Valvoja
Tottakai! Sehän oli vain yksi ehdotuksista ja tekijä itse päättää toteutuksesta. Odotan vaan mielenkiinnolla lopputulosta. Toivottovasti nähdään kuvina.tneva82 kirjoitti:[ Dioraamaan voi silti tehdä ihan vain yhden assasinin jos siltä tuntuu ja loput on sitten dioraaman ulkopuolella tappelemassa vartijoiden kanssa tai jotain
- Druzhina Captain
- Valvoja
Nimenomaan! Juuri tuollainen.KääpiöKuningas kirjoitti:No tässä kuitenkin minun idea: Tee vuoren seinämä tahi raunioitunut kääpiöpaikka. Pistä pari Ironbreikkiä tai warrioria katselemaan muualle ja se assassini taakse hiippailemaan...
Iron breakereita tuskin saa sellaiseen rentoon asentoon, mutta vuoriorit...
Se murha vois tapahtua niin kuin kääpiöiden vartioasemassa. Ja se assasiino vois olla niin kuin hyppäämässä niiden dwarffien keskelle.
Tai sitten: joku ihmispoppoo kävelee jossain skavenien tunnelissa ja assasin väijyy soihdun valorajan ulkopuolella...
-
Skaven Lord
Oisko sellanen pikku katu ja sie olis sillai gutter- ja/tai nightrunnereita seinäs kiinni mutta ne ois sen seinän värisesti maalattu ja se assasin myös ja ne vois olla ovelan näkösiä ja sit joku vaik ois hyökkäämäs jonku kakarat tai aikuisen kimppuun :? olikohan aivan tollo??
Behold the glory of my vermin horde
Mä oon kyllä sen kannalla että örkkiä siellä oltais tappamassa, se kaks assasinia kuulostaa kanssa ihan lupaavalta. Vaikka että örkki pomo ois just hypänny possunsa päältä pois ja siellä olis 2 assasinia valmiina telottaan sen tai että se ois jo lahdattu tai että possu ois tapettu., siinä vähän vinkkiä.
1+1=10