"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

tau empire

Jos sinua askarruttaa, kuinka pärjätä ystäväsi voittamattomalle porukalle, täältä voit saada vinkkejä armeijasi kokoonpanoon sekä vastalääkkeitä erilaisten vihollisyksiköiden kohtaamiseen.
death from shadows

tau empire

Viesti Kirjoittaja death from shadows »

Mikä on teidän mielestä taulle juustosin lista.
Miksi?
Half-breed kirjoitti:
Mikäs se sellainen hammeristi on jolla ei montaa projektia ole samalla kesken?
Keijokainen

Re: tau empire

Viesti Kirjoittaja Keijokainen »

En tiedä voiko muilla kun eldarilla olla 'juustoin' lista, mutta 1 aika tehokas ainakin näillä säännöillä olis
5 suittia fusion+plasma+tracker+array ja tietenkin se 3 hammerheadia ja lopuilla fish of furyjä ja pirahnoita fuusioilla...

tai ainakin oma näkemys olis tällänen.
Truupperi

Viesti Kirjoittaja Truupperi »

Keijokainen kirjoitti:En tiedä voiko muilla kun eldarilla olla 'juustoin' lista, mutta 1 aika tehokas ainakin näillä säännöillä olis
Nidzilla?
Olet mitä syöt, minä olen ihminen
Azured kirjoitti:Hammerhead ilman Multi-Trackeria on kuin perunat ilman lihaa
Machine_Spirit

Viesti Kirjoittaja Machine_Spirit »

jos pisteissä ei ole väliä niin minulla on mahtava AT lista joka sisältää:

3x3broadsides (9TLrailgun)
3x3criisejä meltoilla ja plamoilla sekä missilellä
2x2xShav´re -||-
2sha´el-||-

lista sisältää: 9 ap1str 10 tl aseita, 15meltaa,15plasmaa ja 15 missilee.

Riittikö?
R.I.P to AC
Helppoa rakastavaisilla ei ole syystä että muinaisessa Ruotsissa kuningas vaihtui aina kun 3-10 partaista hevimetalliäijää kerääntyi yhteen. Asiat ovat monimutkaisia...
Azured

Re: Tau Empire

Viesti Kirjoittaja Azured »

Onhan niitä juustolistoja joillakin, mutta ei kaikilla. Siis niitä niin juustoisia, että täytteet pursuaa armeijalistan välistä.

Taulla ei ole varsinaista juustomateriaalia, eli sellaista jota vastaan ei ole mitään heittää vastaan ja joka toimisi kaikkea vastaan. Toki Taun armeijalistan voi kasata sellaiseksi, että se pärjää jotain tiettyä vastustajaa vastaan erittäin hyvin, mutta milläpä armeijalla näin ei voisi tehdä (ok, ehkä IG:llä, jolla täytyy tosissaan taistella joka kerta)?
"Where is this Emperor now, when you have need of him, human?"
-Shas'la T'au Kais, Fire Warrior
Sipuli2

Viesti Kirjoittaja Sipuli2 »

Mech Tau on kai aika vaikea tuhota. Jos et saa niitä tankkeja ekalla kierroksella alas, voit odottaa vaikeaa taistelua kun ne ei tipu juuri millään kun oikein käyttää. Hammerhead tuntuu sitten kyllä paremmalta ostokselta kuin noi broadit kun sillä saa sen s6 ap4 blastin joka on kätsä jos vastustaja on puhdas jalkaväki yllättäen.
Viimeksi muokannut Sipuli2, La 15.03.2008 18:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Aeronautica Imperialis on parasta lääkettä figueläkkeellä ;)
Grimaldus

Viesti Kirjoittaja Grimaldus »

"Suddenly, crisis suits. Thousands of them!"
ISO kasa crisis suitteja missile podilla, plasmalla ja multi-trackerilla.
Hammerheadit (railheadit) on kova sana.
Stealth suititkin toimii
Mutta älä missään tapauksessa ota krootteja tai ethrealeja. (kuraa!)
Ja HQ saa olla shas'o, tai shas'el, kunhan otat sille hard-wired targeting arrayn.
Sipuli2 kirjoitti:Jos et saa niitä tankkeja ekalla kierroksella alas, voit odottaa vaikeaa taistelua kun ne ei tipu juuri millään kun oikein käyttää.
Eikä myöskään saa unohtaa, että Taukeilla on myös disruption pod, eli obscured target vaikka avoimella maastolla.
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... 42&t=74215
Miksi sä viestiä luet? Kaiken tarpeellisen saat tuolta^
Anasa

Viesti Kirjoittaja Anasa »

Kyllä ne krootit ja etherealit ovat ihan käypiä vaihtoehtoja. Ethereal yhdistettynä broadsideihin joilla vielä shield droneja on kova sana, ja jos krootit infiltroidaan metsään fiksusti niin toimivat nekin. Krootit vielä tuovat hyvin massaa usein vähälukuiseen tau armeijaan, kun ovat sen verran halpoja.
My format, Virus: To corrupt and conquer!
Wahtisaari

Viesti Kirjoittaja Wahtisaari »

Yhdyn Anasaan. Krootit eivät todellakaan ole kuraa. Itse käytän niitä melkein jokaisessa yli 1k listassa. Itse pidän niistä, ja osaa käyttää oikein, ne ovat todella tehokkaita. :)
Indeed...
Sticced

Viesti Kirjoittaja Sticced »

Grimaldus kirjoitti:"Suddenly, crisis suits. Thousands of them!"
ISO kasa crisis suitteja missile podilla, plasmalla ja multi-trackerilla.
Hammerheadit (railheadit) on kova sana.
Stealth suititkin toimii
Mutta älä missään tapauksessa ota krootteja tai ethrealeja. (kuraa!)
Ja HQ saa olla shas'o, tai shas'el, kunhan otat sille hard-wired targeting arrayn.
Sipuli2 kirjoitti:Jos et saa niitä tankkeja ekalla kierroksella alas, voit odottaa vaikeaa taistelua kun ne ei tipu juuri millään kun oikein käyttää.
Eikä myöskään saa unohtaa, että Taukeilla on myös disruption pod, eli obscured target vaikka avoimella maastolla.
Tota, miksi ihmeessä distruption podit? Maksetaan 5 pts ylimääräistä/vehicle, jotta saadaan ekalla kierroksella vähennettyä penejä? Laitat ne leijasi metsien, talojen tai toistensa taakse niin saat tuon saman, joten ei noissa ole mitään järkeä. Saat 25-30 pts ylimääräistä 1500 pts mech tau armeijalla, jos et käytä podeja.
Oma-aloitteisuutta.
Half-breed

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

Sticced kirjoitti:Tota, miksi ihmeessä distruption podit? Maksetaan 5 pts ylimääräistä/vehicle, jotta saadaan ekalla kierroksella vähennettyä penejä? Laitat ne leijasi metsien, talojen tai toistensa taakse niin saat tuon saman, joten ei noissa ole mitään järkeä. Saat 25-30 pts ylimääräistä 1500 pts mech tau armeijalla, jos et käytä podeja.
Aina, esim. turnauksissa, ei ole tarpeeksi maastoa pöydällä, jonka taakse pääsee piloon, jolloin Disruption Podeille on käyttöä suojaamassa vehkeitä. Tosin kun liikkeelle päästään, niin ne podit on sitten yhtä tyhjän kanssa, kun harvemmin ne Taun tankit sitten vähemmän kuin 6" liikkuu.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Truupperi

Kunnes tulee crew stunned, jolloin 5p ostos voi tarkoittaa sen n.180p tankin pelastumista.
Grimaldus

Viesti Kirjoittaja Grimaldus »

Anasa kirjoitti:Kyllä ne krootit ja etherealit ovat ihan käypiä vaihtoehtoja. Ethereal yhdistettynä broadsideihin joilla vielä shield droneja on kova sana, ja jos krootit infiltroidaan metsään fiksusti niin toimivat nekin. Krootit vielä tuovat hyvin massaa usein vähälukuiseen tau armeijaan, kun ovat sen verran halpoja.
Totta, mutta kroottien inikka 3 on vain surullinen.
Voisitkos kertoa, miten ethreal vaikuttaa broadsideihin? En jaksa kaivaa codexia esiin. :)
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... 42&t=74215
Miksi sä viestiä luet? Kaiken tarpeellisen saat tuolta^
Half-breed

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

Grimaldus kirjoitti:Voisitkos kertoa, miten ethreal vaikuttaa broadsideihin? En jaksa kaivaa codexia esiin.
jullevi kirjoitti:Itse näen jotain vikaa siinä aseteessa, että ei itse jaksa lukea netistä/kirjasta mutta kuitenkin odottaa että toiset lukevat, suomentavat ja vielä tarjoilevat hopealautasella

Jos minulta kysyttäisiin, antaisin surutta lukottaa/poistaa kaikki viestit, jotka ovat muotoa "kertookaa [insert rotu here] historiasta", jossa ei selvästikään aiota itse laittaa tikkuakaan ristiin asian vuoksi. Jos on niin laiska ettei viitsi itse lukea, niin ei pidä odottaa että muut lukevat puolestasi. Se, että ei omista sopivaa lähdeteosta ei ole mikään perustelu sille että muilla olisi velvollisuus kertoa lukemaansa.
Julevi sanoi hyvin vuonna 2004.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Kerho Ukkonen

Viesti Kirjoittaja Kerho Ukkonen »

Keijokainen kirjoitti: 5 suittia fusion+plasma+tracker+array ja tietenkin se 3 hammerheadia ja lopuilla fish of furyjä ja pirahnoita fuusioilla...

Mutta eikö yhelle battle suitille saa vain 3 jotain sille tarkoitettua tavaraa. niiku esim. fusion+plasma+tracker? vai oonko väärässä?
Sticced

Viesti Kirjoittaja Sticced »

Solid Snake kirjoitti:
Keijokainen kirjoitti: 5 suittia fusion+plasma+tracker+array ja tietenkin se 3 hammerheadia ja lopuilla fish of furyjä ja pirahnoita fuusioilla...

Mutta eikö yhelle battle suitille saa vain 3 jotain sille tarkoitettua tavaraa. niiku esim. fusion+plasma+tracker? vai oonko väärässä?
Saat niitä battlesuit support systemejä(?) ja weapon systemejä sen kolme kipaletta ja sieltä wargear-osiosta tähän päälle vaikkapa niitä hard-wired sydeemejä.
Oma-aloitteisuutta.
Cannonball

Viesti Kirjoittaja Cannonball »

Sticced kirjoitti:
Solid Snake kirjoitti:

Saat niitä battlesuit support systemejä(?) ja weapon systemejä sen kolme kipaletta ja sieltä wargear-osiosta tähän päälle vaikkapa niitä hard-wired sydeemejä.
Olettaen että suitti on commanderi, bodyguardi tai team leader. Upgradaamattomille eliittisuiteille on turha koettaa wargearia ostella, ne joutuvat pärjäämään hardpointeillaan.
Viimeksi muokannut Cannonball, Su 30.03.2008 17:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Väitä vastaan, olen mestari.
"Routiolainen Kirjailijanalku joka pitää Pahis-sitruunoista."
I'm just a soul whos intentions are good, oh Lord, don't let me be misunderstood.
Cannonball

Viesti Kirjoittaja Cannonball »

Cannonballedit: Onnistuin sitten jotenkin saamaan tännekin aikaan tuplapostauksen. Sori vaan.
Väitä vastaan, olen mestari.
"Routiolainen Kirjailijanalku joka pitää Pahis-sitruunoista."
I'm just a soul whos intentions are good, oh Lord, don't let me be misunderstood.
Anasa

Viesti Kirjoittaja Anasa »

Itse näen 3x3 crisis suittia twinlinkatuilla misslepodeilla ja targetting arraylla melko kovana valintana. Pistehinta ryhmää kohti on 159 pistettä, eli vähän alle 500 pisteellä saa 18 twinlinkattua BS4:llä amuttua shottia, joiden ampujat jetpackaavat niin, ettei niihin useimmissa tilanteissa saa näkökenttää.
My format, Virus: To corrupt and conquer!
Truupperi

Muuten jees, kunnes herra terminaattori/muu 2+ savettaja astuu kehiin.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Taktiikat”