Orkkien Buggeihin Rokkitit?
- P. Ruuhijärvi
Orkkien Buggeihin Rokkitit?
Elikkä otsikko selittää aika hyvin pulman. Tähän mennessä olen leikannut panosvyöshootasta piipun pois ja laittanut päälle keihäänkärjen puolikkaan, mutta haluaisin aikaan jotain paljon tyylikkäämpää. Veikkaan, että aika moni painii tai on paininut saman ongelman kanssa.
Ilfierno kirjoitti: Sun pelkästä viestistä tietää kuka sen kirjottaa, ei tarvi nimeä katsoa. Sen verran omaperäisellä tavalla kommentoit.![]()
Re: Orkkien Buggeihin Rokkitit?
Hio shoota tasaiseksi. Lisää pikkudetaljeja sinne tänne. Rokkitin kärjen voisi helposti tehdä jostakin massasta. Sitten se vain kiinni shootan päähän. Väliin voisi vaikka laittaa semmoisen pienen pätkän putkea.
- Morhgoz
- Peliporukkavalvoja
Örkeille nyt on helppo tehdä kaikki ihan tyhjästä. Hommaa jostakin muutama putken pätkä, tee ne vaikka pahvista tai mehupilleistä ja kokoa näitä pari kolme päällekkäin. Massasta tai puutikouista voi voit tehdä parit raketit putkiin ja shootasta saat liipasin osan. Yksi helppo tapa tehdä raketteja on hommata pyöreitä kyniä, teroittaa ne ja katkoa sopivan mittaisia raketteja. Terota uudelleen ja katkaise niin saat lisää raketteja. Näihin sitten voi vaikka lisätä pahvin suikaleet siivekkeiksi.
Itse olen rakentelemassa kokonaan tyhjästä örkeille ajoneuvoja. Yksi kappale trukkeja alkaa olemaan melkein valmis, kuten deff dread, pari killa kania ja eka deff kopta. Seuraavaksi lisää trukkeja ja buggeja/trakeja.
Turhaan ostaa GeeWeeltä hirmuista kasaa ajoneuvoja, kun niitä saa pienellä näpräyksellä lähes ilmaiseksi. Tällä hetkellä kallein tarvika on kuumaliima pistoolin patruunat... ;D
Itse olen rakentelemassa kokonaan tyhjästä örkeille ajoneuvoja. Yksi kappale trukkeja alkaa olemaan melkein valmis, kuten deff dread, pari killa kania ja eka deff kopta. Seuraavaksi lisää trukkeja ja buggeja/trakeja.
Turhaan ostaa GeeWeeltä hirmuista kasaa ajoneuvoja, kun niitä saa pienellä näpräyksellä lähes ilmaiseksi. Tällä hetkellä kallein tarvika on kuumaliima pistoolin patruunat... ;D
Warbands of Wastelands
Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....
I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
Hey Morhgoz! 'are to post sum piicturees?
Eli kuvia noista killa kaneista haluasin nähdä, ja miksei vaikka dredistä.
Itsekkin olen rakentamassa kyseisiä kapineita, en viitsi maksaa 20/40e peltipurkista.
Eli kuvia noista killa kaneista haluasin nähdä, ja miksei vaikka dredistä.
Itsekkin olen rakentamassa kyseisiä kapineita, en viitsi maksaa 20/40e peltipurkista.
Erst was the age | when nothing was:
Nor sand nor sea, | nor chilling stream-waves;
Earth was not found, | nor Ether-Heaven,--
A Yawning Gap, | but grass was none."
Nor sand nor sea, | nor chilling stream-waves;
Earth was not found, | nor Ether-Heaven,--
A Yawning Gap, | but grass was none."
- P. Ruuhijärvi
Itsekin voisin kokeilla rakentaa Deff Dreadin vaikka pienestä Peltipurkista. Siihen sitten pientä sälää ja käsiä, Big Shootat ja Avot!
PS: Ratkaisu ketjun kysymukseen on vastattu. Lukkoon vain minun puolestani.
PS: Ratkaisu ketjun kysymukseen on vastattu. Lukkoon vain minun puolestani.
Ilfierno kirjoitti: Sun pelkästä viestistä tietää kuka sen kirjottaa, ei tarvi nimeä katsoa. Sen verran omaperäisellä tavalla kommentoit.![]()
- Morhgoz
- Peliporukkavalvoja
Vinkkinä kaikille, väännän killakaneja tällä hetkellä tyhjistä/kuivaneista GW:n maalipurkeista...
Warbands of Wastelands