All alone+ATSKNF
All alone+ATSKNF
Tuli viime pelissä tämmöinen kimurantti tilanne.
Ryhmä, josta on ammuttu kaikki muut paitsi yksi, lähtee juoksemaan karkuun. Ryhmän omistava pelaaja saa ryhmän kuriin oman vuoron alussa And They Shall Know No Fear:in ansiosta, joten heppu lopettaa juoksun ja ottaa consolidaten. Ok, mutta heitetäänkö tämän regroupin+consolidaten jälkeen vielä All Alone testi? Eli ryhdistäytyy ATSKNF:n avulla, mutta saattaisi samantien lähteä uudelleen juoksemaan karkuun, mikäli leadership testi menee kintuille?
Ryhmä, josta on ammuttu kaikki muut paitsi yksi, lähtee juoksemaan karkuun. Ryhmän omistava pelaaja saa ryhmän kuriin oman vuoron alussa And They Shall Know No Fear:in ansiosta, joten heppu lopettaa juoksun ja ottaa consolidaten. Ok, mutta heitetäänkö tämän regroupin+consolidaten jälkeen vielä All Alone testi? Eli ryhdistäytyy ATSKNF:n avulla, mutta saattaisi samantien lähteä uudelleen juoksemaan karkuun, mikäli leadership testi menee kintuille?
http://www.antirauhanturvaaja.com
WH40k 2008–12.03.2026 W243 D31 L60
-
Dark Servant
Re: All alone+ATSKNF
Last Man Standing pitää ottaa joka vuoron alussa, vaikka olisikin And They Shall Know No Fear, eli jos yksikkö on ensin lähtenyt pakoon, niin ATSKNF:n ansiosta yksikkö kokoaa itsensä, mutta jos siellä on vain se yksi jäljellä, ottaa tämä tämän jälkeen LMS-testin ja jos sen kössii, niin pako jatkuu. Toistetaan tarvittavan monta kertaa.
Siis näin minä sen olen ymmärtänyt.
Siis näin minä sen olen ymmärtänyt.
"Victory or Death! Or if we're lucky, both."
Samalla tavoin mekin se pelattiin, välillä joihinkin sääntöihin ei vain tunnu löytyvän sitä yhtä ja ainutta tulkintaa. Tuntui hieman kököltä, että hemmo ensin kokoaa itsensä, rohkaistuen ottaa askeleen takaisin kohti taisteluita, katsoo ympärilleen huomaten olevansa yksin ja taas alkaa miettimään, josko sittenkin loikkisi kohti pelipöydän reunaa suorittamaan hypyn kohti suurta tuntematonta.
http://www.antirauhanturvaaja.com
-
Mithrandir
Last Man Standing heitetään vuoron alussa, jolloin tämä yksinäinen tyyppi on vielä pakenemassa, joten hän ei sitä heitä. ATSKNF pistää hänet regrouppaamaan automaattisesti jos vihollisyksikköjä ei ole lähellä, ja tyypin tulee heittää Last Man Standingia taas seuraavan vuoron alussa.
- The Warmaster
Itse asiassa LMS-testi tehdään silloin, kun on kyseisen tyypin vuoro liikkua (näin ulkomuistista, kirja on lainassa kaverilla). Ja eikös se ATSKNF mennyt niin, että regrouppaaminen tapahtuu välittömästi fall back -liikeen jälkeen?Mithrandir kirjoitti:Last Man Standing heitetään vuoron alussa, jolloin tämä yksinäinen tyyppi on vielä pakenemassa, joten hän ei sitä heitä. ATSKNF pistää hänet regrouppaamaan automaattisesti jos vihollisyksikköjä ei ole lähellä, ja tyypin tulee heittää Last Man Standingia taas seuraavan vuoron alussa.
- Half-breed
Väärin. Mithrandirin malli on oikea.Warmaster91 kirjoitti:Itse asiassa LMS-testi tehdään silloin, kun on kyseisen tyypin vuoro liikkua (näin ulkomuistista, kirja on lainassa kaverilla). Ja eikös se ATSKNF mennyt niin, että regrouppaaminen tapahtuu välittömästi fall back -liikeen jälkeen?
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
- The Warmaster
Goddamit. Sen siitä saa, kun ulkomuistista naputtelee...Half-breed kirjoitti:Väärin. Mithrandirin malli on oikea.Warmaster91 kirjoitti:Itse asiassa LMS-testi tehdään silloin, kun on kyseisen tyypin vuoro liikkua (näin ulkomuistista, kirja on lainassa kaverilla). Ja eikös se ATSKNF mennyt niin, että regrouppaaminen tapahtuu välittömästi fall back -liikeen jälkeen?
-
Mithrandir
No kyllä sitä joskus oikeaankin osuupi, minäkin ihan muistista tämän laitoin ja odottamaan jäin, josko joku osoittaisi muistelemani vääräksi. :P
- The Captain
- Valvoja
Ennen vanhaan tosiaan ATSKNF regrouppasi porukan heti fall backin jälkeen, nyt porukka vain automaattisesti onnistuu siinä silloin, kun normaalisti heittäisi sitä (ja saa "heittää" alle puolessa vahvuudessakin). Ja koska Last man standing -testit heitetään vuoron alussa, ryhmä (tai siis äijä) on tällöin vielä pakenemassa, koska regrouppi tapahtuu movement phasen aluksi.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.