"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Marsujen maalaus.

Aloittelijatason kysymykset miniatyyrien maalaamisesta, kokoamisesta tai maaston rakentamisesta.
T3ro

Marsujen maalaus.

Viesti Kirjoittaja T3ro »

Aloittelen mariini armeijaa ja mietin millaisen värityksen maalaisin. Ajattelin tehdä niistä turkooseja hawk turquoisella (armorin osalta) ja shoulder padit keltasella niitten reunoja lukuun ottamatta, jotka tulevat tuolla turkoosilla. Miltä kuulostaa?? Ja näkyykö turkoosi mustassa pohjamaalissa?
Oberon kirjoitti:
banzgo kirjoitti: Puhutko ittestäs, vai pystyitkö väistämään velvollisuuden kutsun?
Mää oon ninja.
Barnabas

Re: Marsujen maalaus.

Viesti Kirjoittaja Barnabas »

Hmm...Kuullostaa aika räikeältä minun mieleeni, mutta oletpahan sitten ainakin itse tyytyväinen. Tuosta hawk turqoisesta ei ole hirveästi kokemusta, mutta uskoisin, että vaatii enemmän kuin yhden kerroksen.
Migutti

Viesti Kirjoittaja Migutti »

Kokeilepa tuolla. Saat hieman tuntumaa siitä, miltä figut näyttävät.
Tuumi

Viesti Kirjoittaja Tuumi »

Migutti kirjoitti:Kokeilepa tuolla. Saat hieman tuntumaa siitä, miltä figut näyttävät.
Tuntuu tuo GW muuttavan sivujaan yhtä usein kuin minä sukkiani, niin kysymykseksi tuleekin - Osaisiko joku heittää jotain referenssiä samaan/vastaavaan härpättimeen millä voisi vähän ennakoida miltä jotkin värikombot mariinissa näyttävät.
QQ3

Viesti Kirjoittaja QQ3 »

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Perusteet”