2k Vampyyrilista
2k Vampyyrilista
Moih
Monta VC-listaa on näkynykin jo, mutta Zombie Dragonia ei oo esiintyny. Tällästa lähdin ite pohtimaan:
1 * Vampire Lord @ 730 Pts
General; Magic Level 3; Necromancy
Dreadlance [60]
Wristbands of Black Gold [30]
Tallisman of Lycni [10]
The Martialle: Red Fury [50]
The Arkayne: Master of the Black Arts [50]
1 Zombie Dragon @ [275] Pts
1 Vampire @ 300 Pts
Battle Standard Bearer; Magic Level 1; Lance; Heavy armour; Shield
The Drakenhof Banner [125]
The Martialle: Dread Knight [25]
The Courtly: Walking Death [25]
1 Vampire @ 200 Pts
Magic Level 1; Great Weapon
Book of Arkhan [35]
Cadaverous Cuirass [15]
The Arkayne: Dark Acolyte [30]
The Martialle: Avatar of Death [20]
10 Crypt Ghouls @ 80 Pts
10 Crypt Ghouls @ 80 Pts
20 Zombies @ 80 Pts
24 Grave Guard @ 355 Pts
Heavy Armour; Shield; Standard; Musician
Banner of the Dead Legion [25]
1 Crypt Keeper @ [12] Pts
2 Cairn Wraiths @ 175 Pts
1 Banshee @ [25] Pts
Casting Pool: 10
Dispel Pool: 6
Models in Army: 71
Total Army Cost: 2000
Mjooh, tommosta. Pikkuvampyyrit ois menossa GG-lootaan ja lohari riehuu mitä riehuu. Coret on nyt aika ilmaset pisteet vastustajalle, mut emmä siihen oikeen muutakaan keksiny. Wraithit tuntuu ihan kivoilta. Kommenttia, voisko tommosella pärjätä!
Monta VC-listaa on näkynykin jo, mutta Zombie Dragonia ei oo esiintyny. Tällästa lähdin ite pohtimaan:
1 * Vampire Lord @ 730 Pts
General; Magic Level 3; Necromancy
Dreadlance [60]
Wristbands of Black Gold [30]
Tallisman of Lycni [10]
The Martialle: Red Fury [50]
The Arkayne: Master of the Black Arts [50]
1 Zombie Dragon @ [275] Pts
1 Vampire @ 300 Pts
Battle Standard Bearer; Magic Level 1; Lance; Heavy armour; Shield
The Drakenhof Banner [125]
The Martialle: Dread Knight [25]
The Courtly: Walking Death [25]
1 Vampire @ 200 Pts
Magic Level 1; Great Weapon
Book of Arkhan [35]
Cadaverous Cuirass [15]
The Arkayne: Dark Acolyte [30]
The Martialle: Avatar of Death [20]
10 Crypt Ghouls @ 80 Pts
10 Crypt Ghouls @ 80 Pts
20 Zombies @ 80 Pts
24 Grave Guard @ 355 Pts
Heavy Armour; Shield; Standard; Musician
Banner of the Dead Legion [25]
1 Crypt Keeper @ [12] Pts
2 Cairn Wraiths @ 175 Pts
1 Banshee @ [25] Pts
Casting Pool: 10
Dispel Pool: 6
Models in Army: 71
Total Army Cost: 2000
Mjooh, tommosta. Pikkuvampyyrit ois menossa GG-lootaan ja lohari riehuu mitä riehuu. Coret on nyt aika ilmaset pisteet vastustajalle, mut emmä siihen oikeen muutakaan keksiny. Wraithit tuntuu ihan kivoilta. Kommenttia, voisko tommosella pärjätä!
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Re: 2k Vampyyrilista
Olihan tuolla mulla jo heti ekana >8)
Itse listaan.
Lordi on aika hyvä lyömään, mutta itse yrittäisin ottaa edes jonkinlaista savea lähikseen.
Tällä hetkellä en osaa sanoa muuta kuin, että armeijasi varmaan kaatuisi massa armeijoita vastaan.
Sulla on periaatteessa 2 kovaa yksikköä ja muut häröilevät kentillä.
Mielestäni noi wraitit ei nyt ole niin hyviä vaihka kyllä ovat skirmareita, mutta jos haluut kokeilla niin kokeile ihmeessä ja kommentoi miten ne toimivat.
Itse listaan.
Lordi on aika hyvä lyömään, mutta itse yrittäisin ottaa edes jonkinlaista savea lähikseen.
Tällä hetkellä en osaa sanoa muuta kuin, että armeijasi varmaan kaatuisi massa armeijoita vastaan.
Mielestäni noi wraitit ei nyt ole niin hyviä vaihka kyllä ovat skirmareita, mutta jos haluut kokeilla niin kokeile ihmeessä ja kommentoi miten ne toimivat.
Joo, savea mä mietin iteki Lordille, mut sit rupesin laskeskeleen ettei sen kyl pitäis tarvita. Chargessa pitäis aiheuttaajärkyttävä kasa woundeja, viel ku on Lohariki lyömässä, ettei pahemmin pitäis vastustajan lätkii takas. Toiseks vuoroks ei ois tarkotus jäädä, ja jos joutuu ottaa jonku chargen vastaan ni sit on menny pahasti pieleen.Crystania kirjoitti:Olihan tuolla mulla jo heti ekana >8)
Itse listaan.
Massa-armeijat voi tulla ongelmaks joo, mut kyl ton Lordin pitäis aika monta lootaa saada rikki ja samaten toi GG-loota ku pääsee tassuttelemaan combattiin. Eihän tossa listassa tosiaan muuta sit oo. Noh, wraithit voi saada jotain aikaseks, Howl sattuu kuitenki aika moneen yksikköön.
Mjooh, täytyy hankkii figut ja sit kokeilla.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Onks sulla nyt VC:tä kans vai? :D
Lista näyttää ihan hyvältä, mut osus silmään toi Talisman of Lycni tolla lordilla. Ite laittaisin sen tolle jalkavampyyrille ni vois sitten lennättää ittes ehkä johonkin kärryyn tai muuhun sielt yksiköstä.
Lista näyttää ihan hyvältä, mut osus silmään toi Talisman of Lycni tolla lordilla. Ite laittaisin sen tolle jalkavampyyrille ni vois sitten lennättää ittes ehkä johonkin kärryyn tai muuhun sielt yksiköstä.
- karvinen295
ihan mukava lista
itte kyllä vähentäsin hiukan noiden graveguardien määrää .
ajattelitko noi wraithit laittaa kiertää vastustajaa ja kirkumaan vai meinaatko niillä oikeen closistaa?
itte kyllä vähentäsin hiukan noiden graveguardien määrää .
ajattelitko noi wraithit laittaa kiertää vastustajaa ja kirkumaan vai meinaatko niillä oikeen closistaa?
Itse ottaisin Grave Guardeja 4 pois lipun vaihtaisin hitti banneriksi.
Mitä todennäköisemmin nopista pyörii mitä epätodennäköisempiä lukuja.
Jaa, miksi? Tupla-US-lippu on IMO - paperilla - parempi vaihtoehto, eturivi on muutenkin täynnä vamppeja ni lipusta pääsis hyötymään ehkä joku kaks-kolme. Ja sit taas, mitä näitten lyöminen tuntuu? Tupla-US sit taas aiheuttaa fear-autobreakkia kivasti.Róbó-Tónó kirjoitti:Itse ottaisin Grave Guardeja 4 pois lipun vaihtaisin hitti banneriksi.
4 pois, miksi?
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Lycni on varmaan sen varalle, että lohari posahtaa alta... Ei olla sitten ihan kusessa sen perusliikkeen kanssa. Listasta sanosin sen verran että 20 zombia ei kannata (ellei tomi screenaajana tjsp.). Ihan kuraa koko yksikkö, ota tilalle vaikka kolmannet ghoulit. Ite ainakin oon sitä mieltä että zombeliinejä ei kannata "ostaa" vaan summonoida, vaikka tällä listalla se hieman vaikeampaa onkin kuin jollain summonhordella.Rizky kirjoitti:Lista näyttää ihan hyvältä, mut osus silmään toi Talisman of Lycni tolla lordilla. Ite laittaisin sen tolle jalkavampyyrille ni vois sitten lennättää ittes ehkä johonkin kärryyn tai muuhun sielt yksiköstä.
Awake O Dead, for there can be no rest for ye beneath the earth. - Spell of d00m
Empire jokes? Engineer with a halberd... Riding a robohorse... - Johan Willhelm, warhammerlord_soth
Empire jokes? Engineer with a halberd... Riding a robohorse... - Johan Willhelm, warhammerlord_soth