Asiaan.
Lista nro.1
Lords
Prince...536
-moon dragon
-lance
-vambraces of defence
-armour of caledor
Heroes
Mage...175
-2 rullaa
Mage...165
-seer's staff
Core
10 Archers...110
18 Spearmen...207
-full cmd
-war banner
Special
5 Dragon Princes...210
-standard
-BoS
7 Sword Masters...111
-musician
7 Sword Masters...111
-musician
10 White Lions...192
-champion
Rare
2xRBT...200
total: 2017
Lista nro.2
Lords
Prince...606
-Star Dragon
-Lance
-Vambraces of Defence
-Armour of Caledor
Heroes
Mage...140
-2x Dispel scroll
Core
20 Spearmen...225
-Full command
-War Banner
10 Archers...115
-musician
Special
5 Dragon Princes...180
-Standard Bearer, Musician
14 Sword Masters...250
-Full command
-Talisman of Loec
14 White Lions...240
-Full Command
Rare
Eagle Claw...100
Eagle Claw...100
Total...1956
Nyt en tähän hätään keksi mitään täytettä jäljelle jääville pisteille. Nämä listat nyt ovat vielä luonnos vaiheessa.
Lähinnä turnaus käyttöön haetaan sopivaa listaa. En osaa päättää kumpi on parempi ja mitä parannusta nämä vielä kaipaisivat. Moon Dragon lista osallistuu kaikkiin phaseihin, mutta Star Dragon listassa jää magia pois. Pärjäänkö ilman magiaa? Star Dragon on tietysti aina kiva, mutta niin on toimiva magia phasekin.
2 kpl 2k Helf listoja kommenttia kaivataan
2 kpl 2k Helf listoja kommenttia kaivataan
Viimeksi muokannut Jara, Ke 19.03.2008 17:55. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
- Half-breed
Re: 2 kpl 2k Helf listoja kommenttia kaivataan
Lista 1. näyttäisi minusta mukavammalta. Tosin itse poistaisin siitä kaksi keihäshaltiaa, halkaisin Swordmasterit kahtia ja antaisin säästyneillä pisteillä kaikille eliittijalkaväelle sen musikantin (Rasittavaa hävitä ja juosta sooloihin.)
Nuo pienet Swordmaster yksiköt olen havainnut hyvin toimiviksi, kun niin pieniin yksiköihin ei vain viitti kaataa paljon tulta ja tappuraa, jolloin ne yleensä pääsevät lähikseen.
Nuo pienet Swordmaster yksiköt olen havainnut hyvin toimiviksi, kun niin pieniin yksiköihin ei vain viitti kaataa paljon tulta ja tappuraa, jolloin ne yleensä pääsevät lähikseen.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Hyvä hyvä. Palautetta kerrankin.
Tuollaiset 5-7 figun strike-force yksiköt ovat nykyään pop. Minulla on aina ollut tapana ottaa kerralla ja kunnolla. No, jos nyt kuitenkin vaan hyppään massan mukaan ja laitetaan kahtia. Tarvitseeko pikku yksiköihin ollenkaan championia?
Itsekkin olen enemmän sitä mieltä, että lista nro. 1:llä on enemmän optimaalisia vastuksia joita vastaan pärjätä. Magia on kuitenkin sen verran kova juttu.
Ykköslistaa muokattu. Pisteitä menee 17 yli, mutta kyllä minä jotain keksin niiden poistamiseen.
Mutta pistäkääpäs lisää kommenttia tulemaan.
Tuollaiset 5-7 figun strike-force yksiköt ovat nykyään pop. Minulla on aina ollut tapana ottaa kerralla ja kunnolla. No, jos nyt kuitenkin vaan hyppään massan mukaan ja laitetaan kahtia. Tarvitseeko pikku yksiköihin ollenkaan championia?
Itsekkin olen enemmän sitä mieltä, että lista nro. 1:llä on enemmän optimaalisia vastuksia joita vastaan pärjätä. Magia on kuitenkin sen verran kova juttu.
Ykköslistaa muokattu. Pisteitä menee 17 yli, mutta kyllä minä jotain keksin niiden poistamiseen.
Mutta pistäkääpäs lisää kommenttia tulemaan.
- Half-breed
No itse olisin pitänyt ne jellonat yhtenä jenginä. Niillä kun ei ole niin paljon hyökkäyksiä, niin se rankki olisi ollut pop. Nämä kuitenkin kestävät sen verta hyvin tulitusta, että sen rivin uskaltaa ottaa.
Sitten siitä Champasta. Itse ainakin pidän yhdessä Swordmasterjoukossa champpaa Talisman of Loecilla. Sillä saa tilanteen vaatiessa joko tapettua resoa, tai sitten tappaa niitä vihun mättöheroja.
Sitten siitä Champasta. Itse ainakin pidän yhdessä Swordmasterjoukossa champpaa Talisman of Loecilla. Sillä saa tilanteen vaatiessa joko tapettua resoa, tai sitten tappaa niitä vihun mättöheroja.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Nyt on leijonat yhdessä kasassa.
Onko vielä mahd. parannuksia?
Onko vielä mahd. parannuksia?