Ravenous kirjoitti:nyt kyllä raotat salaisuuksien verhoa ja kerrot miten pirussa saat noin nopeesti maalattua???
Sudin vaan ihan konkreettisesti nopeammin ja maalatessa aikaa kuluu paljon maalipurkkien availuun/siirtelyyn/sulkemiseen sekä maalien sekoittamiseen, siveltimen kastamiseen vedessä ja kuivaamiseen ja näin. Olen maalannut figuja 7 vuotiaasta asti ( varmaan ollut yhteensä 4 vuotta taukoa kun kaikki breikit lätkitään yhteen. ) ja siinä on vaan kehittynyt rutiini tuosta kaikesta. Yksinkertaisesti teen ne vain mahdollisimman nopeasti ja homma menee jo rutiinilla ja nopeus kasvaa mitä pidempään maalaa, tietty. Eli when it comes down to it liikutan kättäni nopeammin, enkä pidä taukoja. :E
Ravenous kirjoitti:ärsyttää, kun näkee hienoja nappeja täällä, ja kukaan ei vaivaudu kommentoimaan, kun ne ei ole GWn kamaa... palautteen takia tänne noita kuvia kuitenki pistetään...ärrrr!
Sen oon oppinu et mitä vähemmän kritisoivia kommentteja, sen paremmin napit on onnistunu = olen tyytyväinen. Ja oon kyllä aina muutenkin tyytyväinen nykyään, sillonkun opetteli uutta ja tahtoi parempaa asiat oli eri.
/cast Taunt on Sotavasara Hammer of Divine Critique
/Sotavasara Hammer of Divine Critique gets aggro
Mut hei, rupees säki olee irkis.