"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Cryxiä ( Skarlock )

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Draike

Cryxiä ( Skarlock )

Viesti Kirjoittaja Draike »

Avatar menee rukoilemaan jumalaansa, Behemothin molemmat cortexit kärähtävät ja Thunderhead menee oikosulkuun kun Deathjack astuu taistelutantereelle, syö uhriensa sielut ja repii kaiken riekaleiksi.

Kuva

Tuli pitkästä aikaa käytettyä metallimaaleja. Baseen tulloo vielä jotain kalloja sunmuuta kunhan Boostep.fi saa tilattua lisää basetuskittejä. Muuta konvailua figussa ei paljon ole, mitä nyt väänsin ketjut vähän tehdasasetuksesta vähemmän retardin näköseen asentoon. Eniten aikaa meni varmaan mustien kohtien blendailuun, eilen pohjamaalasin ja tänään sain valmiiksi.
Viimeksi muokannut Draike, La 05.04.2008 14:11. Yhteensä muokattu 6 kertaa.
TranssiApina

Re: Deathjack

Viesti Kirjoittaja TranssiApina »

No kyllä on kivan näkönen robotti. Vielä kun saisi vähän isompia kuvia, ja close-uppeja siisteistä kohdista ;)
Mutta yleisesti metallit näyttäis erittäin puhtailta ja kivoilta, mustatkin osat kivan tasaiset pienillä naarmuilla varustettuna. Mutta kuvia lisää!
"If it bleeds, we can kill it."
Draike

Re: Deathjack

Dis thread is nao about Cryx.

Kuva

Pistol Wraith. Siinämielessä tää figu oli eräänlainen kulmakivi että se oli nopein figu mitä oon ikinä sutassu, pohjamaalista Sotavasaraan meni puolitoista tuntia. Opin siis uutta, ja pystyn nyt sutimaan paljon nopsempaan. Sit varmaan Warcasterin kimppuun.
Day
Valvoja
Viesti:

Re: Cryxiä ( Pistol Wraith )

Viesti Kirjoittaja Day »

Aika symppiksiä molemmat, toimivat varmasti hyvin pelikentällä. Tummaksi napiksi tuo jaakkokin näyttää varsin näppärältä.

Ainoastaan olisin ehkä valinnut kylmän ruskean ja vihreän noiden lämpimien värien sijaan, kun kerran mustakin on sinertävää.
Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point. - Blaise Pascal, Pensées, 277
Tooninki

Viesti Kirjoittaja Tooninki »

Nättiä jälkeä! :D
Olisko Runicilla aikaa maalata meikäläisenkin Cryxit? maksua vastaan tietenkin... :P

Mika
Iron within iron without, Iron within iron without, Iron within iron without, Iron within iron without, Iron within iron without.
Draike

Day kirjoitti:...kun kerran mustakin on sinertävää.
Höh, jännä juttu. :O Mustat kun on maalattu ihan Codex Greytä mustalla ja valkoisella sävyttäen, omalla ruudulla näyttääkin pitkälti siltä. Ettei ole monitorissa kylmä värilämpötila käytössä? Pitikin kysymäni Daylta, että missä niitä sinun figuja pääsee katteleen, se samurai örmykin jota käsissäs pitelit Aamu Tv:ssä näytti tosi kivasti maalatulta NMMineen päivineen.
Tooninki kirjoitti: Olisko Runicilla aikaa maalata meikäläisenkin Cryxit? maksua vastaan tietenkin... :P
Jaa-a, yleensä olen karttanut palkkamaalaushommia kun tuntuu se innon kaivaminen ei-oman armeijan maalaamiseen vaikealta. Rahalle nyt aina on tietty käyttöä, mutta riippuu ihan summasta, armeijan kokoonpanosta ja koosta sekä aikataulusta. Ainakin nyt pitää sutia nää omat alta veke. :)
Day
Valvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Day »

Runic kirjoitti:
Day kirjoitti:...kun kerran mustakin on sinertävää.
Höh, jännä juttu. :O Mustat kun on maalattu ihan Codex Greytä mustalla ja valkoisella sävyttäen, omalla ruudulla näyttääkin pitkälti siltä. Ettei ole monitorissa kylmä värilämpötila käytössä? Pitikin kysymäni Daylta, että missä niitä sinun figuja pääsee katteleen, se samurai örmykin jota käsissäs pitelit Aamu Tv:ssä näytti tosi kivasti maalatulta NMMineen päivineen.
Mun mielestä citadelin ja Vallejon mustat ovat jo ihan luonnostaan sinisävyisiä. Joko mun silmät vain ovat sitä mieltä tai sitten se liittyy jotenkin akryyliväreihin ja siihen, miten musta väri saadaan aikaan. emt. =/

Mulla on galleria CMONissa omalla nickillä (tosin iso osa kuvista katosi, koetan hiljalleen ottaa uusia kuvia), se daï-bakemono valmistuu hiljalleen, laitan kuvia sitten kun se on valmis.

Mutta: mun mielestä noi ovat yllättävän näppäriä ollakseen speedpaintattuja. Etenkin jaakossa on hyvä fiilis, ehkä noin puhtaan valkoiset kallot vähän häiritsevät, mutta ei se nyt niin nuukaa ole, pelikentällä pitää kuitenkin olla selvästi erottuvia yksityiskohtia.
Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point. - Blaise Pascal, Pensées, 277
Draike

Kallot on maalattu Bbonella ja siitä skull whiteen. Ovat livenä vähän kesymmän näköisiä, ainakin imo mutta tuo valaisu kyllä saa ne kieltämättä näyttämään ihan vitivalkeilta. Kävin vähän tsekkaamassa, ne Emperor's Childrenit oli kyllä = <3 :)
Crowmire
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Crowmire »

nyt kyllä raotat salaisuuksien verhoa ja kerrot miten pirussa saat noin nopeesti maalattua???

kyllä noi meikänkin näytöllä vähän sinertäviltä näyttää, mutta ainakin citadelin harmaat on minun mielelestä ihan perus musta-valkoharmaita...
ja pikmenttiä niissä maaleissa ei ole, esim. omen harmaiden teko vastaväreistä ei ole minulta ainakaan ikinä onnistunut niillä..

mutta hyvän näkösiä kyl... tosin noi kuolonjaakon "kallot" tuola olkapäiden tienoolla kaipaisi vähän sävyjä, joku kylmänruskea washi voisi kohentaa ilmettä kivasti...

ärsyttää, kun näkee hienoja nappeja täällä, ja kukaan ei vaivaudu kommentoimaan, kun ne ei ole GWn kamaa... palautteen takia tänne noita kuvia kuitenki pistetään...ärrrr!
*off-topic rant*
Draike

Ravenous kirjoitti:nyt kyllä raotat salaisuuksien verhoa ja kerrot miten pirussa saat noin nopeesti maalattua???
Sudin vaan ihan konkreettisesti nopeammin ja maalatessa aikaa kuluu paljon maalipurkkien availuun/siirtelyyn/sulkemiseen sekä maalien sekoittamiseen, siveltimen kastamiseen vedessä ja kuivaamiseen ja näin. Olen maalannut figuja 7 vuotiaasta asti ( varmaan ollut yhteensä 4 vuotta taukoa kun kaikki breikit lätkitään yhteen. ) ja siinä on vaan kehittynyt rutiini tuosta kaikesta. Yksinkertaisesti teen ne vain mahdollisimman nopeasti ja homma menee jo rutiinilla ja nopeus kasvaa mitä pidempään maalaa, tietty. Eli when it comes down to it liikutan kättäni nopeammin, enkä pidä taukoja. :E
Ravenous kirjoitti:ärsyttää, kun näkee hienoja nappeja täällä, ja kukaan ei vaivaudu kommentoimaan, kun ne ei ole GWn kamaa... palautteen takia tänne noita kuvia kuitenki pistetään...ärrrr!
Sen oon oppinu et mitä vähemmän kritisoivia kommentteja, sen paremmin napit on onnistunu = olen tyytyväinen. Ja oon kyllä aina muutenkin tyytyväinen nykyään, sillonkun opetteli uutta ja tahtoi parempaa asiat oli eri.

/cast Taunt on Sotavasara Hammer of Divine Critique
/Sotavasara Hammer of Divine Critique gets aggro

Mut hei, rupees säki olee irkis.
Crowmire
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Crowmire »

valitettavasti meikän läppäri on kirottu windows vistalla enkä saa mIRCiä toimimään tässä... oon kyllä yritäny...
Draike

http://Www.ircnet.org ja sieltä xs4all web irkkiin jos ei muuten.

Kuva
Deathripperit. Nämä ovat sitten käteviä.
Visual

Re: Cryxiä ( Deathrippers )

Viesti Kirjoittaja Visual »

hienojahan noi, voitko sanoa reseptin metalliin ja kultaan?
''Imagination is more important than knowledge"
- Albert Einstein
Tooninki

Viesti Kirjoittaja Tooninki »

Hienolta näyttää Ripperitkin...
Mulla kun ei tunnu koskaan olevan aikaa maalata nappeja pohjia enempää olen näin vanhemmiten tullut siihen tulokseen että mieluummin maksan maalauksesta kun katselen/pelaan pohjamaalatuilla napeilla vuosia... :P

Mika
Iron within iron without, Iron within iron without, Iron within iron without, Iron within iron without, Iron within iron without.
taavetti

Viesti Kirjoittaja taavetti »

Mukavaa, että olet palaillut harrastuksen pariin, ei vähään aikaa sulta mitään näkynytkään. Sun tyylis on kieltämättä lähellä mun sydäntä, upeita NMM tekeleitä olenkin jo nähnyt... mutta mukavaa metallityöskentelyä. Joku muukin oli kysellyt reseptiä kultaan, itseänikin kiinnostaisi!? :)
Draike

Ah hups, pääsi unohtumaan kyseinen kysymys, anteeksi. Kullan maalaan aika yksinkertaisesti niin että kultaiset osat pohjustan ensin Bubonic Brownilla. Tämän jälkeen sivaltelen päälle GW:n Burnished Goldia. Bubonic on Burnished Goldin kanssa pitkälti samansävyistä, ja näinollen kultakerroksia ei tarvita montaa ( itse ainakin jos laitan suoraa valkoisen päälle, kerroksia saa laittaa miljuuna ennenkuin osa on oikeasti kullanvärinen. Mustan kanssa vielä pahempaa. ) Tämä antaa päälletulevalle kullalle myös hieman sävyä, kuten voisi arvata. Sitten washit GW Green Inkillä ja Vallejon Smokey Inkillä. Tämänjälkeen korjaan mahdolliset lätäköt kullalla. Sitten battledamagea ruskeilla viivoilla joihin ns. highlight viiva sitten valkoisella 3D vaikutelman saamiseksi... eipä tuossa sen kummempia. Kiitos kommentista, mukava oli alkaa taas maalailemaan, ja huomata myös että teikä on kehittynyt ihan mielettömästi.
Draike

Witch Coven of Garlghast

Kuva
Viimeksi muokannut Draike, Ke 26.03.2008 18:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
peukaloinen

Re: Cryxiä ( Witch Coven )

Viesti Kirjoittaja peukaloinen »

Sinä se sitten osaat. Tältä etäisyydeltä ei mitään virheitä näy, mitäs nyt ehkä hieman tylsät baset. Musta on hienoa, samoin muut väritkin. Jatka samaan malliin ja tahtiin!
CaptusMente

Viesti Kirjoittaja CaptusMente »

Nyt täytyy sanoa, että Witch Coven ei miellytä lainkaan niin paljon kun kaikki sitä edeltävä.

Kaavut kiiltävät sen verran pahasti, että niistä ei juurikaan highlighteja erota. Hopea näyttää siltä, että siihen on vaan vedetty metallin jälkeen Black Ink ja jätetty sikseen. Mustista yksityiskohdista en erota minkäänmoista sävytystä (vrt. esim Deathjack, jossa musta on loistavaa) ja Egregore on vaan tylsä. Kaipaisi vähintään erottuvampia, kirkkaampia vihreitä. Kultaisista osista ja ihosta pidän kyllä paljon noissakin.

Kaiken tuon kritiikin jälkeen on kyllä sen verran pehmennettävä, että oikein hyviä nuo ovat silti. Mielestäni vaan selkeä pudotus kaikesta, mitä blogissa on aiemmin nähty. Tai sitten vaan epäonnistuit valokuvauksessa tällä kertaa.

Olisi kysymyskin: Mitä värejä olet käyttänyt Pistol Wraithin incorporeal-osiin ja Deathjackin sieluihin? Näyttää juuri siltä, millaiseksi joskus tulevaisuudessa haluan Feralgeistini.

Ja kyllä, minunkin ruudullani pistoolikummituksen musta on huomattavasti muiden mustaa sinisempää.
Draike

Jees, voipi olla että tuo liesituulettimen valo missä eilen illalla kuvat figujen valmistuttua napsin ei ehkä ole samaa luokkaa kuin että laitan kunnon valot sunmuut paikalleen, kuten muiden figujen kanssa on tehty. Viittojen kiiltämisen pitäisi sinänsä olla mahdotonta kun niitä ei ole edes lakattu. Siihen en sitten osaa sanoa mitään jos metallit näyttävät erilaiselta, ehkäpä eivät pääse näin pienissä figuissa minun tyylillä kunnolla esille. Värivalinnat taas pidin samana kuin muissakin figuissa ihan sillä periaatteella että päätin armeijani värit jo etukäteen ja käytän niitä koko armeijan kanssa, vaikka voi tietty olla että Witch Covenin kanssa kyseiset värit eivät pelaa niin hyvin. Otin nyt kuiteskin kuvan samanlaisilla valoilla kun nuo muutkin.

Tein ns. sielu osat ihan vaan Scorpion Greenillä jota sitten sävyttelin aina vaaleammaksi. Tuosta mustan sinisyydestä en sitten tiedä, omalla ruudulla/silmässä, kummasta sitten johtuukin se on ihan perus harmaasävyä, jota se on myös purkissa.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”