"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Konrad von Carstein

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
StrigoiVampire

Konrad von Carstein

Viesti Kirjoittaja StrigoiVampire »

Mä en ikinä, IKINÄ opi valaisemaan ympäristöä oikein, saati säätään kameraa kunnol. But no matter. Lemme present to you, Konrad von Carstein:
http://i183.photobucket.com/albums/x211 ... rstein.jpg
susivaara

Re: Konrad von Carstein

Viesti Kirjoittaja susivaara »

Kuvan selkeyteen voisi auttaa jo sekin, että maalipurkkien sijaista kuvaisit vaikkapa valkoista paperia vasten. Nyt figusi uppoaa maalipurkkimereen ja yksityiskohdista on hankala ottaa selvää. Ei se mitä näen pahalta tosin näytä. :)
StrigoiVampire

tänks
Lihmatassu

Viesti Kirjoittaja Lihmatassu »

Pakko sanoa että tuo sympaattinen Konrad on kyllä yksi persoonallisimmistä vampyyreistä. Tämä Carstein on varsin tumma, iho erottuu hyvin ja haarniksa, jonka välitsi valitsit ruskehtavan oranssin tehden countista hieman tummemman hahmon, on hyvin onnistunut. Mitä jäin kaipaamaan oli silti vielä Sword of Waldenhof sekä toinen ei niin mahtava leipäveitsi: ne olivat perus-metallisia, ilman korostettuja highlightejä, ja veri terässä näyttää paikoiten enemmänkin mudalta. Itse olisin korostanut vertä hyvin kirkkaalla värillä, mutta jos haluaa synkän, maanläheisen ja ei maastosta kilometriin näkyvän, on Konrad von Carstein - pöhkö ja sympaattinen kansanmurhaaja-vampyyri - mainiosti onnistunut kaveri.
Oikeastaan Lihmatassu verta on korostettu mutta kuten oon jo alus sanonu et valotus on epäonnistunu.
Dementia iskee...
Viimeksi muokannut Lihmatassu, La 05.04.2008 22:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Eorl Nuori

Viesti Kirjoittaja Eorl Nuori »

Oikein komea! Ainut kitinän aiheeni on nuo (liian) valkoiset piikit tuossa selässä, ne pistää liikaa silmään :). Mutta muuten todella hieno.
StrigoiVampire

Oikeastaan Lihmatassu verta on korostettu mutta kuten oon jo alus sanonu et valotus on epäonnistunu.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”