yksinäinen örkki boy
-
demoncookie
yksinäinen örkki boy
no niin tuli tässä vähän maalailtua ja tämmönen örkki boy sitten saatiin.
en ole mikään huippu kuvaaja...
ja PS: olen 12 vuotta..
en ole mikään huippu kuvaaja...
ja PS: olen 12 vuotta..
-
demoncookie
Re: yksinäinen örkki boy
ja viel muutama kuva
kommenttia sana vapaa
kommenttia sana vapaa
Hienohan tuo on minu ikäisen maalarin käsistä (itsekkin olen 13).
Mutta tuohon valkoiseen merkkiin kilvessä voisit jotain lisätä muuten ihan hieno.
Mutta tuohon valkoiseen merkkiin kilvessä voisit jotain lisätä muuten ihan hieno.
-
peukaloinen
Hieno. Tuollaisia koko unitti niin hienolta näyttää. (Tuskin tuo on mikään showcase niin vähemmätkin kuvat riittäisi :) )
Jalassa tosin aika paha valujälki. Sen jos jaksaisit vielä ottaa pois hienoa figua pilaamasta.
Jalassa tosin aika paha valujälki. Sen jos jaksaisit vielä ottaa pois hienoa figua pilaamasta.
-
demoncookie
kuten nimi sanoo se on yksin sille ei tule kavereita... ehkä jotain muun maan ukkoja mutta ei örkkejä :(
kiitos kommenteista
kiitos kommenteista
-
demoncookie
no niin tämmönen kamu. se on juuri ja juuri valmis ja basen teen joskus.
kommetti vaan.
kommetti vaan.
Hessu! Kiviä taskuun. Ymmärän et oot huomion kipeä ja et haluut leijua täällä sun ''maalaus'' taidoilla.
Tuo on enimmäkseen epätasaista tuherrusta. Se ei iha menny oikei fantsussa ku otit ''arskalta'' kädestä sen paketin. Tsot tsot hessu. Käytöksen parrannusta toivoo Patte ja Arska.
PS: Aioin kertoa Johannekselle kaiken mitä oot kuuden vuoden aikana saanut käytökselläsi aikaan.
Mieti sitä. Saattaa tulla teidän äidillekkin tietoiskuja Arskan vahnemmilta, Hessu.
Tuo on enimmäkseen epätasaista tuherrusta. Se ei iha menny oikei fantsussa ku otit ''arskalta'' kädestä sen paketin. Tsot tsot hessu. Käytöksen parrannusta toivoo Patte ja Arska.
PS: Aioin kertoa Johannekselle kaiken mitä oot kuuden vuoden aikana saanut käytökselläsi aikaan.
Mieti sitä. Saattaa tulla teidän äidillekkin tietoiskuja Arskan vahnemmilta, Hessu.
-
Eorl Nuori
:D Kukas pelle sinä luulet olevasi? Meitä foorumilaisia kiinnostaa kauheasti jos Hessu ei ole kiltti poika.arskat kirjoitti:Hessu! Kiviä taskuun. Ymmärän et oot huomion kipeä ja et haluut leijua täällä sun ''maalaus'' taidoilla.
OT:n välttelyä:
Kyllähän tuota Necromanceria varmasti kentällä katselee.
"En saa käyttäjämoderoida. En saa käyttäjämoderoida. En saa käyttäjämoderoida". No niin. Ihan komeita, necromancerin viitassa on kyllä mielestäni liian vaaleat korostukset. (varsinkin alaosassa)arskat kirjoitti:Hessu! Kiviä taskuun. Ymmärän et oot huomion kipeä ja et haluut leijua täällä sun ''maalaus'' taidoilla.
/OT\
jep kiinnostaa ihan pirusti kuin kiltti Hessu on ollut...
taidat olla vaan kateellinen...
\OT/
jep kiinnostaa ihan pirusti kuin kiltti Hessu on ollut...
epätasaista tuherrusta... näytäppä omiasi?arskat kirjoitti: ''maalaus'' taidoilla.
Tuo on enimmäkseen epätasaista tuherrusta.
taidat olla vaan kateellinen...
\OT/
-
Kolmastoista
- Peliporukkavalvoja
Hm hm... Kuulinko jonkin ääntelevän jossain nurkissa. Äh, taisin kuulla vain väärin.arskat kirjoitti:Hessu! Kiviä taskuun. Ymmärän et oot huomion kipeä ja et haluut leijua täällä sun ''maalaus'' taidoilla.
Mutta joo, napit ovat ihan mukavaa perus-pelipöytätasoa. Varjostuksia voisi kaivata paikoitellen lisää, kuten myös rajauksia. Korostuksetkin saisivat minun makuuni olla vahvemmat, mutta se on makuasia. Selkeitä figuja, joita kehtaa kyllä pelipöydällä käyttää.
- XIII
- Plästik Dub
Total reps.arskat kirjoitti:Hessu! Kiviä taskuun. Ymmärän et oot huomion kipeä ja et haluut leijua täällä sun ''maalaus'' taidoilla.
Figuista vielä sen verran, että joko tuo Necromanceri on muuten vain tarkemmin maalattu, tai sitten maalaustaitosi ovat kehittyneet huimasti örkin maalaamisen jälkeen. Keep it going!
-
demoncookie
kiitoksia kommenteista. Kyllä tuo nekromanseri on aika nopeen sudittu mutta mielestäni se onnistui loistavasti.
kohta pitäisi tulla dwarf slayeri.
kohta pitäisi tulla dwarf slayeri.
-
demoncookie
dwarf slayer
No niin tämmönen on tullut sudittua. Itseäkin hävettää tuo ylimääräinen tina (valuujäljet ja muu) mutta aina semmonen ei voi kiinnostaa, siis poisto mielessä. Älkää kommentoiko niistä.
Ilman muita puheita itse asiaan:
edestä: ja takaa: kommenttia kiitos!
Ilman muita puheita itse asiaan:
edestä: ja takaa: kommenttia kiitos!
On kyllä komeaa jälkeä. Itse olen 5vuotta vanhempi ja olet silti parempi maalaamaan. En noista muuta kritisoitavaa löydä kuin että örkissä maali näytti osittain vähän rakeiselta. Ja kyllähän nuo kuvatkin ovat kelpo luokkaa. Kauankos olet maalaillut, jos saa tiedustella?
-
demoncookie
thanks 2 vuotta oon maaalaillut. joo örkki oli eka niin en uskaltanut maalata ilman drybrushia.