Heittojousi takniikat?
-
Haltijaneito Legolas
Heittojousi takniikat?
Moi onx kenelläkää mitää hyvijä taktiikoita haltijoiden niihi heittojousii? Pitäs vähä oppia eettä pärjään paremmi.
-
terror erkki
Re: Heittojousi takniikat?
ammu vihollista. tai jätä vallan ampumatta jolloin vastustaja hämääntyy täysin
- Half-breed
Siis hä? Mikä ihmeen heittojousi? Tarkoitatko nyt Helffien Repeater Bolt Throweria, vai Delffien Reaper Bolt Throweria? Oletan että tarkoitat.
No niillä ei tarvi kummempia taktiikoita, kun ampua juuri sitä vihollista jota tilanteessa täytyy. Lisäksi aina ammutaan Salvoa, paitsi kun pitäisi jotain isoa kovaa kohdetta ampua (Large Targetit yleensä.)
No niillä ei tarvi kummempia taktiikoita, kun ampua juuri sitä vihollista jota tilanteessa täytyy. Lisäksi aina ammutaan Salvoa, paitsi kun pitäisi jotain isoa kovaa kohdetta ampua (Large Targetit yleensä.)
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
-
Haltijaneito Legolas
Joo. just sitä throuweria tarkoti. Mulla on Haltijoita.
Yx kaveri kans puhu tost hämäämisest mut en siis kyl niinku tajunnu. Et miten?
Ja onks toi Salvo joku tsarakteri tai semmone? Mul ei kyl oo ollu skaveneit viel vastas.
Ja onks toi Salvo joku tsarakteri tai semmone? Mul ei kyl oo ollu skaveneit viel vastas.
- Grimgor ironhide
Ton hämäys jutun voit unohtaa, se pelleili. Ammu vihollista ja pakita, ammu pakita... j.n.e Toimii hyvin.
EDIT: huomasin juuri että kyseessä on bolt trouwer.. eli ammu vain ja toivo että osut........
EDIT: huomasin juuri että kyseessä on bolt trouwer.. eli ammu vain ja toivo että osut........
Viimeksi muokannut Grimgor ironhide, Ti 08.04.2008 20:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
92% of teens have moved on to rap. If you are part of the 8% who still listen to real music, copy and paste this into your signature.
Metal is what we love.
Metal is what we love.
Ammu vaikka itteäs jalkaan sillä, kuulin että boltterit on varsin hyviä trolleja vastaan. Lisäksi voit ampua samalla tuon terror erkin ittes lisäks.
Mix mä en niinq tykkää lukee niinq tällast tekstii. Pitää mennä purkamaan agressioita johonki...
You can take me back to the place where I could watch the sky and see those signs!
You can show me their lies, show me the disbelief in their words. Oh, these burning times!
You can show me their lies, show me the disbelief in their words. Oh, these burning times!
I agree ajappat
- Half-breed
Kun joku puhuu näin, niin minua alkaa sattua päässä tähän näin (Näyttää sormilla mihin.)Haltijaneito Legolas kirjoitti:Joo. just sitä throuweria tarkoti. Mulla on Haltijoita.
1. Sanot pelaavasi haltioilla. Jes sehän auttaa paljon, kun pelissä on kaksi haltiarotua, joilla kummallakin on tuo vehje ja käyttöohjeet ovat hieman erilaiset riippuen armeijast.
2. Mikä ihmeen hämääminen? Koska ihmiset eivät ole vielä saavuttaneet telepaattisia voimia, joten siansaksastasi on erittäin vaikea ottaa selvää mitä tarkoitat.
3. Jos kaveri sanoo jotain jota epäilet, niin pyydä häntä näyttämään kyseinen kohta säännöistä, äläkä tule tänne kyselemään asioita tyyli: Sis jou nix mu frendi sano for real et se niinq tsämät saa jou hullun häiskän joka terminoi mun äijät jou11111111!!!!!!!1111"
4. Luetaanpas ne throwereiden säännöt sieltä armeijakirjasta, niin näet siellä erikoissäännön nimeltä Salvo.
Taitaa olla trolli. "Haltijaneito Legolas" jep jep. Ja tuon tyylinen tekstikin kertoo siitä että kyseessä on vain joku random peikko. Eihän kukaan oikeasti kirjoita tuolla tavalla? Eihän?
Tuosta puhetyylistä: Jotkut ei-trollit saattavat puhua tuolla tavalla. Esimerkiksi tunnen turkulaisia jotka ihan oikeasti puhuvat normaalisti tuolla tavalla. Vaikka en tuosta puhe/kirjoitus tyylistä liiemmin pidäkkään...
High elves.
Wood elves.
Dark elves. (sori jos viisastelin liikaa)
Ei, Vaan kolme.Half-breed kirjoitti:Pelissä on kaksi haltiarotua.
High elves.
Wood elves.
'10-'11-'12 WDLOberon kirjoitti:Mä syytän aatamia
(FB)WAAAGH! Zombie slaya' 10 3 11
(40 Kimble)Set-Harah Tomb world 5 2 6
(LOTR) Shadow Sun Tribe (Rhûn&Harad) 1 1 3
Half-breed kuitenkin jatkoi lausettaan vielä näin "...joilla kummallakin on tuo vehje", jotenka puisevat haltijat voidaan jättää laskennoista pois, kun halutaan tietää vain nuo Bolt Throwerit omistavat suippokorvat eli kaksi haltijarotua tässä tapauksessa.aatami kirjoitti: Half-breed kirjoitti:Pelissä on kaksi haltiarotua.
Ei, Vaan kolme.
High elves.
Wood elves.
-
Haltijaneito Legolas
Joo tsori vaan kaikki lukijat, joskus mun tulee laitettua paljon äkssiä tekstiini.
APua oisi vaan kysynyt enkä ymmärä mitä tein väärin. Siis kun mulla ei oo trolleja vaan Haltijoita. Kaverilla on skavenia.
Luulin et noita Haltijoita ei oo kun yksiä. Ne on kait sit H.ELVESEITÄ Mulla on niitä BOWMEN-Haltijoita ja sitten se heittojousi.
Mutta sääntökirjasta pitää kaikki suamentaa, ni ei oo helppoo yrittää pelata.
Ja en oo turkulainen, mä oon porist, asutaa kuukkaris.
Tsau vaan kaikille.
APua oisi vaan kysynyt enkä ymmärä mitä tein väärin. Siis kun mulla ei oo trolleja vaan Haltijoita. Kaverilla on skavenia.
Luulin et noita Haltijoita ei oo kun yksiä. Ne on kait sit H.ELVESEITÄ Mulla on niitä BOWMEN-Haltijoita ja sitten se heittojousi.
Tsau vaan kaikille.
-
terror erkki
no jooh se hämäysjuttu ny oli ihan vitsi. en ois uskonu et kaikenlaisii tosikoit löytyy ko käskee heti ampuun ittees ja silleen. et hei sori vaan. ja se ampumaan käskeny vois kans mennä vähä ittees.
mäoon joskus käyny poris. mul on örkkei.
mäoon joskus käyny poris. mul on örkkei.
- Half-breed
Trolli on nettislangia. Virhe jonka teit löytyy tästä listasta.Haltijaneito Legolas kirjoitti:APua oisi vaan kysynyt enkä ymmärä mitä tein väärin. Siis kun mulla ei oo trolleja vaan Haltijoita. Kaverilla on skavenia.
- Isompi Arska
jos on hankala lukea englantia, niin kannattaa pyytää äitiä/iskää apuun.
Viimeksi muokannut Isompi Arska, La 12.04.2008 11:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
No tsori vaan, eimit, ku kaikkiha me täällä ollaan niinx ihquja ^^Haltijaneito Legolas kirjoitti:Joo tsori vaan kaikki lukijat, joskus mun tulee laitettua paljon äkssiä tekstiini.
Tsau vaan kaikille.
Juu, Korkeahaltioita ovat, ellet sitten ole ostanut puskajussien jousiampujia ja helffejen/delffejen Bolt Throweria.
Porilainen? Näyttää siltä että Halffi tuo kaikki kiinniottamansa peikot poriin häkkiin, ja nyt yksi on päässyt karkuun!
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
Saattaa olla että tämä on niitä perheitä joissa kukaan ei osaa englantia.Isompi Arska kirjoitti:jos on hankala lukea englantia, niin kannattaa pyytää äitiä/iskää apuun.
Luulisin että on. Tai sitten Legolas on joku joka tulee tahallaan "ihqttamaan" tänne "kiusaamis" mielessä.
Tosiaan Legolas kannattaisi ensin ostaa Armeijakirja ja sitten vasta ostaa noita figuja jos et tiedä mitkä ovat mitäkin armeijaa.
Porukka ei taida tajuta trollia edes silloin kuin muut huutelee siitä?
Näyttäisi vain siltä että jotkut ottaa liian todesta Haltianeito Legolaksen kommentit. Niihin ei pitäisi edes vastata vain siivota heti pois kun rupeaa selviä peikkoilun merkkejä näkymään.
Näyttäisi vain siltä että jotkut ottaa liian todesta Haltianeito Legolaksen kommentit. Niihin ei pitäisi edes vastata vain siivota heti pois kun rupeaa selviä peikkoilun merkkejä näkymään.
Mitä todennäköisemmin nopista pyörii mitä epätodennäköisempiä lukuja.
Joo joo. Mutta ajattelin että viestini ei olisi asiallinen jos en pistäisi vastausta trollille edes.Róbó-Tónó kirjoitti:Porukka ei taida tajuta trollia edes silloin kuin muut huutelee siitä?
Kyllä minä tiedän että Legolas on trolli.