Seuraava FB liiga?
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Seuraava FB liiga?
Kuka hoitaa ens liigan ja mitä siellä pelataan?
SamssonEdit: leikattu toisesta threadistä talteen
SamssonEdit: leikattu toisesta threadistä talteen
Re: 2250ETC - Liigan tulokset
Mä voisin. Tuota.. pitää jutella tosta 'mitä pelataan' -aiheesta enempi, mun puolesta voidaan pelata vaikka sikaa xDFinet kirjoitti:Kylpä. Ens kerralla eri misfire-noppa mukaan.Foo bar kirjoitti:Ei sitä ole pakko pelata ;)
Kuka hoitaa ens liigan ja mitä siellä pelataan?
Be Optimistic! All The People You Hate Will Eventually Die.
Sometimes it doesn't matter how retarded you are!
Mun ehdotus olis se 2250pts ilman komppeja ja saa vaihtaa armeijjaa.
Ite oon pohdiskellu ett noita 2k ja 2250 pelejä on aika paljon pelattu, ett oisko mitään jos pelattais liigaa paljon pienemmillä, jotain 750p listoilla. Pelei ehtis pelata varmaan kolme illassa ja ois aika erilaista ku perus2k. Vaik jotain ett kuudelta, seitsemältä ja kahdeksalta alkaa uudet pelit, kyl ton kokoset pitäis tunnissa pelata. (Erikssonin kanssa pelattiin kolme peliä puolessatoista tunnissa suunnilleen).
Mielipiteitä?
Mielipiteitä?
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Itse suosin <2k kuin >2k pelejä, mutta se on nyt vain minun mielipiteeni. Miten olisi vaihtuvasti 2k ja 750p (tai joku pienempi)?
Tosiaan 750p pelit kestivät noin 40min, eli niitä ehtis pelata jopa kolme-neljä kappaletta illassa.
Tosiaan 750p pelit kestivät noin 40min, eli niitä ehtis pelata jopa kolme-neljä kappaletta illassa.
Seuraava FB liiga?
asdasdasda
Viimeksi muokannut Arctico, Pe 14.03.2014 13:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Eikä täsä nyt oo ollu vähään aikaa sillast perus 2k liigaa, josa sais vaihtaa armeijaa edes. Nyt ku on tää ETC menos, sitä enne oli 1999pts ja ennen sitä oli kampanja.
2000 tai 2250 perusmeininki voisi olla ihan jees vaihteeksi taas. 2250 on siinä mielessä aika sama, kuin 2000, että jos tekee 2000 listan, niin 250 ei sitä ratkaisevasti muuta jos haluaa jotain testailla. Mutta mulle aika sama noista kahdesta. Pienempiä en kyllä jaksa itse pelata, 1999 oli ihan kivaa vaihtelua, mutta ei sitä kauhean useasti jaksa, ehkä kerran pari vuodessa. Sitä pienemmät onkin sitten jo aika turhia omasta mielestä.
Re: Seuraava FB liiga?
Mä jatkan edellisten kirjoittajien linjaa, 2000 tai 2250. 750 pelejä saa varmaan ihan tarpeeks sunnuntain turnauksen yhteydessä pelattua. Armeijan vaihtamisen sallinta vois olla ihan jees.
Ah, huutoäänestys.
2k tai 2250
2k tai 2250
2k! :)
2000 tai 2250 kelpaa. Syksyksi on taas luvassa jotain ihan uutta, nauttikaa normipeleistä siihen asti :) Stay tuned!
Heikki
Heikki
Kannatan kanssa ihan normipelejä 2000 tai 2250 listoilla. Komppina riittäisi special characterien poisjättäminen. Armeijan vaihdon salliminen mukaan, niin pääsen rottiakin testailemaan!
-Aki
-Aki
Olisko spessut sitten niin pahoja? Olisi niitäkin ihan kiva kokeilla. Teclis nyt on omalla tavalla mauton, mutta kyllä siihenkin lääkkeet löytyy... Franz ja tankit on kans vähän lol, mutta kyllä sitäkin vastaan koittaa voisi.
o.O
Täällä on jonninlaista debattia. Tuotanoin. Olisko tämmönen mitään?
- 2250
- 6 kierrosta (se on 6. kierrosta jos minä olen veturina; sopii paremmin henk. koht. syistä)
- ei spessuja
- saa vaihtaa armeijaa
- tankit pelataan monstereina *grin*
Yks vaihtoehto olis pelata eri kierroksilla erilaisilla listoilla/kompeilla, mut se menis taas ihme säätämiseksi ja olisko siinä muutenkaan mitään järkeä?
Jonkun liigan, pienillä listoilla, vois pelata pariturnaustyyliin, jos vaan intoa riittää ja ihmiset saa sovittua parit. Siihen toi 750p on omiaan, sen isompina ei oikein kannata (niitä pelejä ehtis pelaamaan 2 illassa?). Ja jos niitä villejä ideoita sikiää, niin heittäkää tänne ja/tai jutellaan joku maanantai sen pelaamishässäkän jälkeen.
Täällä on jonninlaista debattia. Tuotanoin. Olisko tämmönen mitään?
- 2250
- 6 kierrosta (se on 6. kierrosta jos minä olen veturina; sopii paremmin henk. koht. syistä)
- ei spessuja
- saa vaihtaa armeijaa
Yks vaihtoehto olis pelata eri kierroksilla erilaisilla listoilla/kompeilla, mut se menis taas ihme säätämiseksi ja olisko siinä muutenkaan mitään järkeä?
Jonkun liigan, pienillä listoilla, vois pelata pariturnaustyyliin, jos vaan intoa riittää ja ihmiset saa sovittua parit. Siihen toi 750p on omiaan, sen isompina ei oikein kannata (niitä pelejä ehtis pelaamaan 2 illassa?). Ja jos niitä villejä ideoita sikiää, niin heittäkää tänne ja/tai jutellaan joku maanantai sen pelaamishässäkän jälkeen.
Voishan olla vaikka et välillä saa pelata spessuja? Vähän niin kuin skenaario.
Mulle toi käy ihan hyvin. Spessut nyt on mitä on, itse en varmaan tule käyttämään, mutta jotenkin niiden rajoittaminen ei vaan tunnu kauheen loogiselta jos mitään muutakaan ei rajoiteta, ne tuskin on pelissä se kaikkein rikkonaisin asia.
Totta tuokin ja olishan se toisaalta kiva 'pelleillä' jonkun spessun kanssa, kun ei sitä teclistä pääse riihimäellä ulkoiluttamaan xDOsku kirjoitti:Mulle toi käy ihan hyvin. Spessut nyt on mitä on, itse en varmaan tule käyttämään, mutta jotenkin niiden rajoittaminen ei vaan tunnu kauheen loogiselta jos mitään muutakaan ei rajoiteta, ne tuskin on pelissä se kaikkein rikkonaisin asia.
Spessujen kieltämisessä ajattelin lähinnä sitä, ettei ne spessut ole keskenään samaa tasoa (hyödyllisiä) esim. Thorek vs. Grimgor.
minäkin olen niiden spessujen sallimisen kannalla, ois mukava joskus kokeilla niitä. ja 2000 vai 2250? aika sama se on mulle pelaan kummiskin sitten sillä mikä valitaan.
-
Tarkoitatko tällä victory pointtien jakamista vai jotain muuta...?Foo bar kirjoitti:o.O
Mielestäni special characterit muuttavat pelin luonnetta, siksi en niistä pidä. Jos kuitenkin enemmistö haluaa niitä kokeilla, niin mikäs siinä.